Rahlo trsenje po menjavi vztrajnika
Objavljeno: Če dec 05, 2013 10:49 pm
Živjo, imam eno vprašanje/težavo in sicer z Audi a4 b6 2003 1.9 tdi Awx 96kw.
Avto je bil pred leti čipiran na RSR, in je laufal zelo lepo, brez problema. Pred kratkim pa sem zaradi problema s košaro dal zamenjati komplet dvomasni vztrajnik, sklopko in košara. Vgradili so mi kompl. LUK. Po menjavi je začel avto pri 1900-2100 obratov rahlo tresti, kar se čuti več ali manj le v prestavni ročici, in ni nekaj hudega, ampak tega se pred menjavo vztrajnika ni nikoli čutilo. Bi lahko to pomenilo, da LUK vztrajnik ni dovolj močan, da bi normalno prenašal povišan navor od remapa? V vseh drugih obratih, teče lepo in brez problema. Bi bilo v tem primeru pametno remap odstraniti ali ni to tak problem?
Je možno tudi, da to povzročajo zglobi (imajo baje že precej lufta)? Nosilci za motor, pa so že bili zamenjani, zato sem se najbolj obesil na vztrajnik, saj se je to pojavilo po menjavi le tega. Avto ima 270.000km prevoženih, realnih.
Hvala za pomoč, mnenja.
Avto je bil pred leti čipiran na RSR, in je laufal zelo lepo, brez problema. Pred kratkim pa sem zaradi problema s košaro dal zamenjati komplet dvomasni vztrajnik, sklopko in košara. Vgradili so mi kompl. LUK. Po menjavi je začel avto pri 1900-2100 obratov rahlo tresti, kar se čuti več ali manj le v prestavni ročici, in ni nekaj hudega, ampak tega se pred menjavo vztrajnika ni nikoli čutilo. Bi lahko to pomenilo, da LUK vztrajnik ni dovolj močan, da bi normalno prenašal povišan navor od remapa? V vseh drugih obratih, teče lepo in brez problema. Bi bilo v tem primeru pametno remap odstraniti ali ni to tak problem?
Je možno tudi, da to povzročajo zglobi (imajo baje že precej lufta)? Nosilci za motor, pa so že bili zamenjani, zato sem se najbolj obesil na vztrajnik, saj se je to pojavilo po menjavi le tega. Avto ima 270.000km prevoženih, realnih.
Hvala za pomoč, mnenja.