Stran 3 od 5

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: Ne dec 25, 2011 11:11 am
Napisal/-a Tattoo-
Ceed je napisal/-a:
The system is claimed to act up to three times faster than conventional Haldex style systems and also interacts with the stability control system sensors to provide torque vectoring to increase stability in a straight line and decreases over and understeer when cornering. Dynamax also has a significantly higher thermal capacity to improve durability.

To trdijo pri Magni, nekih podrobnih specifikacij o sistemu v primerjavi s Halexovim ne najdem, tako, da povem kar preberem...

Vsak proizvajalec pač svojega konja hvali! ;)

Prva generacija Haldexa je za prenos momenta res najprej potrebovala zdrs pogonskih koles...ampak trenutno se vgrajuje že 4. generacija Haldexa, ki je tako kot Dynamax povezan tudi z ESP in ostalimi senzorji, ter glede na vozno situacijo že vnaprej predvideva katero kolo bo imelo več oprijema in tako ustrezno razporeja navor med prednjo in zadnjo osjo.

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: Ne dec 25, 2011 11:13 am
Napisal/-a crxdelsol
Na kaki podlagi lahko avto predvideva katero kolo mu bo zdrsnilo čez 20cm ?

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: Ne dec 25, 2011 11:34 am
Napisal/-a Tattoo-
crxdelsol je napisal/-a:Na kaki podlagi lahko avto predvideva katero kolo mu bo zdrsnilo čez 20cm ?

Avto seveda ne more predvidevati tako specifično, da bi vedel katero kolo bo zdrsnilo čez 20 cm...ampak na podlagi senzorja ESP avto točno ve ali se pelje po klancu navzgor ali navzdol, kakšen je naklon klanca, ali je avto v ovinku ali se pelje po ravni cesti. Na podlagi zasuka volana avto tudi točno ve za kako oster ovinek gre, na podlagi pozicije stopalke za plin ve ali voznik pospešuje in kako močno...na drugi strani pa na podlagi ABS senzorja avto ve ali voznik zavira in kako močno.

In na podlagi vseh teh parametrov avto lahko predvideva za kakšno vozno situacijo gre in katero kolo ima pri taki vozni situaciji več oprijema ter tako boljšo trakcijo!

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: Ne dec 25, 2011 3:58 pm
Napisal/-a lizard
ESP senzor? ESP deluje v sklopu ABS enote in njenega računalnika, kateri pa podatke dobiva iz ABS senzorjev, ki so na vsakem kolesu. In ker tile senzorji merijo hitrost kolesa, se lahko takoj ugotovi katero kolo zdrsuje/blokira, posledično tudi v katero smer avto zanaša, in temu primerno odreagaira ESP. Računanik pa seveda lahko predvideva kako/kam bo (potenciano) avto zaneslo (torej kako bo zdrsnil in na katerem kolesu bo rabil največ oprijema!) saj ve kakšna je hitrost gibanja in kakšen je zasuk volana...

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: Ne dec 25, 2011 4:38 pm
Napisal/-a peroRS
Tattoo- je napisal/-a:Prva generacija Haldexa je za prenos momenta res najprej potrebovala zdrs pogonskih koles...ampak trenutno se vgrajuje že 4. generacija Haldexa, ki je tako kot Dynamax povezan tudi z ESP in ostalimi senzorji, ter glede na vozno situacijo že vnaprej predvideva katero kolo bo imelo več oprijema in tako ustrezno razporeja navor med prednjo in zadnjo osjo.


off (se ne nanaša nate): ko sem jaz to pisal že nekaj časa nazaj v debati haldex vs. eden drugi 4x4 pogon (ga ne bom omenjal), so se mi nekateri "vsevedi mojstri off-roada" na tem forumu smejali in rekli, da bluzim v tri dni, da nimam pojma.... :roll:

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 12:30 pm
Napisal/-a ice
Še slika default notranjosti brez predelav:
Slika

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 12:40 pm
Napisal/-a tomson
Škoda edino, ker je brez navija. Drugač pa čestitke, uživaj v vožnji!

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 12:51 pm
Napisal/-a ice
Navija nisem vzel ker bom dal notri aftermarket pa prišparal čuka ;)

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 2:29 pm
Napisal/-a dobek
samo, kolikor vidim, bo tu za zamenjat ali pa razrezat pol armaturke za menjavo radia :?

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 2:52 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Tattoo- je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:
The system is claimed to act up to three times faster than conventional Haldex style systems and also interacts with the stability control system sensors to provide torque vectoring to increase stability in a straight line and decreases over and understeer when cornering. Dynamax also has a significantly higher thermal capacity to improve durability.

To trdijo pri Magni, nekih podrobnih specifikacij o sistemu v primerjavi s Halexovim ne najdem, tako, da povem kar preberem...

Vsak proizvajalec pač svojega konja hvali! ;)

Prva generacija Haldexa je za prenos momenta res najprej potrebovala zdrs pogonskih koles...ampak trenutno se vgrajuje že 4. generacija Haldexa, ki je tako kot Dynamax povezan tudi z ESP in ostalimi senzorji, ter glede na vozno situacijo že vnaprej predvideva katero kolo bo imelo več oprijema in tako ustrezno razporeja navor med prednjo in zadnjo osjo.


Mislim, da so z razlogom napisali "than conventional Haldex". Drugače pa res ni problem predvidevat, saj ima računalnik praktično vse informacije, gas, volan, bremza, hitrost, celo sila/sile, ki delujejo na avto (sklepam glede na to, da naj bi pri VW-ju pri zaviranju v sili začele luči utripat ali ob delovanju ABS-a ali ob določeni sili). Poleg tega lahko sklepa če je podlaga mokra (senzor/vklopljani brisalci), če obstaja nevarnost poledice, lahko upošteva trenutni stil vožnje, predhodno zdrsovanje ipd. Vglavnem dovolj informacij in časa, da če recimo naglo zasukaš volan in pohodiš gas do konca, pravočasno optimalno posreduje moč določenim kolesom.

Že recimo Golf V (brez ESP-ja) zna zategnit pasove spredaj in zadaj, ko na avto deluje večja sila, čeprav ne gre za zaviranje, zasuk volana ali pa izrazito pritiskanje na gas. Če nisi pozoren, tega praktično ne opaziš.

Sodobni avti imajo ogromno informacij, vse je odvisno predvsem od tega, kako dobro so izkoriščene.

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 3:54 pm
Napisal/-a Gosic
ice je napisal/-a:Navija nisem vzel ker bom dal notri aftermarket pa prišparal čuka ;)

Kako pa je z garancijo?

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 4:18 pm
Napisal/-a Rey
dobek je napisal/-a:samo, kolikor vidim, bo tu za zamenjat ali pa razrezat pol armaturke za menjavo radia :?



Ne bo tako hudo, ne :)

Slika

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 6:25 pm
Napisal/-a dobek
to je pa drugo :) je bilo na tisti prejsnji sliki videt, kot da je blenda po celi sirini armature :o

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 10:10 pm
Napisal/-a crxdelsol
Kje boš kupil aftermarket navi oz. katerega ?

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 10:40 pm
Napisal/-a ~toMmy~
crxdelsol je napisal/-a:Kje boš kupil aftermarket navi oz. katerega ?


Prvi post preberi...

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 11:23 pm
Napisal/-a Zois
Predvidevam da ima ta kia isto sranje 4x4 kot hyundai... čeprav je kao posodobljen. Foter ima santafeja in ta trenutek zaznavanja zdrsa je predoooolg :roll: v določenih situacijah lahko brez težav speljem tako da spredja kolesa zacvilijo šele nato 'rukne' zadnji pogon...zelo moteče.... sploh pri kakšnem ''dežnem rejliju'' avto skozi cuka in je zelo neprijetno.... vglavnem jajce tale pogon :twisted: mora bit torsen :twisted:

sicer primerjava s fotrovim 2.4 150km crdijem ni ravno primerna ampak vseeno imaš veliko porabo.(santa fe-8.8 mestna)

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: To jan 03, 2012 11:36 pm
Napisal/-a ice
Garancija na avtoradio je itak le 1 leto. Prav tako akumulator, tako da nima veze :) vse ostalo (razen "obvezne potroške") je 7 let. Ob menjavi radia se dokupi le nova konzola. Santa Feja nisem niti vozil, ker mi je notri (celo z Limited opremo) deloval zastarel (predvsem katastrofalni sedeži in ergonomika). Novi Sportage si deli platformo/proizvodnjo linijo z ix35 in ne "starim" Santa Fejem. Sem ga že vozil v dežju in snegu zelo "aktivno" in ni nobenega cukanja, drugače pa si odklopi pomoč če avto daješ v vsakem ovinku "pošrek"? :)

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: Sr jan 04, 2012 8:17 am
Napisal/-a chan
Zois je napisal/-a:Predvidevam da ima ta kia isto sranje 4x4 kot hyundai... čeprav je kao posodobljen. Foter ima santafeja in ta trenutek zaznavanja zdrsa je predoooolg :roll: v določenih situacijah lahko brez težav speljem tako da spredja kolesa zacvilijo šele nato 'rukne' zadnji pogon...zelo moteče.... sploh pri kakšnem ''dežnem rejliju'' avto skozi cuka in je zelo neprijetno.... vglavnem jajce tale pogon :twisted: mora bit torsen :twisted:


ice je napisal/-a: Novi Sportage si deli platformo/proizvodnjo linijo z ix35 in ne "starim" Santa Fejem. Sem ga že vozil v dežju in snegu zelo "aktivno" in ni nobenega cukanja, drugače pa si odklopi pomoč če avto daješ v vsakem ovinku "pošrek"? :)


Novemu Sportagu so namenili povsem na novo razvit štirikolesni pogon Dynamax, razvit pri Magni, ki se razlikuje tudi z bratrančevim IX35 ( http://www.kia.si/news/?news_id=2548&ca ... earch=&om0 / http://www.prweb.com/releases/2010/8-ki ... 370604.htm). Primerjalno s sistemom TOD (Torque on Demand) pri sedanjem Santa Feju pa je precej boljši. Kot je že omenjeno zgoraj, je Santa Feja (ter 1. generacijo Sorenta) pestila prepočasna odzivnost, kar se je lahko izkazalo kot hendikep v kakšnih "kritičnejših" razmerah (beri: speljevanje na kakšnem snegu).

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: Sr jan 04, 2012 9:57 am
Napisal/-a ice
Chan, hvala za info.

Re: Kia Sportage 2.0 Dynamax AWD High Power by IceBreakr

Objavljeno: Pe jan 20, 2012 11:39 pm
Napisal/-a ice
Po 3000km mi je poraba šla pod 10l/100km. Zgleda se staram ali pa res velja tisto o "utekanju motorja" ;)