Stran 1 od 4
VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Ne jan 26, 2014 12:47 pm
Napisal/-a blaz2013
Pozdravljeni,
vidim da je vroča tema 1.2tsi jermen/veriga in težave povezane s tem. Mene pa zanima, če ima kdo na forumu izkušnje z popravili, servisiranjem 999 cm3 bencinskim motorjem vw up-a. Baje imajo novi tehnologijo jermena v olju, ki naj bi se menjal na 170.000km. HVala za vse komentarje.
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Ne jan 26, 2014 2:05 pm
Napisal/-a yashica
Prekmalu sprašuješ... Ta motor, ki je v up-u je serije EA211 in za te motorje je razvil ContiTech zobati jermen z nizkim trenjem, napenjalec pa njegov partner Schaeffler. Jermen je v prid nizkim stroškom vzdrževanja "for life", karkoli že to pomeni... slej ko prej ga bo potrebno menjat. Interval menjave je sigurno daljši kot 170.000 km. Če je enak kot v štirivaljniku 1,2 in 1,4 tsi potem je menjava na 250.000km.
Tudi vodna pumpa je na drugi strani, če že gre kaj narobe, da bo le manj škode in €. Izgleda, da so se pri vagu tokrat potrudili.
Jermen ni v oljni kopeli, ta je pri fordovem 1.0 ecoboost motorju. Tudi za tega so rekli, da jermen zdrži dobo motorja, se pravi "FOR LIFE" pa temu ni tako. Menjava je predvidena na 250.000km. Kako je z omejitvijo v letih pa ne vem točno.
Avto je vsekakor zanimiv mestni malček.
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Ne jan 26, 2014 3:15 pm
Napisal/-a blaz2013
To mi je prodajalec rekel da je v olju- potem očitno ne ve. Mene edino malo moti trd menjalnik, všeč mi je pa dolgo prestavno razmerje. A je res da jih delajo v tovarni na českem tam kjer delajo tudi citigo?
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Ne jan 26, 2014 3:40 pm
Napisal/-a plinaš
yashica je napisal/-a:Prekmalu sprašuješ... Ta motor, ki je v up-u je serije EA211 in za te motorje je razvil ContiTech zobati jermen z nizkim trenjem, napenjalec pa njegov partner Schaeffler. Jermen je v prid nizkim stroškom vzdrževanja "for life", karkoli že to pomeni... slej ko prej ga bo potrebno menjat. Interval menjave je sigurno daljši kot 170.000 km. Če je enak kot v štirivaljniku 1,2 in 1,4 tsi potem je menjava na 250.000km.
Tudi vodna pumpa je na drugi strani, če že gre kaj narobe, da bo le manj škode in €. Izgleda, da so se pri vagu tokrat potrudili.
Jermen ni v oljni kopeli, ta je pri fordovem 1.0 ecoboost motorju. Tudi za tega so rekli, da jermen zdrži dobo motorja, se pravi "FOR LIFE" pa temu ni tako. Menjava je predvidena na 250.000km. Kako je z omejitvijo v letih pa ne vem točno.
Avto je vsekakor zanimiv mestni malček.
kaj pa če je ta "for life" mišljeno kot življenska doba motorja ? 250 000 km je za mestnega malčka kar nekih 20 let .. no vsaj tako kilometrino se v tujini predvideva za mali mestni avto ..nekje med 8000 in 13000 km na leto ...
in načeloma je to vsaj še enkrat višja kilometrina motorja kot pri smart-u ..
kot mi je rekel frend ki je kupil novo fiesto 1.0 ecoboost naj bi bil kompleten motor za zamenjavo nekje med 1900 in 2300€ ... strošek dela za zamenjavo minimalen oz relativno zanemarljiv proti strošku renojevega 15dci če moraš zamenjati črpalko , turbino in dize ...
trivaljni motorji 1.0 so - načeloma - bolj robustni kot štirivaljni .. a tudi manj kultivirani ... edini , ki je kar uspešno to delal je bil daihatsu ... je pa dandanes to zastarela tehnologija ...
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Ne jan 26, 2014 3:44 pm
Napisal/-a peroRS
plinaš je napisal/-a:kaj pa če je ta "for life" mišljeno kot življenska doba motorja ? 250 000 km je za mestnega malčka kar nekih 20 let .. no vsaj tako kilometrino se v tujini predvideva za mali mestni avto ..nekje med 8000 in 13000 km na leto ...
x2
Saj tak mlinček ne kupiš za 50.000km na leto po avtocesti

Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Ne jan 26, 2014 4:10 pm
Napisal/-a Blasphemer
plinaš je napisal/-a:kot mi je rekel frend ki je kupil novo fiesto 1.0 ecoboost naj bi bil kompleten motor za zamenjavo nekje med 1900 in 2300€ ... strošek dela za zamenjavo minimalen oz relativno zanemarljiv proti strošku renojevega 15dci če moraš zamenjati črpalko , turbino in dize ...
trivaljni motorji 1.0 so - načeloma - bolj robustni kot štirivaljni .. a tudi manj kultivirani ... edini , ki je kar uspešno to delal je bil daihatsu ... je pa dandanes to zastarela tehnologija ...
Kere nebuloze, tovarniško obnovljen motor ali pa nov motor ne bo nikdar cca. 2k €.
Primerjaš stroške popravila dizla z običnim turbo bencincem? In še več, primerjaš čist nov in nepreverjen motor z motorjem pr katerem se ve kaj gre lahko narobe?
Kaj če nobeden novi 1.0 ecotech ne bo naredu v povprečju 100k km?
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Ne jan 26, 2014 4:26 pm
Napisal/-a blaz2013
a ni pri vw up-u navaden atmosferski motor in ni turbota ali se motim?
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Ne jan 26, 2014 4:45 pm
Napisal/-a yashica
blaz2013 je napisal/-a: A je res da jih delajo v tovarni na českem tam kjer delajo tudi citigo?
Sestavljajo ga na slovaškem v Bratislavi, tovarni, ki je v lasti Volkswagen Group (Volkswagen Bratislava, a.s.). Kupili so jo v devedestetih letih, takrat pod imenom Bratislavské Automobilové Závody.
Pa ne delajo samo Citigo in Up-a. Ravno tako sestavljajo Seata Mii, Tuarega, Audi Q7, Porsche Cayenne. Sestavljajo pa tudi menjalnike.
Motor je atmosferski 3-valjnik in nima ne turbine, ne direktnega vbrizga goriva. Če pogledaš tehnične podatke o moči in navoru ti je takoj jasno, da ne gre za turbaša. Šibkejša verzija ima 60KM, močnejša 75KM, navor je v obeh primerih enak in znaša 95Nm pri 3000 obratih Je pa vseeno iz iste EA211 serije kar se generacije motorja tiče.
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Po jan 27, 2014 1:41 am
Napisal/-a plinaš
Blasphemer je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:kot mi je rekel frend ki je kupil novo fiesto 1.0 ecoboost naj bi bil kompleten motor za zamenjavo nekje med 1900 in 2300€ ... strošek dela za zamenjavo minimalen oz relativno zanemarljiv proti strošku renojevega 15dci če moraš zamenjati črpalko , turbino in dize ...
trivaljni motorji 1.0 so - načeloma - bolj robustni kot štirivaljni .. a tudi manj kultivirani ... edini , ki je kar uspešno to delal je bil daihatsu ... je pa dandanes to zastarela tehnologija ...
Kere nebuloze, tovarniško obnovljen motor ali pa nov motor ne bo nikdar cca. 2k €.
Primerjaš stroške popravila dizla z običnim turbo bencincem? In še več, primerjaš čist nov in nepreverjen motor z motorjem pr katerem se ve kaj gre lahko narobe?
Kaj če nobeden novi
1.0 ecotech ne bo naredu v povprečju 100k km?
kar se cene tiče sem tudi jaz malce skeptičen - a vseeno če bo ta motor kot osnovni v veliko modelih bo proizvodnja cenejša ...motor se tretira kot rezervni del je tako?
če bi se kdaj odločal za kateri motor bi se raje odlčil za nepreverjen atmosferski bencinar kot pa za preverjeno pokvarljiv dizel (btw vozim službenega kangooja l.2010 ... pri 51.000 km je crknila pumpa za nafto ... menjava zadnjih zavor ... ccc)
za 1.0 ecotech se strinjam da verjetno ne bo zdržal 100kkm...

Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Po jan 27, 2014 9:09 am
Napisal/-a Blinder
Taki kao poznavalci a v resnici ne vejo niti pravilno napisat imena
ecotec 
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Po jan 27, 2014 9:31 am
Napisal/-a Blasphemer
Ubistvu je "EcoBoost" če smo natančni. Ecotec je opel
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Po jan 27, 2014 9:45 am
Napisal/-a Fenix_
Blasphemer je napisal/-a:Ubistvu je "EcoBoost" če smo natančni. Ecotec je opel
Ecoboost je od Forda

Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: Po jan 27, 2014 10:36 pm
Napisal/-a plinaš
Blasphemer je napisal/-a:Ubistvu je "EcoBoost" če smo natančni. Ecotec je opel
Blinder je napisal/-a:Taki kao poznavalci a v resnici ne vejo niti pravilno napisat imena
ecotec 
in v resnici je govora o trovaljnih atmosfercih .. sem bi lahko podtaknili tudi PSA 1.2 ....
pa saj navsezadnje je vseeno kako napišeš ekotek .... itak ne bo zdržal ..

Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: To jan 28, 2014 12:07 am
Napisal/-a ~toMmy~
plinaš je napisal/-a: pa saj navsezadnje je vseeno kako napišeš ekotek .... itak ne bo zdržal ..

Po mojih izkušnjah mu je dobrih 130k km meja za zaribat

Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: To jan 28, 2014 1:43 am
Napisal/-a gasolinedream
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: To jan 28, 2014 9:19 am
Napisal/-a Blinder
Pri tej kilometrini ima 1000000% že tovarniško obnovljen motor notri.

Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: To jan 28, 2014 9:51 am
Napisal/-a pskoda
1000ccm in 60 konj to sploh ni nič navito in mora zdržat +300kkm z pravilnim vzdrževanjem. Če gledaš 2000ccm bi imel samo 120 konj
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: To jan 28, 2014 10:00 am
Napisal/-a Blinder
no s to izjavo si že bolj inteligenten od povprečja na tem forumu

njih jih zavede tisti 1 ccm manj od 1000, torej 999. Manj kot liter prostornine pa kar 60 konjev. Imajo tok omejene možganske sposobnosti da 60 deljeno 999 po občutku izračunajo, da pride 90-100.
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: To jan 28, 2014 10:24 am
Napisal/-a Blasphemer
Nisem meu pojma, da je VW tako sranje ratalo, da je dosežek že 160k km

Ok, šalo na stran... Je pa res da VW nikdar ni delal bencinarje, ki bi bli po kakovosti primerljivi z njihovimi dizli.
Re: VW UP zanesljivost motorja
Objavljeno: To jan 28, 2014 11:05 am
Napisal/-a peroRS
gasolinedream je napisal/-a:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-up-1-0-44kw-bluemotion-technology-move-up-berlin/189070849.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=355&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT
Tale je prilezel že relativno daleč..
Tole bo čez kak mesec na avtonetu s 45.000km, "odlično ohranjen", "vožen le ob vikendih". Pa cena 2 jurja višja.
Blasphemer je napisal/-a:Ok, šalo na stran... Je pa res da VW nikdar ni delal bencinarje, ki bi bli po kakovosti primerljivi z njihovimi dizli.
Kere buče ti trobiš.
