Stran 1 od 3

Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 10:02 am
Napisal/-a cordo
Moj Passat 2008, 1.9TDi je bil vedno servisiran pri uradnem servisu z njihovim materialom, kateri mi je tudi prodal avto. Pri 150000km naredim veliki servis (jermen+neumnosti).
Po 400 prevoženih km/7 dni odtrga ojnico, motor itak totalka!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Pokličem VW suport, nepremičnino naložijo in odpeljejo na servis. Ugotovijo ojnica, glava, bati, vztrajnik, blok, turbina....
Škode cca 7500€. Velik del popravijo na kulanco. Zakaj kulanca: vedno servisiral pri njih z njihovim materialom (tudi olje), ni bil čipan, redna stranka že juhuhu let (cela žlahta)... (avto družinsko vožen, nisem nek najtrajder)
So mi tudi zagotovili da bi že moje olje odneslo njihovo podporo&kulanco, kaj šele kak čip ali vmesni garažni servis. Zraven so dali še nadomestno gajbico za čas popravila. (Bravo Marko!!! :D )
Tako da nisem več prepričan , če se splača par € privarčevat pri garažnih mojstrih&materialu.
Sem dobil tudi solidno :?: ponudbo za novo gajbico pri istem prodajalcu čez mostiček. :)
Tako imam za par 100€ nov motor v 5 let stari škatli.
Moti me to, da se to SPLOH NEBI smelo zgoditi, trpi zaupanje v model/znamko/grupo!!
Kako v takšnih/podobnih primerih reagirajo druge znamke (Nemci/Francozi/Japonci) do svojih rednih strank?

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 10:09 am
Napisal/-a čare
Žlahta si.To vse pove.

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 10:12 am
Napisal/-a cordo
nenene , samo redna tečna :!: stranka :)

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 10:43 am
Napisal/-a sašo5
čare je napisal/-a:Žlahta si.To vse pove.

ni žlahta - narobe si prebral_cela žlahta servisira tam..........ključno je pa to:
......Zakaj kulanca: vedno servisiral pri njih z njihovim materialom (tudi olje).........

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 11:02 am
Napisal/-a yashica
Nič ti niso podaril kar tako. Ravno ta letnik 1.9 tdi-ja (preden je luč zagledal 1.6 tdi) ima serijsko napako zaradi katere gre motor v večna lovišča in tega se vag zaveda, zato tudi skoraj brezplačna menjava.
Če bi bil neka izjema ne verjamem, da bi bili tako uslužni, ker stara stranka nima neke teže, če o vsem odloča nemec. Res pa je, da je prvi pogoj servisiran na pooblaščencu kar je povsem razumljivo.

Kar se kulance tiče so še vedno precej spredaj pred ostalo konkurenco, ki kulance marsikje ali večinoma sploh ne pozna. Vsekakor se splača vw-ja servisirat na pooblaščencu, ker prvič redni servisi niso tako dragi kot nekateri mislijo in drugič, v primeru hude okvare na pogonskem sklopu, ki nastopi izven garancije še vedno velja nek % kulance oziroma za serijsko napako običajno blizu ali 100% kulanca.

Da se veliko motorjev pomenja ti lahko potrdim iz prve roke.. to pa drži!

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 11:04 am
Napisal/-a RedBaron
A si ziher, da je letnik 2008 in motor 1.9 TDI?


A motor so dali tovarniško obnovljen, ali so sami popravljali?

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 11:21 am
Napisal/-a čare
Mislim da motorjev ne popravljajo nikjer na pooblaščencih.

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 11:37 am
Napisal/-a cordo
Menjali blok, glavo z ventili in gredjo, turbino (VW obnovljena), vztrajnik, bate, ojnice, gred, ohišje oljnega filtra.
Sesut material mi niso dovolili vzeti.
Sem prvi lastnik od 2008, nov odpeljan iz salona.

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 11:50 am
Napisal/-a srcnik
Servisiranje pri popoldancih pride najbolj v poštev pri znamkah, ki imajo nabite cene servisov. Moram pa rečt, da je zadnje čase vw kar "vzoren" glede kulance, ker npr. renault (dci) ali kia (volanske letve), pa še se jih najde, take serijske napake raje pometejo pod preprogo. Pa jim je ravno, če je bil servisiran na uradnem servisu.

P.S.: lahko napišeš, koliko je bilo tistih par 100€?

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 12:46 pm
Napisal/-a luxxx7
Kateri tip motorja pa si imel v Passatu?

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 1:36 pm
Napisal/-a Bucko99
Dobro si jo odnesel, meni je Renault priznal samo 15% kulanco, oz. smo se potem zmenili da so odkupili avto po Eurotaxu pa sem vzel drugega.
Strošek popravila pumpe, šob in vse kar spada pa je bil 3300 € na uradnem za dcija. avto pa star še ne 4 leta in 115k km.

Aja, avto je bil redno servisiran samo pri njih, na popravilo vredno več kot polovico vrednosti avta bi pa dali samo 6 mesecev garancije :evil:

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 1:44 pm
Napisal/-a jordan
Zanimivo, tudi jaz imam isti letnik in motor 1.9 tdi 105ps. Pri meni je predpisan velik servis na 5 let ali 120.000 km. Sem vprašal pooblašcenca in je rekel, da olje lahko vedno prinesem svojega, da mi bodo upoštevali garancijo, le da je potrebno redno opravljati servise (toleranca prekoračitve je par km, nikakor pa ne kot v tvojem primeru 30.000 km). Mogoče je pri passatih drug motor s podaljšano menjavo jermena, kaka blumotion varianta.

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 3:31 pm
Napisal/-a LeQuack
Lahko bi dal tud daljšo garancijo namesto "kulance" a ne?

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 4:16 pm
Napisal/-a Novinec1968
Cordo sprašuje kako v takih in podobnih primerih ravnajo drugi proizvajalci, oziroma njihovi zastopniki.

Imel sem Peugeot 307 SW HDI. Redno servisiran (vsakih 15k km) na pooblaščenih Peugeot servisih, vedno njihov material.
Vztrajnik je odpovedal pri 58k km. Peugeot je priznal 30% kulance na material. Moja cena popravila pri Rodexu je bila še vedno več kot €1.000,00.
Od 50k km naprej se je na tem P307 pogosto pojavljala napaka "Unblock Diesel Filter". Po nekaj posegih pri Rodexu (dolivanje tekočine za DPF...) vsak poseg vsaj €100,00 so rekli da bo treba menjati kompletni DPF. Cena z delom je bila okoli €700,00, Peugeot ni hotel nič prispevati, čeprav vozilo s tem DPF ob menjavi ni imelo niti 65k km in manj kot 3 leta.

S Porsche Slovenija imam pozitivno izkušnjo. Po nekaj dopisovanja so upoštevali pripombe in v celoti pokrili strošek dela, ki je po mojem mnenju prezgodaj odpovedal na Touranu 1,9 TDI.

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: So jan 25, 2014 6:48 pm
Napisal/-a abbe
jordan je napisal/-a:Zanimivo, tudi jaz imam isti letnik in motor 1.9 tdi 105ps. Pri meni je predpisan velik servis na 5 let ali 120.000 km. Sem vprašal pooblašcenca in je rekel, da olje lahko vedno prinesem svojega, da mi bodo upoštevali garancijo, le da je potrebno redno opravljati servise (toleranca prekoračitve je par km, nikakor pa ne kot v tvojem primeru 30.000 km). Mogoče je pri passatih drug motor s podaljšano menjavo jermena, kaka blumotion varianta.

od letnika 2007 je predpisan interval menjave zobatega jermena 150.000 km.

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: Ne jan 26, 2014 7:19 am
Napisal/-a cordo
@ Abbe:veliki servis je predpisan pri 150000km.

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: Ne jan 26, 2014 7:34 am
Napisal/-a grega983
Novinec1968 je napisal/-a:Cordo sprašuje kako v takih in podobnih primerih ravnajo drugi proizvajalci, oziroma njihovi zastopniki.

Imel sem Peugeot 307 SW HDI. Redno servisiran (vsakih 15k km) na pooblaščenih Peugeot servisih, vedno njihov material.
Vztrajnik je odpovedal pri 58k km. Peugeot je priznal 30% kulance na material. Moja cena popravila pri Rodexu je bila še vedno več kot €1.000,00.
Od 50k km naprej se je na tem P307 pogosto pojavljala napaka "Unblock Diesel Filter". Po nekaj posegih pri Rodexu (dolivanje tekočine za DPF...) vsak poseg vsaj €100,00 so rekli da bo treba menjati kompletni DPF. Cena z delom je bila okoli €700,00, Peugeot ni hotel nič prispevati, čeprav vozilo s tem DPF ob menjavi ni imelo niti 65k km in manj kot 3 leta.

S Porsche Slovenija imam pozitivno izkušnjo. Po nekaj dopisovanja so upoštevali pripombe in v celoti pokrili strošek dela, ki je po mojem mnenju prezgodaj odpovedal na Touranu 1,9 TDI.



Ampak tole pa si moral mesarit pogonski sklop z nizkimi obrati in kratkimi vožnjami oops

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: Ne jan 26, 2014 10:55 am
Napisal/-a Novinec1968
Ampak tole pa si moral mesarit pogonski sklop z nizkimi obrati in kratkimi vožnjami


Sploh ne. Gre za dobro znano lastnost teh avtomobilov http://avtonasveti.com/peugeot-307-2001-2008/ , zato še toliko večje razočaranje. ker se pri Peugeotu delajo "francoze".

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: Ne jan 26, 2014 12:47 pm
Napisal/-a abbe
cordo je napisal/-a:@ Abbe:veliki servis je predpisan pri 150000km.

kaj sem pa jaz napisal?

Re: Strojelom Passat ojnica 1.9TDI

Objavljeno: Po jan 27, 2014 9:01 pm
Napisal/-a jony
A kdo ve pri katerih 1.9 tdi motorjih se tole rado naredi?
A je tudi 1.9 bluemotion vmes?