Stran 1 od 1

Clio engine misfire

Objavljeno: So okt 12, 2013 2:14 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Torej Clio 1.2 motor laufa kot po treh cilindrih,odklopil sem kablje na svečkah na prvem in zadnjem avto crkne na drugem in tretjem pa laufa kot po treh probal sem z svečkami in vžigalno tuljavo, ter kabli na svečkah in nič boljše. Preveril sem fazo motorja ta štima,ko pa sem pomeril kompresijo pa na dobenem cilindru ni bila več kot 5 bar-ov :shock: . Ko avto teče v prostem teku se sliši nek kovinski zvok :roll: Ne sveti dobena lučka,ob priklopu na tester pa izpiše Engine misfire.

Prosim za pomoč LP!

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: So okt 12, 2013 3:12 pm
Napisal/-a čare
Šobe? Dročniki? Skurjeni ventili? Cliotov 1.2 je kar nekaj varjant drugače.

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: So okt 12, 2013 3:34 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Šobe sem preveril delujejo,ta varjanta cliota ima še navadne ventile nima hidravličnih...

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: So okt 12, 2013 7:42 pm
Napisal/-a čare
To je potem še stari 8V motor tisti z malim oljnim filtrom zadaj nad polosjo?To ma še razdelilno kapo potem? Če jo ima je varjanta da v kapi prebija in iskra skače malo med cilindri.Kabli so ziher prav postavljeni iz frtajlerja na sveče?

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: So okt 12, 2013 9:42 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Ne je že modificiran motor na pokrovu ventilov pa že ima vžigalno tuljavo.

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: So okt 12, 2013 10:32 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Snamite pokrov ventilov in pomerite zračnosti, kar se tiče iskre - preverite ožičenje...............

Lep pozdrav

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 8:10 am
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Ventili so pomerjeni in imajo zračnost nekje 15,noben nima manj,iskra pa je na vseh svečkah normalna.
Ali je možno,da so skurjeni ventili? Zdi se mi nenavadno,ker so vse svečke črne-sajaste.

Lp

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 11:54 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja to se enostavno preveri, naredi se test tesnosti motorja ali pa se demontira motorno glavo in pogleda ................... slednje je nekaj dražje.
Kar se tiče zračnosti ventilov, je določena in to ni mišljeno: "imajo zračnost nekje 15" ..................... 15 česa, mm, cm, dcm ............ pa še tisti "nekje" me je zmotil.

Brez skrbi, sam vem katere mere imate v mislih, vendar zaradi urejenosti/preglednosti samega foruma, je zaželeno da se napiše polne mere. Bo mogoče drugi uporabnik lažje našel in bolj razumel :)

Lep pozdrav

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 5:57 pm
Napisal/-a zlica22
Morali bi odpirati 0.1mm sesalni in 0.2 mm izpušni. 5 stotink včasih lahko veliko pomeni...

Re: Clio engine misfire

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 9:18 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Jaz nevem zakaj tolko hude krvi glede mojega izražanja? :shock: Mislim da kdo je kdaj držal merilne lističe v rokah ve o čem se tukaj pogovarjamo,kdo pa ne ve pa mislim da si ne bo nastavljal ventilov.... Glede besede "nekje" pa sem napisal zato,ker ni bilo ne 15 in ne 20,točno se pa ve da 10 let star avto nima v nulo nastavljenih ventilov. ;)

Glede teme pa: Napaka ugotovljena! :) Prepihano tesnilo glave med drugim in tretjim cilindrom.

Lep Pozdrav Svizc :lol: