Stran 1 od 2
Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 10:40 am
Napisal/-a SpunkyRacer
Pozdravljeni!
Kar me že dolgo "tare" je tema o izpušnem sistemu. Ko namreč pride na vrsto menjava enega od delov znotraj sistema, pa naj bo to lonec, katalizator,cev ali samo tesnilo, se seveda lahko zgodi da se ob odvijačenju matice iz izpušnega kolektorja odlomi pritrdilni vijak.
Je kdo imel izkušnjo ali kako to mojstri, kateri popravljajo izpušne sisteme, to preprečijo, da se ne odlomi. In če se že odlomi, kaj se lahko potem najceneje naredi?
V tem primeru gre za Opel Corso C 1.2, letnik 2005.
Hvala za odgovore!
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 11:29 am
Napisal/-a Ivan36
Še najhitreje gre z Crownom, popipsaš in čakaš ene par minut sigurno manj dela. V glavnem neki odvijač mor bit!
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 11:47 am
Napisal/-a yashica
Dotične vijake je najbolje pogret z brenarjem in gre brez težav in, ko se nazaj sestavlja se vse spoje in matice oziroma vijake namaže z bakreno mastjo, ki prepreči zapečenost oziroma zarjavelost.
Sam sem na svojem povsem novem avtu snel komplet izpušni sistem in vse spoje namazal z bakreno mastjo, s tem bo kasnejše razdiranje neproblematično

Na servisu so ob letnem kvazi pregledu karoserije samo zijali, ko so opazili mast... kaj je to

Mislim, halo

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 11:52 am
Napisal/-a peroRS
yashica je napisal/-a:Sam sem na svojem povsem novem avtu snel komplet izpušni sistem in vse spoje namazal z bakreno mastjo,
s tem bo kasnejše razdiranje neproblematično
Ti že vnaprej računaš na težave

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 12:09 pm
Napisal/-a yashica
peroRS je napisal/-a:yashica je napisal/-a:Sam sem na svojem povsem novem avtu snel komplet izpušni sistem in vse spoje namazal z bakreno mastjo,
s tem bo kasnejše razdiranje neproblematično
Ti že vnaprej računaš na težave

Ja, zdaj si me pa dobil

Kolegi pravijo, da sem cepljen avtomobilistični prefekcionist

A glej vraga, vsak bi od mene kupil avto

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 12:17 pm
Napisal/-a peroRS
yashica je napisal/-a:Kolegi pravijo, da sem cepljen avtomobilistični prefekcionist
Sem slišal ja.

Sej jz sem tudi, a vseeno ne načrtujem da bo treba razdirat

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 1:17 pm
Napisal/-a yashica
peroRS je napisal/-a:Sem slišal ja
A ja

Od koga
ne načrtujem da bo treba razdirat
Pri meni je to v genskem zapisu

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 1:28 pm
Napisal/-a peroRS
yashica je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Sem slišal ja
A ja

Od koga
Od enga tvojga znanca, ki vozi isti voz k ti. Nč bat, te nismo preveč obirali
Sej mogoče se bomo kdaj v živo srečali in kako rekli na temo okvare na vw-jih

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 1:57 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
yashica je napisal/-a:Dotične vijake je najbolje pogret z brenarjem in gre brez težav in, ko se nazaj sestavlja se vse spoje in matice oziroma vijake namaže z bakreno mastjo, ki prepreči zapečenost oziroma zarjavelost.
Sam sem na svojem povsem novem avtu snel komplet izpušni sistem in vse spoje namazal z bakreno mastjo, s tem bo kasnejše razdiranje neproblematično

Na servisu so ob letnem kvazi pregledu karoserije samo zijali, ko so opazili mast... kaj je to

Mislim, halo

Ok, tole z brenerjem sem tudi parkrat probal, vendar ni vsakič delovalo (pri drugih avtomobilih). Problem je kdaj tudi dostopnost do izpušnega kolektorja.
Še kdo s kako idejo?
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 2:37 pm
Napisal/-a yashica
To glede dostopnosti imaš prav, drugače ti je pa že @Ivan36 svetoval nek odvijač. Koliko pa dejansko v določenih primerih deluje je pa drugo vprašanje... tudi ta ni vsemogočen.
P.S: Ti bo uporabnik Fan svetoval bolj natančno
OFF:
peroRS je napisal/-a:Od enga tvojga znanca, ki vozi isti voz k ti. Nč bat, te nismo preveč obirali
Sej mogoče se bomo kdaj v živo srečali in kako rekli na temo okvare na vw-jih
Se mi je zdelo, da imam prve znake demence

Jah, Galov ni isti, res je iste barve, enak motor etc. Moj.. moj ima pet vrat in problematičnega lastnika
Glede obiranja se ne bojim. Gal je dober sogovornik, po drugi strani me je pa kilogramsko toliko skupaj, da se zlepa ne pride do kosti
Srečamo se kdaj lahko, samo o okvarah dotične znamke se pa nimamo kaj pogovarjat. To si ti nekaj sigurno domišljaš in sanjaš

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 2:42 pm
Napisal/-a .com
ALO!! kaj mene zdaj v to vlečete??? - nisem jaz nobenega obiral... sploh pa ne do kosti
-da ne bo pomote, sem samo omenil, da si pač perfekcionist, hkrati sem pa dodal, da bi jaz v tvojem primeru avto zažgal ( na ''našem'' forumu imaš tudi slikovni prikaz-tema spartan

)
-drugače pa nimam nič proti tebi in tvojim dejanjem (da si ne boš slučajno narobe predstavljal)!! - pa na sms-e tudi ne odgovarjaš ane?
lp
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 2:46 pm
Napisal/-a peroRS
off: Tako je. Jaz sem rekel, da bi na tvojem mestu že zdavnaj avto polil z bencinom, zažgal in porinil v graben, pa je Gal rekel, da ti je to že predlagal
Mal heca mora bit

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 2:50 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kakšne tople vode se tu ne da odkrivati. Za odvijanje nam tu pomaga
kvalitetno orodje, kakšen sprej ( osebno uporabljam SVITOL PROFESIONAL ), in
veliko znanja/občutek kaj se dogaja ali se lomi ali odvija. Vseeno kakšen mojster/mehanik/popoldanec ko se enkrat vijak odlomi, je pač odlomljen, potrebno ga je nadomestiti z novim

Od tu naprej pa se pozna kako je delavnica opremljena in koliko iznajdljivosti ima mehanik/mojster/popoldanec, da to uredi, brez nepotrebnega dodatnega podiranja............................
Avtorju teme priporočam, da pridobi veliko podatkov kako nadomestiti zlomljen vijak, ne pa kako odviti rjav vijak

slednje znanje mu bo bolj koristilo
Lep pozdrav
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 3:03 pm
Napisal/-a yashica
Fan... predlagam, da se malo razpišeš okrog popravila odlomljenih vijakov. Tvoje mnenje in naveti nekaj štejejo na tem forumu... si enostavno pravi naslov. Pa brez zamere
OFF:
.com je napisal/-a:ALO!! kaj mene zdaj v to vlečete??? - nisem jaz nobenega obiral... sploh pa ne do kosti
-da ne bo pomote, sem samo omenil, da si pač perfekcionist, hkrati sem pa dodal, da bi jaz v tvojem primeru avto zažgal ( na ''našem'' forumu imaš tudi slikovni prikaz-tema spartan

)
-drugače pa nimam nič proti tebi in tvojim dejanjem (da si ne boš slučajno narobe predstavljal)!! - pa na sms-e tudi ne odgovarjaš ane?
lp
Malo se umiri!!!

Na kolenih te prosim, da mi več ne predlagaš zažiga modela, meni ljube znamke

Sem skregan s prejšnjo gsm številko... imam novo, ki ti jo pošljem
@peroRS si ti slučajno gasilec, da bi rad ogenj

Halo, sami piromani

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 3:38 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Kakšne tople vode se tu ne da odkrivati. Za odvijanje nam tu pomaga
kvalitetno orodje, kakšen sprej ( osebno uporabljam SVITOL PROFESIONAL ), in
veliko znanja/občutek kaj se dogaja ali se lomi ali odvija. Vseeno kakšen mojster/mehanik/popoldanec ko se enkrat vijak odlomi, je pač odlomljen, potrebno ga je nadomestiti z novim

Od tu naprej pa se pozna kako je delavnica opremljena in koliko iznajdljivosti ima mehanik/mojster/popoldanec, da to uredi, brez nepotrebnega dodatnega podiranja............................
Avtorju teme priporočam, da pridobi veliko podatkov kako nadomestiti zlomljen vijak, ne pa kako odviti rjav vijak

slednje znanje mu bo bolj koristilo
Lep pozdrav
Včasih pa ne pomaga še tako kvalitetno orodje niti kvalitetne zvijače. Včasih pomaga samo še flexarca

Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 6:54 pm
Napisal/-a zlica22
Sam take stvari najraje delam, ko je motor še ogret. Spreji ne delajo kakih prevelikih čudežev, sploh če je od zadnjega vijačenja minilo 15 let. Če se da, si je še najlaže pomagati z brenerjem in seveda z veliko občutka- s silo ponavadi ne narediš nič. Če pa se vijak polomi potem pridejo v poštev "majzel" in kladivo, rezanje utorov v vijak, poštene cevne klešče, razni izvlekači, vrtalke, kotni nastavek za vrtalko, nepogrešljivi so svedri z widia konico, varjenje ranih podaljškov in matic na vijak, če je prostora res malo je precej uporaben biax, nenazadnje navojni svedri, navojni vložki itd... No, potrebuje pa se še ogromno živcev in pa kakšen cigaret;)
Včasih pa, kot je bilo že rečeno samo fleksarca in macola:D
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 7:15 pm
Napisal/-a primozek68
Ponavadi na rezultat vpliva to, koliko se znajdeš. Veliko trikov je naštela žlica pred mano. Dostikrat pomaga segrevanje z brenerjem do rdečega. Pustiš, da se začne ohlajati, prešpricaš z odvijačem, parkrat potolčeš s kladivom in spusti. Odšraufaš še vroče, ali pustiš, da se ohladi. Ponavadi raztezanje materiala in potem krčenje pri ohlajanju nardita svoje. Zelo uporabni so tudi udarni izvijači. Dostikrat pomaga tudi, da si pustiš ''ročico'', npr. demontaža končnika, ga pustiš prišraufanega na spodnji roki, če nimaš abcigarja.
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Ne nov 10, 2013 7:42 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
@TrijoAdijo:
- se strinjam, so opravila kjer pomaga samo fleksarica in večje kladivo, vendar odrezano je potrebno nadomestiti z novim, tam pa lahko pomaga kakšno kvaliteno orodje, še posebej, če ga zna lastnik uporabljati.
@ zlica22
- lepo slikovito opisano, nimam kaj dodati
Pri mojih opravilih se odlomi malo vijak, mogoče zato ker imam srečo, ali pa zato, ker se dela spravim opraviti na drugačen način .................. zakaj, ne vem, bog ve, pa je tiho
Če vzamemo sliko iz prvega posta, osebno ne bi nikoli odvijal teh vijakov/matic ( škoda časa in živcev ). Enostavno bi vzel orodje za lomljenje matic ( tako in podobno, je bilo mišljeno pod kvalitno orodje ), in jo s prsti odvil, snel izpuh .......................... vijakom popravil navoj ( navojna čeljust - po potrebi nastavki ), namazal z bakreno mastjo, novo tesnilo in nove bakrene matice. Naslednjič bi šlo podiranje kot po maslu. Za komplet delo se porabi malo časa, končni izdelek pa je vrhunski. V primerjavi s tem kar lahko mehanika/mojstra/popoldanca čaka, če se noče matica odviti ali poči vijak, je zgoraj opisano delo - dopust
Lep pozdrav
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Po nov 11, 2013 7:10 am
Napisal/-a SpunkyRacer
Super! Veliko koristnih napotkov! Hvala vsem, ki ste pripomogli saj k delni rešitvi tega problema in upam da sem z odprtjem teme še komu "pomagal".
Edino še to me zanima, kakkšno je to orodje za lomljenje matic?
Sicer sem sam bolj v VAG vodah, tam problemov več ali manj s temi vijaki ni, ker tudi izpušni sistemi so narejeni tako, da so vijaki bolj v notrnajosti motornega prostora in ne tako zunaj, kot na sliki pri Opel Corsi, ko so izpostavljeni vsem zunanjim vplivom (sol,voda...). Je pa res tako bolj priročno za zamenjat izpušno cev.
Re: Lomljenje vijakov na izpuhu
Objavljeno: Po nov 11, 2013 12:11 pm
Napisal/-a Fan
SpunkyRacer je napisal/-a:Edino še to me zanima, kakkšno je to orodje za lomljenje matic?
Sicer sem sam bolj v VAG vodah, tam problemov več ali manj s temi vijaki ni
Pozdravljeni
Ja seveda, in svizec zavije čokolado

Niso še naredili vozila nizkocenovnega razreda + ogromne termične obremenitve, ki bi bil imun na okside - posledično na težko odvijanje/lomljenje vijakov. Tudi vsemogočni VW ne!
Orodje si lahko naročite/ogledate:
http://www.koch.si/Rocno_orodje.htmLep pozdrav