Stran 1 od 1

Ford CMAX 2.0 bencin +lpg

Objavljeno: To okt 29, 2013 2:14 pm
Napisal/-a Imbecilus
Pozdravljeni,
Vozim ford cmax letnik 2009 uvozen iz italije, kjer je bil tovarniško vgrajen plinski sistem brc.pred kratkim se mi je prizgala lucka motor, serviser mi je ugotovil da je bencinska mesanica prerevna za približno 15%.Zaradi tega ima tezave pri RPM pri hladnem motorju.zamenjano sem imel lambda sonda, vendar to ni odpravilo tezav.serviser trdi da mi zaradi tega avto zge cilindri, drugi pa pravi da je za vse to kriv plin.prvi je poskusal z vsemi nastavitvami pri plinu, vendar pravi da ne more uravnati plina ker mu bencinski računalnik kasneje unici vse nastavljene parametre.nihce ne ve kaj tocno je narobe, zato se obračam za resitev problema tudi na vas.
Hvala za odgovore.

Re: Ford CMAX 2.0 bencin +lpg

Objavljeno: To okt 29, 2013 2:44 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja, z napačno mešanico goriva se dela škoda na motorju.
Potrebno bo najti nekoga ki zna delati z namenskim testerjem ( univerzakec bo bolj malo pomagal :( ), da se vidi najprej kaj nagaja, to popravi/zamenja in ponovno nastavi/preprogramira.
Osebno menim, da bo iskanje mehanika/mojstra/popoldanca, ki bo vzel vozilo v delo, še najtežji projekt. Ko mehanik/mojster/popoldanec odpre pokrov motorja in vidi plinsko napeljavo ............................ ga večina tudi takoj zapre..............
Kaj pravijo na pooblaščencu ali pri kakšni firmi ki vgrajuje plinske sisteme, se je razmišljalo, da bi vozilo odpeljal na servis v Italijo??????

Lep pozdrav

Re: Ford CMAX 2.0 bencin +lpg

Objavljeno: To okt 29, 2013 3:52 pm
Napisal/-a Imbecilus
Serviser za plin mi pravi, da je s samim plinom vse vredu in da moram urediti bencinski motor,da mi lahko potem nastavi plin. Pri pooblaščenem serviserju se nisem bil, ker noben točno ne ve kaj je, dokler se ne priklopi avta na test in šele potem lahko ocenijo kako pa kaj(cena 50-100 eu za nič). Pri Bizilju mi je rekel da je možno da ima avto dve lambde sonde in da bi bilo verjetno potrebno zamenjati še drugo. Jaz bi rad našel nekoga, kateri bi dejansko znal pogledati kaj je narobe, ne pa da mi bo vse zamenjal potem pa bomo videli če je to res to.
Za italijo še nisem razmišljal, ker imam že tukaj težave z iskanjem mehanika.

Re: Ford CMAX 2.0 bencin +lpg

Objavljeno: To okt 29, 2013 4:06 pm
Napisal/-a evilfury
Poglej če imaš mogoče možnost izklopa plinske naprave torej varovalko. Tako imam jst pri svojem narjen bypass.

Re: Ford CMAX 2.0 bencin +lpg

Objavljeno: To okt 29, 2013 8:30 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja, v vsakem primeru je potrebno najprej priklop na tester in preveriti kaj pravijo parametri delovanja motorja in njegovih sestavnih delov. Vsako ugibanje na slepo, bi vam lahko naredili samo stroške, kar pa si ne želite - vsaj predvidevam tako. Sicer mi je jasno, da se priklop na tester in postavitev diagnoze zaračunava, pa vendar je omenjena cena krepko previsoka .......................... veliko servisov vam priklop in diagnozo ne obračuna v koliko se vozilo servisira pri njih - kar se mi zdi razumljivo ( v vsakem primeru pred popravilom mora serviser skozi postopek diagnoze ). Ja plin v vozilu je problem, senzorji so narejeni za predpisano gorivo ( bencin ) in samo delovanje se s plinom spremeni ( drugačna eksplozija, bolj suhi izpušni plini, tempeatura eksplozije, kalorična vrednost potiska eksplozije .................................... ), je pa res, da je spet odvisno koliko senzorjev je na motorju, več kot jih je, bolj so skregani med seboj - več usklajevanja/preprogramiranja. Je pa to nekje stalnica: mehanik se izgovarja na plin, plinarji na motor ............... krog zaključen, koza pojedla volka, lastnik se vozi z okvarjenim vozilom :)
No, koliko kisikovih sond ( od 1 do 8 ) je na izpušni cevi, se lepo vidi s testerjem ( če se ga ne zna uporabljati, se skloni pod vozilo in jih prešteje :D ), pa še to ni tako važno, samo prve dve vrste kisikovih sond ( od 1 do 4 ) uravnava mešanico goriva, vse ostale naprej ................. imajo drugo funkcijo na izpuhu. V igri so še senzor temperature motorja, obrati motorja, senzor klenkanja.................. Kar pa se spet lepo vidi na testerju, razmerje gorivo/zrak

evilfury je napisal/-a:Poglej če imaš mogoče možnost izklopa plinske naprave torej varovalko. Tako imam jst pri svojem narjen bypass.


Vseno je, če izklopi plin, ko je enkrat zabeležena napaka v ECUju ali pa senzorji zmešani, tak izklop plina brez popravila/servisa ne pomaga

Lep pozdrav