Stran 1 od 1

Blokirana čeljust

Objavljeno: Sr dec 04, 2013 11:52 pm
Napisal/-a =swen=
Zdravo,

Na Renault Meganu 1.6 2007 letniku mi je zadaj na enem od koles zaštekal mehanizem ročne zavore.
Zajla se giba super, le mehanizem za ročno zavoro, ki je v sami čeljusti ni hotel popustiti.
Zadevo sem zasilno rešil tako, da sem vzel kolo dol, ploščice ven in potisnil/zavrtel zavorni batek nazaj v čeljust, tako da se je morala ročna zavora po par zaviranjih ponovno nastavit.
Tisti večer je ročna super delovala, popustila, prijela, vse super...
Naslednji dan ponovno zategnem ročno in glej ga vraga, čeprav sem zadevo prejšnji dan dodobra premigal, ročna ni hotela popustiti. No, parkrat sem na mestu pošteno zahodil pedal za zavoro in ročna je popustila. Od takrat ročne ne uporabljam več, saj si ne morem privoščiti da bi ostal brez avta (da ročna ne bi popustila in ne bi mogel v službo).

Predvidevam da je do problema najverjetneje prišlo zaradi korozije sestavnih delov.

Sedaj me pa zanima:
Kako je s tem samonastavljivim mehanizmom, ki je v čeljusti, se ga lahko razstavi?
Je celotni mehanizem v zavornem olju, ali je na suhem?
Je rešitev v razdrtju, mazanju in je to to?
Ali je edina rešitev nakup nove zavorne čeljusti?

Hvala vam za vaša menja in nasvete! :pivo

PS: Če ima pa kdo možnost dobiti slikico kako izgleda ta samonastavljivi mehanizem ročne zavore v čeljusti bi mu bil pa izredno hvaležen. Pa tudi če je od drugega tipa avta....
Jaz z googlom te slikice nisem sposoben najti.

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 1:28 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Samo razgibavanje ne bo obrodilo sadov, samo še slabše bo - posledično samo popravilo dražje. V samem zavornem cilindru je okoli 26 sestavnih delov, ki so nekateri zelo tanki ( 1mm ), ko na zadnji strani, kjer pride vzvod in na njega priklopljena žica, spusti semering, ima voda/vlaga prosto pot do notranjosti/mehanizma.
Potrebno bo odviti zavorni batek, zadaj odviti vzvodje, v zavornem cilindru odpeti zaskočko, vse skupaj stresti na krpo ( v koliko ne veste kako je sestavljeno, ne stresajte, temveč počasi jemljite ven ), zamenjati okvarjene dele, brusiti/polirati notranjost, z novimi tesnili sestaviti v obratnem vrstnem redu.
Strošek obnove je od 20 do 70 €, odvisno kaj vse se menja. Strokovno obnovljen zavorni cilinder, je po kvaliteti in izgledu enakovreden novemu rezervnemu delu. Je pa potrebno vedeti, da se po avtotrgovinah, dobi obnovljene zavorne cilindre, novega imajo samo na pooblaščencu - nehumana cena.
Je pa zelo važno, da vidite sliko notranjosti vašega zavornega cilindra, notranjosti so različne in v koliko vidite katero drugo, vas bo samo zmedlo - pomagalo pa ne.
V koliko vas zanese pot do Ljubljane/Vič, imejte cilinder s seboj, pa vam ga bom podrl

Lep pozdrav

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 9:44 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Mah to se je brezveze zajebavat z razgibavanjem, pa podiranjem. Al ga odneseš k Fanu pa ti ga porihta, ali pa greš v taprvo štacuno, kupiš obnovljenga, pa ga zamenjaš.

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 12:44 pm
Napisal/-a ESX
Zadnja obnovljena čeljusti od TRW te prideta za tvoj avto 110€ če je taka

Slika

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 5:35 pm
Napisal/-a =swen=
ESX taka je ja. Hvala za ceno.

Najlepša hvala tudi ostalim za odgovore. :)
Sem dogovorjen z Fan-om, da se že jutri dobiva in obnoviva čeljust.

Če komu uspe najti 'exploded view' od take čeljusti bi bil presrečen, saj bi zelo rad spoznal princip delovanja tega mehanizma ročne zavore.

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 5:53 pm
Napisal/-a ESX
ni nobena znanost, reč fanu naj ti pokaže kako cilinder notri zgleda pa ti bo jasno

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 5:56 pm
Napisal/-a =swen=
Večina serviserjev ne mara da nekdo zraven sveti, ker se jih pri delu le ovira/moti (jih popolnoma razumem) , mu bom pa vseeno rekel če se da zadevo podrto videti.

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 7:08 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Mislim, da ti bo Fan z veseljem pokazal:

1. kako stvar zgleda
in
2. kako se stvari streže
:)

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 10:46 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Seveda bo lahko prisoten zraven obnove zavornega cilindra.
Mi bo pa moral pred tem sveto obljubiti ( častno Titovo ), da mi ne bo delal konkurence :)

Lep pozdrav

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Če dec 05, 2013 11:13 pm
Napisal/-a =swen=
Hahaha :lol:
Evo častna Titova, da bo vse ostalo med nama in bo znanje (če bo sploh kdaj potreba) uporabljeno le v domači garaži (tri vozila). 8)

Re: Blokirana čeljust

Objavljeno: Pe dec 06, 2013 7:10 am
Napisal/-a TrijoAdijo
=swen= je napisal/-a:Hahaha :lol:
Evo častna Titova, da bo vse ostalo med nama in bo znanje (če bo sploh kdaj potreba) uporabljeno le v domači garaži (tri vozila). 8)


To je že konkurenca :D