Blokirana čeljust
Objavljeno: Sr dec 04, 2013 11:52 pm
Zdravo,
Na Renault Meganu 1.6 2007 letniku mi je zadaj na enem od koles zaštekal mehanizem ročne zavore.
Zajla se giba super, le mehanizem za ročno zavoro, ki je v sami čeljusti ni hotel popustiti.
Zadevo sem zasilno rešil tako, da sem vzel kolo dol, ploščice ven in potisnil/zavrtel zavorni batek nazaj v čeljust, tako da se je morala ročna zavora po par zaviranjih ponovno nastavit.
Tisti večer je ročna super delovala, popustila, prijela, vse super...
Naslednji dan ponovno zategnem ročno in glej ga vraga, čeprav sem zadevo prejšnji dan dodobra premigal, ročna ni hotela popustiti. No, parkrat sem na mestu pošteno zahodil pedal za zavoro in ročna je popustila. Od takrat ročne ne uporabljam več, saj si ne morem privoščiti da bi ostal brez avta (da ročna ne bi popustila in ne bi mogel v službo).
Predvidevam da je do problema najverjetneje prišlo zaradi korozije sestavnih delov.
Sedaj me pa zanima:
Kako je s tem samonastavljivim mehanizmom, ki je v čeljusti, se ga lahko razstavi?
Je celotni mehanizem v zavornem olju, ali je na suhem?
Je rešitev v razdrtju, mazanju in je to to?
Ali je edina rešitev nakup nove zavorne čeljusti?
Hvala vam za vaša menja in nasvete!
PS: Če ima pa kdo možnost dobiti slikico kako izgleda ta samonastavljivi mehanizem ročne zavore v čeljusti bi mu bil pa izredno hvaležen. Pa tudi če je od drugega tipa avta....
Jaz z googlom te slikice nisem sposoben najti.
Na Renault Meganu 1.6 2007 letniku mi je zadaj na enem od koles zaštekal mehanizem ročne zavore.
Zajla se giba super, le mehanizem za ročno zavoro, ki je v sami čeljusti ni hotel popustiti.
Zadevo sem zasilno rešil tako, da sem vzel kolo dol, ploščice ven in potisnil/zavrtel zavorni batek nazaj v čeljust, tako da se je morala ročna zavora po par zaviranjih ponovno nastavit.
Tisti večer je ročna super delovala, popustila, prijela, vse super...
Naslednji dan ponovno zategnem ročno in glej ga vraga, čeprav sem zadevo prejšnji dan dodobra premigal, ročna ni hotela popustiti. No, parkrat sem na mestu pošteno zahodil pedal za zavoro in ročna je popustila. Od takrat ročne ne uporabljam več, saj si ne morem privoščiti da bi ostal brez avta (da ročna ne bi popustila in ne bi mogel v službo).
Predvidevam da je do problema najverjetneje prišlo zaradi korozije sestavnih delov.
Sedaj me pa zanima:
Kako je s tem samonastavljivim mehanizmom, ki je v čeljusti, se ga lahko razstavi?
Je celotni mehanizem v zavornem olju, ali je na suhem?
Je rešitev v razdrtju, mazanju in je to to?
Ali je edina rešitev nakup nove zavorne čeljusti?
Hvala vam za vaša menja in nasvete!

PS: Če ima pa kdo možnost dobiti slikico kako izgleda ta samonastavljivi mehanizem ročne zavore v čeljusti bi mu bil pa izredno hvaležen. Pa tudi če je od drugega tipa avta....
Jaz z googlom te slikice nisem sposoben najti.