Stran 1 od 2

dizel motor

Objavljeno: Pe dec 06, 2013 3:47 pm
Napisal/-a MMGOKA6574
Zanima me,če je morda kdo imel že podobno izkušnjo moji in sicer stvar je sledeča vozim diesel-a Peugeot 307 2.0.hdi 90.KM in se mi kdaj pa kdaj zgodi ne pogosto,da ko avto stoji kakšnega pol dneva ali dan in ga naslednji dan vžgem,da se kar pošteno pokadi izza izpušne cevi in potem motor teče in dela vse OK in tudi na testerju sem imel motor in je vse OK pa še tole se dogaja ponavadi,ko je temparatura zunaj nad 0.C medtem,ko je zjutraj pri - 5-7.C vžgal brez tega in še to ni zmeraj občasno.Vmes sem dal zamenjati tudi filter goriva(nafte) in tudi nov akumulator ima saj preden sem tole zamenjal je že malo kdaj težko vžigal,ker je akumulator res bil že čisto na minimumu a se mi je to zdaj enkrat popoldne zgodilo že pri novem akumulatorju in novem filtru goriva.
Res je tudi,da je avto vozil pred tem nekaj let samo 95% poti avtocesta sedaj pa vozi že skoraj 2.leti po mestu in okolici krajše relacije in a bi to lahko bil tudi kdaj pa kdaj zamašen morda tale filter drdih delcev?!

Vesel bom vsakega odgovora,mnenja nasveta in morda ima kdo od vas kakšno izkušnjo s tem in tudi če kdo kaj ve ali je odvisno tudi od tega kje točiš gorivo Petrol,Omv Mol,Agip,Shell...

Lp, Gregor

Re: disel motor

Objavljeno: Pe dec 06, 2013 6:43 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja, res je važno kje boste natočili gorivo:
Slika

Preverite pravilno delovanje žarilnih svečk, senzor temperature motorja in mešanico gorivo/zrak - tester

Lep pozdrav

Re: disel motor

Objavljeno: Pe dec 06, 2013 8:59 pm
Napisal/-a madmax89
Js bi dal preverit šobe na mizo, ker najverjetneje je to vzrok. Če pa praviš da je avto Peugeot 307 2.0 hdi je verjetno star že kakih 7-8 let in so prve šobe... kilometrov pa verjetno kakih 170kkm-200kkm. Lahko ti stestiramo šobe in preverimo njihovo delovanje. Piši na PVT če te zanima. Lp

Re: disel motor

Objavljeno: Pe dec 06, 2013 9:06 pm
Napisal/-a cruiser1
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja, res je važno kje boste natočili gorivo:
Slika



Še Petrolovci hodijo na OMV tankat! :lol:

Re: disel motor

Objavljeno: Pe dec 06, 2013 9:37 pm
Napisal/-a kesneberg
Dizel pa krajše mestne vožnje ne gresta skupaj. Predvsem ne dizel letnik verjetno 2000 ali pa kakšno leto kasneje. Jaz mam 307SW 2.0Hdi 90km 2002 brez fapa, pa mi pri 382Kkm še ni črno pokadil, sveče so pa ta prve, katalizator še prvi, zadnji lonc drugi. Je pa res da delam 100-200km dnevno 70%reiginalke /30% AC vse pa je relacija, ni start stopa. Se pa še vedno držim pravila starega mačka, ki mi je dejal da je treba dizla 1x mesečno skurit, - cca 10min visokih obratov na AC ( ne rdečega polja, napr. v 3 do meje ko bi šaltal, pa vsak tolk na 4000) da se cel sistem mal pregreje pa svinarija ki nastane zaradi start stopa pri smeforjih skuri oz spiha.
Gorivo ja razlika Petrol OMV, AGIP je pri meni takale. 1 tank 55L(vedno polno na 2klika): Petrol 940-980km, OMV 950-1050Km, Agip 980-1100Km. To so letošnja povprečja od Maja do danes,vsak mesec ena firma, sem hotel preverit ta mit da je razlika očitna. No nekaj je na tem. Je pa res da mi zadnji tank -Petrol kaže da bo cca 1080-1100, je pa tud res da je zdaj ko je maraz klima na eko. Avto je zunaj ni garažiran, Aku mam 55Ah večja jakost start toka(al nekaj takega) mislim da je zdej not od Topla. Aku je potrošna roba v povprečju je hin ali pa zafrkava po 3-4 letih. Samo original je zdržal 4 leta.

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 4:22 am
Napisal/-a GiGi1985
Ker je dizel pač pokadi. Prej tega nisi opazil, ker je motor skuril svinjarijo na relaciji, sedaj ti pa avto za dobro jutro vrže svinjarijo ven. S tem se ne rabiš obremenjavat, če imaš možnost, naredi kako dolgo turo , sploh če imaš FAP, če pa ne pa tudi ne.

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 11:01 am
Napisal/-a dobek
cruiser1 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja, res je važno kje boste natočili gorivo:
Slika



Še Petrolovci hodijo na OMV tankat! :lol:



ni ti potegnilo poante, vidim

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 1:19 pm
Napisal/-a hahehihoh
GiGi1985 je napisal/-a:Ker je dizel pač pokadi. Prej tega nisi opazil, ker je motor skuril svinjarijo na relaciji, sedaj ti pa avto za dobro jutro vrže svinjarijo ven. S tem se ne rabiš obremenjavat, če imaš možnost, naredi kako dolgo turo , sploh če imaš FAP, če pa ne pa tudi ne.

x2

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 1:26 pm
Napisal/-a čare
madmax89 je napisal/-a:Js bi dal preverit šobe na mizo, ker najverjetneje je to vzrok. Če pa praviš da je avto Peugeot 307 2.0 hdi je verjetno star že kakih 7-8 let in so prve šobe... kilometrov pa verjetno kakih 170kkm-200kkm. Lahko ti stestiramo šobe in preverimo njihovo delovanje. Piši na PVT če te zanima. Lp

Daj se malo razpiši.
Cena kontrole
cena popravila oz. nastavitve
kvaliteta materjala (kitajsko sranje da bo šoba čez 2 meseca delala še slabše kot prej slaba original,ali kvalitetna roba)
lokacija
izkušnje
aparature
...
Glede na to da se sedaj že marskido ukvarja s tem človek več ne ve komu je za zaupat.

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 2:24 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
čare je napisal/-a:
madmax89 je napisal/-a:Js bi dal preverit šobe na mizo, ker najverjetneje je to vzrok. Če pa praviš da je avto Peugeot 307 2.0 hdi je verjetno star že kakih 7-8 let in so prve šobe... kilometrov pa verjetno kakih 170kkm-200kkm. Lahko ti stestiramo šobe in preverimo njihovo delovanje. Piši na PVT če te zanima. Lp

Daj se malo razpiši.
Cena kontrole
cena popravila oz. nastavitve
kvaliteta materjala (kitajsko sranje da bo šoba čez 2 meseca delala še slabše kot prej slaba original,ali kvalitetna roba)
lokacija
izkušnje
aparature
...
Glede na to da se sedaj že marskido ukvarja s tem človek več ne ve komu je za zaupat.


Tale je Arčonov :)

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 4:45 pm
Napisal/-a čare
Aha potem ni panike.

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 6:22 pm
Napisal/-a cruiser1
dobek je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja, res je važno kje boste natočili gorivo:
Slika



Še Petrolovci hodijo na OMV tankat! :lol:



ni ti potegnilo poante, vidim



Žal te moram razočarati ampak vidim, da tebi ni potegnilo :roll:

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 9:31 pm
Napisal/-a Fan
cruiser1 je napisal/-a:
dobek je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja, res je važno kje boste natočili gorivo:
Slika



Še Petrolovci hodijo na OMV tankat! :lol:



ni ti potegnilo poante, vidim



Žal te moram razočarati ampak vidim, da tebi ni potegnilo :roll:


Slika je nastala, ko se je iz Petrolove cisterne ponilo tanke na OMW-jevi črpalki - samo toliko o kvaliteti goriva :)

Re: disel motor

Objavljeno: So dec 07, 2013 10:19 pm
Napisal/-a cruiser1
U , šit oops vidim, da nihče ne razume humorja, pa saj menda ni bila tako zelo komplicirana, super inteligentna šala, ali pač... :roll:
Se pa opravičujem, da sem z mojo šalo zasmetil temo.

Re: dizel motor

Objavljeno: Ne dec 08, 2013 11:46 am
Napisal/-a Nejc90
Važna je vsebina, ne embalaža :)

Re: dizel motor

Objavljeno: Sr dec 11, 2013 3:39 am
Napisal/-a MMGOKA6574
Pozdravljeni,

Najprej bi se vsem lepo zahvalil za vaše prispevke;))
Še nekaj podatkov o avtu je letnik 2002 in ima prevoženih sedaj že do danes prevoženih 323465.km in res je,da je vse od 306000.km naprej na vožnji na kratkih relacijah in redko na avtocesti in še manj oziroma bolj redko na turi 100 in več kilometrov.Razmišljal sem že o tem,da bi ga vsaj enkrat na mesec pošteno peljal na avtocesto in gas in malo obrati gor,da se bi tale fap filter trdih delcev ščistil skuril pošteno ven.
Poraba se mi giblje med 5-6-litri/100.kilometrov ponavadi točim gorivo za 40.euro in prevozim enako med 500-650.km.
Avto je bil na testerju - motor pred dvema tednoma,ker sem se hotel prepričati v kakšnem stanju so vbrizgalne šobe in je računalnik pokazal minimalno odstopanje 4.šobe pri obremenitvi višjih obratih a po besedah mehanika še daleč od potrebne menjave - na peugeot servisu saj po njegovih besedah bi vrednost morala biti nad 130.enot vsaj do 150 ali še več bila je 110.enot.
Večinoma točim gorivo na OMV-ju na Petrolu sem le 2.X do sedaj v celem letu in nekaj mesecev od kar imam tale avtu in lansko zimo sem večinoma tankal na MOL-u,ker je lepše vžigal in nikoli ga ni kolcalo med vožnjo vmes je pa res,da prevozil sem največ kilometrov z OMV nafto.Poskusiti moram še enkrat Shell na Agipu sem tudi že enkrat točil gorivo a ni bilo v prevoženih kilometrih razlike v primerjavi z OMV-jem.Res pa je,da je veliko moje vožnje po mestu in na relaciji primestnih cest,kjer teče promet precej počasi in tudi so dnevi,ko se peljem po nakupih in takrat v enem dnevu avto po 3-8.X ugasnem in prižgem in so te relacije le po nekaj kilometrov.
Akumulator imam sedaj nov 60.Ah od Boscha in tudi filter goriva je bil zamenjan pred nekaj dnevi nazaj.Vžiga odlično in tudi altenator ima star 2.leti to je do sedaj edini del na motorju,ki je bil zamenjan z novim razen akumulatorja in jermenov in vodne črpalke vse ostalo sklopka je prva enako mislim,da tudi gorilne svečke in vbrizgalne šobe pravtako.
Hvala lepa tudi glede podatka o porabi goriva od Peugeot-a SW - gospodu,ki je preiskusil vse črpalke in videl za primerjavo lahko razliko.Tale moj Peugeot 307 še nima računalnika in porabo si sam izračunam na podlagi litri deljeni z prevoženimi kilometri. Posrečeno je tudi tole,da ne glede koliko je minus zunaj lepo vžge ali celo bolj mrzlo je zunaj bolj z veseljem zjutraj vžge.Sem opazil,da ni pa vredu,če stoji kakšen dan ali dva kdaj vmes potem,ko vžge se mu pozna se trese nekaj minut vožnje potem gre tekoče,da menim,da tile diesel motorji ti bi morali voziti vsak dan verjetno vsaj 100 in več kilometrov na dan potem bi bilo zanje najbolje in bi takšen motor verjetno brez težav dosegel 500000.km in več.
Pohvalno je tudi,da zelo malo olja porabi motor v intervalu 20000.km.
Veliko različnih mnenj sem slišal o tem voziti z klimo ali ne?!Ne vem kaj je tukaj bolje in katerokoli mnenje od vas bo dobrodošlo tudi kakšen nasvet enako.
Zanima me tudi,če je kdo izmed vas,ki morda vozi takšen avto z tem motorjem opazil,da bi vožnja po menjavi filtra goriva pri motorju bila kaj bolj spremenjena in če je se to tudi na porabi kaj poznalo?!Namreč meni se ne zdi,da bi bilo kaj drugače zdaj,ko je filter za gorivo bil pri mehaniku zamenjan ali ga pa morda sploh ni zamenjal ne vem?!

Re: dizel motor

Objavljeno: Sr dec 11, 2013 3:53 am
Napisal/-a MMGOKA6574
P.S.Imam še eno vprašanje katero olje bi priporočili za motor Total in kateri 10.W-40 ali 5.W-40 ali morda celo 5.W-30 ali morda katero drugo znamko olja?!Zanimajo me vaše izkušnje glede olja,katero se je pri vas,ki imate takšen motor najbolje odneslo do sedaj?!
Menjavo izvajam na vsakih 20.000.km,kot je nastavljen interval na armarturni plošči in čez 4000.km ga bo treba zamenjati in me zanimajo vaša mnenja,ki mi bodo v veliko pomoč - Hvala Lepa.

Lp, Gregor

Re: dizel motor

Objavljeno: Sr dec 11, 2013 4:00 am
Napisal/-a MMGOKA6574
P.S. 2 - Prešnji akumulator je zdržal,kar celih 7.let vožnje a če je bil original ali ne vem,ker ga je 5.let od tega vozila še prej moja prijateljica in je bil menjan še pri njej tale nov sedaj pa pri meni in me zanima ali bo zdržal 3-4.leta ali morda 5. ali celo kakšno leto ali 2.več?!
Tale prešnji je sicer se lani pozimi vmes enkrat spraznil povsem je mrknil a sem ga doma napolnil in je zdržal še vse do začetka decembra letos a je bil že po testerju precej na koncu moči na sredini rumenega polna blizu rdečemu in zato sem ga tudi letos zamenjal z novim saj fejst mrzlih zimskih dni ne vem,če bi zdržal še posebej takšnih juter,ker avto ni v ogrevani garaži ampak stoji zunaj pod nadstrešnico.

Re: dizel motor

Objavljeno: Sr dec 11, 2013 10:01 am
Napisal/-a Energetik81
MMGOKA6574 je napisal/-a:Veliko različnih mnenj sem slišal o tem voziti z klimo ali ne?!Ne vem kaj je tukaj bolje in katerokoli mnenje od vas bo dobrodošlo tudi kakšen nasvet enako.
Kako to misliš voziti s klimo ali ne? :o
Če ti je poleti vroče ali če moraš odrositi šipe, jo vžgeš, a ni to logično?

MMGOKA6574 je napisal/-a:Zanima me tudi,če je kdo izmed vas,ki morda vozi takšen avto z tem motorjem opazil,da bi vožnja po menjavi filtra goriva pri motorju bila kaj bolj spremenjena in če je se to tudi na porabi kaj poznalo?!Namreč meni se ne zdi,da bi bilo kaj drugače zdaj,ko je filter za gorivo bil pri mehaniku zamenjan ali ga pa morda sploh ni zamenjal ne vem?!
(Delno) zamašen filter goriva vpliva samo na omejitev max moči, ker bi šlo v kakšnem primeru premalo gorivo skozi filter. Torej poznalo bi se pri močnem pospeševanju ali pri visokih hitrostih, da bi mu zmanjkalo moči. Pri cijazenju se to ne pozna.

MMGOKA6574 je napisal/-a:P.S.Imam še eno vprašanje katero olje bi priporočili za motor Total in kateri 10.W-40 ali 5.W-40 ali morda celo 5.W-30 ali morda katero drugo znamko olja?!Zanimajo me vaše izkušnje glede olja,katero se je pri vas,ki imate takšen motor najbolje odneslo do sedaj?!
Menjavo izvajam na vsakih 20.000.km,kot je nastavljen interval na armarturni plošči in čez 4000.km ga bo treba zamenjati in me zanimajo vaša mnenja,ki mi bodo v veliko pomoč - Hvala Lepa.
Poglej v servisno knjižico in vzami tistega, ki ustreza predpisanemu standardu. Firma ni važna. Najverjetneje je to zate kakšen 5W-30 za FAP filter.

Re: dizel motor

Objavljeno: Sr dec 11, 2013 10:29 am
Napisal/-a ~toMmy~
MMGOKA6574 je napisal/-a:P.S. 2 - Prešnji akumulator je zdržal,kar celih 7.let vožnje a če je bil original ali ne vem,ker ga je 5.let od tega vozila še prej moja prijateljica in je bil menjan še pri njej tale nov sedaj pa pri meni in me zanima ali bo zdržal 3-4.leta ali morda 5. ali celo kakšno leto ali 2.več?!
Tale prešnji je sicer se lani pozimi vmes enkrat spraznil povsem je mrknil a sem ga doma napolnil in je zdržal še vse do začetka decembra letos a je bil že po testerju precej na koncu moči na sredini rumenega polna blizu rdečemu in zato sem ga tudi letos zamenjal z novim saj fejst mrzlih zimskih dni ne vem,če bi zdržal še posebej takšnih juter,ker avto ni v ogrevani garaži ampak stoji zunaj pod nadstrešnico.


Akumulatorji so čista loterija, na dobrih 10 let starem Passatu je po cca. 210k km še prvi, pa še vedno kresne tudi po par zimskih dneh brez laufanja! :D Malce mu sicer manjka volje prvo sekundo, ampak zatajil še ni. Aja pa že nekaj let ima večino časa skoraj vsak delovni dan hladen zagon in 2km vožnje dvakrat dnevno, se pravi "mučenje".

Sam avto pa probaj večkrat lepo ogret, pa prepihat. Po takšni vožnji se enostavno zapaca vse skupaj, ker ni ravno idealna za dizla. Pri tem Passatu je dobro vsaj to, da ob teh kratkih relacijah naredi še kar nekaj dolgih.