Stran 1 od 3
Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 13, 2013 12:33 am
Napisal/-a lisko
Ma kdo shemo ali načrte te pumpe?
Pumpa je točno taka:

Odpovedal je "ventil" na sliki viden kot črna bula. Naj bi skrbel za premik oz. nastavitev predvbrizga in pa rahlo pušča. In prek ko ga začnem kopat narazen bi rad točno vedel kako je narjen not. ( oki privijačen.....ampak a je dejansko kot ventil recimo kot ventil za prekinitev nafte....ali je še kaj drugega). Zanima me tudi samo delovanje...oz. kaj sploh nardi. Ne bi rad vzel narazen potem pa ugotovil, da moram pumpo snet in jo nest nekam
Kaj se dogaja?
Avto pri temparaturah pod -2 sila težko vžiga...Dejansko suče par sekund v prazno....potem začnejo vžigat cilindri posebej, prvo en(štarter še vedno pomaga), potem drugi(štarter še prisoten), potem tretji(štarter še pomaga....ob pritisku na plin se motor odzove in začne samostojno kašljat). Sekundo dve zatem motor zadiha z vsemi cilindri in oglasi se regljajoč zvok in motor steče. Zakadi sivo modro in voha se neizgorela nafta. Reglajoč zvok (sila sila podoben uničenim ojničnim ležajem) se ponavlja minuto dve dokler se malo ne ogreje potem izgine. Ko je motor ogret pa je v pri pospeševanjih prisotno klenkanje, ki pa izgine z visokimi obrati kjer je očitno predvžig ravno pravi.....v nizkih obratih pa ga je preveč. Za to prilagajanje naj bi skrbel ravno ta "ventil"
Svečke so nove in preverjene.
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 13, 2013 12:43 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Vzami ventil ven, zamenjaj O-ringe in sestavi nazaj. Pa nič štelat pa neki na pamet obračat. Lahk te yebe glih to, da ventil pušča in zraven zrak vleče.
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 13, 2013 3:43 pm
Napisal/-a lisko
Ventil je hin...ga tester pokaze....in ga morem menjat.
Zanima me samo ali je not samo privijacen...je dalje samo igla ali kak sistem , da vem v kaj se spuscam? Je potrebno spet potem s testerjem kaj nastavit? Ker cele pumpe ne gre menjat ravn zarad butaste elektronike...
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 13, 2013 3:54 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ne spomnem se,al je igla al je bolcn...Pozabu sem. po mojem ni treba nič naastavljat. To je še plug & play sistem.
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 13, 2013 7:54 pm
Napisal/-a lisko
Hja če bi blo plug & play bii pustil z drugo pumpo......ampak je niti na servisu ne morejo upisat ....Sam novo ali pa to popravit
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: So dec 14, 2013 8:18 am
Napisal/-a snep
lisko je napisal/-a:Ma kdo shemo ali načrte te pumpe?
Pumpa je točno taka:

Odpovedal je "ventil" na sliki viden kot črna bula. Naj bi skrbel za premik oz. nastavitev predvbrizga in pa rahlo pušča. In prek ko ga začnem kopat narazen bi rad točno vedel kako je narjen not. ( oki privijačen.....ampak a je dejansko kot ventil recimo kot ventil za prekinitev nafte....ali je še kaj drugega). Zanima me tudi samo delovanje...oz. kaj sploh nardi. Ne bi rad vzel narazen potem pa ugotovil, da moram pumpo snet in jo nest nekam
Kaj se dogaja?
Avto pri temparaturah pod -2 sila težko vžiga...Dejansko suče par sekund v prazno....potem začnejo vžigat cilindri posebej, prvo en(štarter še vedno pomaga), potem drugi(štarter še prisoten), potem tretji(štarter še pomaga....ob pritisku na plin se motor odzove in začne samostojno kašljat). Sekundo dve zatem motor zadiha z vsemi cilindri in oglasi se regljajoč zvok in motor steče. Zakadi sivo modro in voha se neizgorela nafta. Reglajoč zvok (sila sila podoben uničenim ojničnim ležajem) se ponavlja minuto dve dokler se malo ne ogreje potem izgine. Ko je motor ogret pa je v pri pospeševanjih prisotno klenkanje, ki pa izgine z visokimi obrati kjer je očitno predvžig ravno pravi.....v nizkih obratih pa ga je preveč. Za to prilagajanje naj bi skrbel ravno ta "ventil"
Svečke so nove in preverjene.
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: So dec 14, 2013 1:22 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
lisko je napisal/-a:Hja če bi blo plug & play bii pustil z drugo pumpo......ampak je niti na servisu ne morejo upisat ....Sam novo ali pa to popravit
Kaj pa imaš tule za vpisovat?
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Če dec 19, 2013 7:56 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Še zmer mi ni jasno, kaj imaš tu za vpisovat....:S
Pravkar sem na mondeotu 1.8 TD zamenjal pumpo. Je ista kot ta tvoja, avto pa ima kodni vžig. Zadevca je plug & play in deluje.
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 20, 2013 10:24 pm
Napisal/-a lisko
Avto z drugo crpalko ni vzgal (ceprav je ta crpalka laufala pred mano na drugem motorju), niti nafte ni dal od sebe na sobah...dovodni ventil za prekinitev dotoka nafte ima tri zicke in tam preko on preverja kodo...
Ko sem dal nazaj origi pumpo je zalaufal... Na servisu je potem teku da jo mora vpisat s testerjem... Ampak seveda tega ne delajo...
Ceprav kot zanimivost....motor vzge tud ce odklopim motorni racunalnik....seveda reglja ko stara lokomotiva...
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 20, 2013 11:56 pm
Napisal/-a Fan
lisko je napisal/-a:Avto z drugo crpalko ni vzgal (ceprav je ta crpalka laufala pred mano na drugem motorju), niti nafte ni dal od sebe na sobah...dovodni ventil za prekinitev dotoka nafte ima tri zicke in tam preko on preverja kodo...
Ko sem dal nazaj origi pumpo je zalaufal... Na servisu je potem teku da jo mora vpisat s testerjem... Ampak seveda tega ne delajo...
Ceprav kot zanimivost....motor vzge tud ce odklopim motorni racunalnik....seveda reglja ko stara lokomotiva...
Pozdravljeni
Zakaj pa ne?? Je bila kakšna pametna razlaga, zakaj ne bi vpisali? Nima nihče v vaši bližini Clip-a, da se to vpiše??
Lep pozdrav
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: So dec 21, 2013 10:18 am
Napisal/-a lisko
Zakaj ne nevem...rekli so samo novo...
Ali pa ce se kter tuner ukvarja s tem...staro sem potem popravil zdaj pa moram menjat se ta ventil.
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: So dec 21, 2013 11:03 am
Napisal/-a Cefizelj
Pa sej se najde dosti ljudi s Clipom, vprašaj na Renault forumu, klub ga ima svojega pa še kdo bi se našel tam...
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: So dec 21, 2013 3:36 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
lisko je napisal/-a:Avto z drugo crpalko ni vzgal (ceprav je ta crpalka laufala pred mano na drugem motorju), niti nafte ni dal od sebe na sobah...dovodni ventil za prekinitev dotoka nafte ima tri zicke in tam preko on preverja kodo...
Ko sem dal nazaj origi pumpo je zalaufal... Na servisu je potem teku da jo mora vpisat s testerjem... Ampak seveda tega ne delajo...
Ceprav kot zanimivost....motor vzge tud ce odklopim motorni racunalnik....seveda reglja ko stara lokomotiva...
Pol pa dej to pumpo na avto, pa ventil iz stare pumpe

Čeprav meni je mondeo zaštartu b.p. in še kr dela

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: So dec 21, 2013 10:52 pm
Napisal/-a lisko
TrijoAdijo je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Avto z drugo crpalko ni vzgal (ceprav je ta crpalka laufala pred mano na drugem motorju), niti nafte ni dal od sebe na sobah...dovodni ventil za prekinitev dotoka nafte ima tri zicke in tam preko on preverja kodo...
Ko sem dal nazaj origi pumpo je zalaufal... Na servisu je potem teku da jo mora vpisat s testerjem... Ampak seveda tega ne delajo...
Ceprav kot zanimivost....motor vzge tud ce odklopim motorni racunalnik....seveda reglja ko stara lokomotiva...
Pol pa dej to pumpo na avto, pa ventil iz stare pumpe

Čeprav meni je mondeo zaštartu b.p. in še kr dela

Sej zato sem spraševall kak ma narjeno

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Ne dec 22, 2013 1:05 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Kaj tebe je kaj strah mogoče? Ker sem imel nekak v mislih, da ti vedno zadevo vržeš narazen, pa ne glede na to al je to kakšna fino sestavljena stvar ali pa gosenice od tanka

Skratka ventile vzami stran pa jih zamenjaj.

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Po dec 23, 2013 2:31 am
Napisal/-a lisko
TrijoAdijo je napisal/-a:Kaj tebe je kaj strah mogoče? Ker sem imel nekak v mislih, da ti vedno zadevo vržeš narazen, pa ne glede na to al je to kakšna fino sestavljena stvar ali pa gosenice od tanka

Skratka ventile vzami stran pa jih zamenjaj.

Em mal me je
Fora je da nimam ne garaže ( vsa druga navlaka v njej ker v bajti nekaj delam) in nimam ne drugega avta (ker ga ima punca in ga rab za službo kot jaz mojga).
Torej morata bit izpolnjena dva pogoja....urejeno more bit hitro ( ker v mrazu pred bajto lih ne mislim pol motorja menjavat , če mi slučajn ne uspe ventila menjat) in do nasljednjega dne mora bit avto spet v voznem stanju
Dela pa očitno kak mu je .....včasih zjutraj vžge normalno....včasih klenka....
Sam kok se zdaj spomnim je pol to peljano na skupni konektor? in je treba še tist konektor raztavit pa spasat kable?
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Po dec 23, 2013 4:02 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ne vem kak ima renault narejene konektorje. Pri fordu je vse pasalo skupi.
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 27, 2013 8:54 am
Napisal/-a lisko
Iz ventila gresta dve žićki v skupen konektor v katerem ni videt , da bi ju lahko ločil...
4je mehaniki so dvignili roke....mene pa naj ne bo strah?

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 27, 2013 1:14 pm
Napisal/-a ESX
jest mam Clipa če boš rabu
Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel
Objavljeno: Pe dec 27, 2013 2:38 pm
Napisal/-a lisko
Še kr nekaj nejasnosti okol tega....Kako je krmiljen? Ali napetosno ali frekvenčno? Ima samo "on/off" ali ga dejansko nastavlja v odvisnosti od česa? Tudi če vzamem konektor narazen( če mi uspe) ali je potem vseeno kako prideta žički (plus - minus)?
Mater cela znanost ....