Peugeot 307 1.4 16V - izteka olje iz mašine
Objavljeno: To jan 14, 2014 9:31 pm
Pozdrav,
Pri hiši imamo zgoraj omenjeno vozilo, letnik 2005, 1.4 16V, prevoženih še ne 90.000km, in počasi nastaja nad njim rahel obup...
Smo 2. lastniki, 1. lastnik je bil starejši gospod od katerega se je kupil avto z 45.000km prevoženih. Nasploh gledano je avto ok, z njim se lepo dela, redno servisira, tudi kakšnih večjih težav ni, pač Peugeotove standardne kot so - elektronika tu in tam ponagaja glede žarnic, stikal.
... ampak je pa ena velika težava, in to je "mastna" mašina, in to konkretno. Na začetku ob nakupu tega ni bilo opazit (verjetno zahvala visoko-tlačnemu čistilcu :S), potem pa po določemen času kaplica tu kapljica tam, lužica, počasi je že bilo treba dajat pod avto karton, in zdaj je to stalnica. Od spodaj gledano je mašina mastna, kot da bi jo z oljem polil.
Mehanik je rekel, da pušča tesnilo glave, torej strošek bi bil velik....
1. V glavnem, zakaj in kako je lahko do tega prišlo, je to spet ena Peugeotova napaka?
2. Se da morda to kako z kakšno tekočino, ki bi se dodala olju v mašino, vsaj za kak % ustaviti?
3. Ali pa če bi se iz zunanje strani zadevo zaflikalo z kakšnim tehničnim varjenjem, torej bi bilo potrebno prej mašino sterilno očistit, da bi var prijel itd. (Mnenje?)
lp!
Pri hiši imamo zgoraj omenjeno vozilo, letnik 2005, 1.4 16V, prevoženih še ne 90.000km, in počasi nastaja nad njim rahel obup...
Smo 2. lastniki, 1. lastnik je bil starejši gospod od katerega se je kupil avto z 45.000km prevoženih. Nasploh gledano je avto ok, z njim se lepo dela, redno servisira, tudi kakšnih večjih težav ni, pač Peugeotove standardne kot so - elektronika tu in tam ponagaja glede žarnic, stikal.
... ampak je pa ena velika težava, in to je "mastna" mašina, in to konkretno. Na začetku ob nakupu tega ni bilo opazit (verjetno zahvala visoko-tlačnemu čistilcu :S), potem pa po določemen času kaplica tu kapljica tam, lužica, počasi je že bilo treba dajat pod avto karton, in zdaj je to stalnica. Od spodaj gledano je mašina mastna, kot da bi jo z oljem polil.
Mehanik je rekel, da pušča tesnilo glave, torej strošek bi bil velik....
1. V glavnem, zakaj in kako je lahko do tega prišlo, je to spet ena Peugeotova napaka?
2. Se da morda to kako z kakšno tekočino, ki bi se dodala olju v mašino, vsaj za kak % ustaviti?
3. Ali pa če bi se iz zunanje strani zadevo zaflikalo z kakšnim tehničnim varjenjem, torej bi bilo potrebno prej mašino sterilno očistit, da bi var prijel itd. (Mnenje?)
lp!