RedBull™ je napisal/-a:Na odgovor si že sam odgovoril.... ob kontroli olja, preveri še količino ostalih tekočin, predvsem hladilne in če le te tudi ne manjka, se nimaš kaj sekirati.
yashica je napisal/-a:Bolj od načina vožnje in razdalje, ki jo avto prevozi. V hladnem, vlažnem vremenu je ob kratkih relacijah in nižjih obratih normalno, da se na pokrovu dela smetana, ko se motorno olje niti ne segreje na delovno temperaturo. Ob daljših turah in višjih obratih tega ni. Verjetno gre samo za kondenz.
Kakšno je stanje hladilne tekočine v ekspanzijski posodi in ali je na šipki za kontrolo opaziti "kava efekt" oz. sledi hladilne v olju?
yashica je napisal/-a:Mislil sem, če ti zmanjkuje hladilne tekočine. Povišan nivo hladilne tekočine je ob segretem motorju normalen. Mislim, da gre samo za kondenz in nič več
edey je napisal/-a:no sem se šel pelajt eno turo po avtocesti, cca. 120 km. poprevčno 120km/h, 3500 + obravot, tak da sem avto fajn segrel. Temperatura olja skoraj 110 stopinj, no vsaj tak je kazal cajger. Doma sem spet pogledal pod pokrov, tokrat ni bilo nobenega sluza na njem, tudi v notrajnjosti ni bilo nič videt...če pa potegnem z prsto po notranjosti pod pokrovom je še vedno ta "sluz"!!! Mislite da se je tega tok nabralo da zdaj pač ta ena daljša vožnja ni spravila vse dol ?? Na šbici za kontrolo olja še vedno ni videt nobenih sledi, pravtako hladilna tekočina ima pravi nivo in ni nič zmanjkalo...
lisko je napisal/-a:ne jamraj in vozi dalje....
edey je napisal/-a: Temperatura olja skoraj 110 stopinj, no vsaj tak je kazal cajger. ..
Fan je napisal/-a:lisko je napisal/-a:ne jamraj in vozi dalje....
X2
Kako ste prišli do zaključka, da ima motorno oljeedey je napisal/-a: Temperatura olja skoraj 110 stopinj, no vsaj tak je kazal cajger. ..
je v vozilu vgrajen manometer za temperaturo olja? O katerem vozilu je to govora?
V primeru, da se je gledalo temperaturo hladilne tekočine, je bilo olje v motorju veliko bolj vroče.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 60 gostov