Lučka za ročno zavoro
Objavljeno: To nov 19, 2013 9:53 pm
Mojim tezavam s kombijem ni videti konca ne kraja, komaj dam popravit kaksno stvar ali jo odpravim sam z vaso pomocjo, ze naletim na kaksno drugo. Sem preletel forum in se malce pogooglal in videl, da ima podobne tezave marsikdo, ampak vseeno, glede na to da je nivo zavorne tekocine krepko nad minimalnim, ne vem kaj bi druga kot stikalo lahko bilo.
Torej, danes zjutraj ko sem se vsedel v kombi, je na kontrolni plosci svetila lucka za rocno zavoro - ZNAK (!) . Kombi znaka (P) nima, torej sklepam, da je znak (!) misljen kot opozorilo za zategnjeno rocno ali premajhen nivo tekocine. Na plosci je prisoten se znak (P)! , ki pa nikoli ni svetil, tudi ko je rocna zategnjena, tako da sklepam, da je namenjen kaksni resnejsi okvari zavor. Ker je veni ze zelo mrzlo, sem sklepal, da me zafrkava stikalo pod rocno (kar se mi je dogajalo ze prejsnjo zimo, ko je kombi zjutraj stal veni in se je lucka ugasnila sele potem, ko je posijalo sonce in se je ozracje segrelo, to je znalo trajati tudi 2 urci, dokler ni postalo topleje) in sem se peljal na šiht. Sem mislil da bo kasneje boljse, dan je bil mrzel, na poti iz šihta vidim, da lucka se naprej gori. Doma pogledam na forum in vidim, da ima ocitno ta znak dva pomena. Pred slabo urco sem sel preverit nivo azvorne tekocine, zaradi teme zunaj, sem si lahko pomagal samo s svetilko in na grobo videl, da je tekocina se krepko nad minimalno. Nisem pa uspel videt do kje se nahaja napram maksimumu.
Kaj bi torej lahko bilo, je mozno, da zaradi mraza zafrkava senzor, ali je na splosno tezava samo v senzorju ne glede na mraz? Zavorna tekocina je malo verjetno da bi bila krivec, ker je bila menjana pred dobrimi 3 meseci ob moji prejsnji tezavi z zavorami, pa tudi dovolj je je noter (ko sem posvetil v posodico pod pokrovom, bi morda lahko nalil notri se samo slaba 2 centimetra tekocine.
Torej, danes zjutraj ko sem se vsedel v kombi, je na kontrolni plosci svetila lucka za rocno zavoro - ZNAK (!) . Kombi znaka (P) nima, torej sklepam, da je znak (!) misljen kot opozorilo za zategnjeno rocno ali premajhen nivo tekocine. Na plosci je prisoten se znak (P)! , ki pa nikoli ni svetil, tudi ko je rocna zategnjena, tako da sklepam, da je namenjen kaksni resnejsi okvari zavor. Ker je veni ze zelo mrzlo, sem sklepal, da me zafrkava stikalo pod rocno (kar se mi je dogajalo ze prejsnjo zimo, ko je kombi zjutraj stal veni in se je lucka ugasnila sele potem, ko je posijalo sonce in se je ozracje segrelo, to je znalo trajati tudi 2 urci, dokler ni postalo topleje) in sem se peljal na šiht. Sem mislil da bo kasneje boljse, dan je bil mrzel, na poti iz šihta vidim, da lucka se naprej gori. Doma pogledam na forum in vidim, da ima ocitno ta znak dva pomena. Pred slabo urco sem sel preverit nivo azvorne tekocine, zaradi teme zunaj, sem si lahko pomagal samo s svetilko in na grobo videl, da je tekocina se krepko nad minimalno. Nisem pa uspel videt do kje se nahaja napram maksimumu.
Kaj bi torej lahko bilo, je mozno, da zaradi mraza zafrkava senzor, ali je na splosno tezava samo v senzorju ne glede na mraz? Zavorna tekocina je malo verjetno da bi bila krivec, ker je bila menjana pred dobrimi 3 meseci ob moji prejsnji tezavi z zavorami, pa tudi dovolj je je noter (ko sem posvetil v posodico pod pokrovom, bi morda lahko nalil notri se samo slaba 2 centimetra tekocine.