Stran 1 od 1

Visoki obrati v prostem teku - laguna2 1.8 16v

Objavljeno: Sr okt 16, 2013 6:35 pm
Napisal/-a laguna01
Pozdravljeni.

Ker sem na forumu že večkrat zasledila dobre nasvete, vas tokrat tudi sama prosim za pomoč pri svoji težavi.
Na laguni 2, letnik 2001, 1.8 16v že nekaj časa opažam visoke obrate v prostem teku (pri hladnem motorju ob vžigu skočijo na cca 1800, čez par sekund pa padejo na nekje 1300-1400, ko se motor že precej ogreje, padejo na cca 1100, ko pa je res že dobro ogret (po cca 20 minut vožnje) pa se ustalijo na cca 900 v prostem teku. Previsoki obrati se zelo poznajo tudi na porabi (na primer po 15 minutah vožnje po bregu navzdol poraba pade na cca 9 litrov! (kar je nenormalno veliko v primerjavi s tem, ko je bila ob vožnji navzdol komaj omembe vredna) - seveda ob hladnem motorju, ko se ogreje, pa je poraba normalna). Ne gori nobena lučka, ki bi javljala napako.
Očistili smo zračno loputo in ni izboljšanja (v tem delu, kjer se loputa odpira, drugih delov se nismo upali lotiti). Ker vem, da je na forumu veliko strokovnjakov, upam, da mi boste pomagali s kakim nasvetom, kaj bi lahko bilo krivo za tako visoke obrate, kako bi napako lahko odpravili in koliko bi bilo stroškov (sedanje stanje ni dobro ne za avto in ne za mojo denarnico) - za vsak nasvet vam bom zelo hvaležna.
Pa še eno vprašanje imam - loputa je podobna tejle na sliki
Slika
- kaj je pod tistim črnim plastičnim pokrovom na levi strani - bi bilo morda tam tudi treba kaj razstavljati in čistiti ali se ne sme? Ne bi namreč rada stvari še poslabšala...

Že vnaprej hvala in lep večer!

Re: Visoki obrati v prostem teku - laguna2 1.8 16v

Objavljeno: Sr okt 16, 2013 11:01 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Pri novodobnih znamkah vozil se je domača mehanika več ali manj zaključila. Za vsako malenkost se potrebuje tester, zraven pa še veliko znanja o uporabi testerja, kar je za marsikaterega domačega mojstra prevelik finančni zalogaj.
Po čiščenju dušilne lopute je priporočljivo/pri nekaterih tipih vozil obvezno, to loputo nastaviti/kalibrirati - spet potrebujete tester.........
Za to črno plastiko je motorček in nekaj zobnikov, sliši se preprosto, vendar je kot sklop dokaj natančen - računalniško voden ....................... in veliko dušilnih loput se je vrglo stran, ko se je odpiralo pogonski del.

Ne bi bilo slabo preveriti podtlačne cevi okoli motorja preparele/počene/snete in jih po potrebi menjati. Priklopite vozilo na tester in preverite pravilno delovanje senzorjev:
- temperature motorja
- kisikovo sondo
- mešanico gorivo/zrak

Lep pozdrav