Stran 3 od 4

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Po avg 12, 2013 7:42 pm
Napisal/-a domen90
opelboy je napisal/-a:Škoda zgubljat besed mogoče zato, ker ne veš kaj bi pametnega napisal?
- Kaj je narobe z doma narejenim auspuhom? To, da nima štempla gor?
- Če te postavim za avto lahko buljiš kolikor hočeš in ne boš ugotovil, da lonec ni kupljen. Torej? Znaš ti naredit boljše?
- Koliko je zvok dober ali ne pa tudi pa tudi nimaš nobene podlage ocenjevat. V google si vtipkaj kaj o l4 turbodizlih pa premisli še enkrat kaj pišeš.

V idealnem svetu bi pa itak vsi vozil 10+ let stare R6 BMW-je.

Lp


Z doma narejenim auspuhom je narobe marsikaj, za začetek to, da dam roko v ogenj, da nisi šel računat optimalnega pretoka. Dalje priznani proizvajalci izpušnih sistemov Akrapovič, Eisenmann, etc. vložijo v razvoj izpuha ogromne vsote, proti njihovem izdelku, ki dejansko je nadgradnja serijskega izpušnega sistema, je kakršenkoli polizdelek iz domače garaže smešnica. Taki domači projekti imajo dva efekta. Prvi je nagravžno prdenje, drugi pa izguba moči, zaradi neoptimalnega pretoka in izgube backpressure-a.

Jaz priznam, da ne znam narest izpuha, pravtako ga očitno ne znaš ti, pa veliko domačih "mojstrov" tudi ne. Ko bom nadgrajeval izpušni sistem, si bom vzel kakšen Eisemannov ali Supersprintov izdelek, optimiran za moj model avtomobila, s takim izpuhom in zvočno kuliso kot je na tvojem posnetku, bi me bilo sram se vozit.

Brez zamere, ampak to res ni za nikamor, iz švoh opel dizla delat raketo... :lol:

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Po avg 12, 2013 10:01 pm
Napisal/-a opelboy
Tolk neumnosti si spravil v en post, da ni vredno replicirat. Preberi drugič celotno temo preden nabivaš, prosim.

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Po avg 12, 2013 10:17 pm
Napisal/-a domen90
Poba, iz mlinčka dizla ne boš dobil nobenega zvoka. FACT. Ne glede na to kakšne cevi si ti doma sešvasal skupaj, avto bo šel kvečemu slabše, ne bolje. Ta avto je za dedije in tragikomično je gledat, kaj delaš iz njega.

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Po avg 12, 2013 10:31 pm
Napisal/-a IcEm4n
Tragikomično je gledat tudi tvoj "weight reduction" na BMW-ju.

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Po avg 12, 2013 11:47 pm
Napisal/-a ven0m
:pop:

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: To avg 13, 2013 6:06 am
Napisal/-a opelboy
domen90 je napisal/-a:Poba, iz mlinčka dizla ne boš dobil nobenega zvoka. FACT. Ne glede na to kakšne cevi si ti doma sešvasal skupaj, avto bo šel kvečemu slabše, ne bolje. Ta avto je za dedije in tragikomično je gledat, kaj delaš iz njega.

:pivo

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Če avg 29, 2013 6:19 pm
Napisal/-a opelboy
Plani so počasi uresničujejo..:
- avto se po novem pelje tako kot je treba. Bil sem pri mojstru, ki obnavlja amortizerje, razložil situacijo kako avto plava itd.
Ko je bilo vse podrto se je šele razkrilo katastrofalno stanje. Po 25kkm(oz. kar od novega) desnega amortizerja ni bilo več(ne kompresija, ne povratka), levi je imel glih malo kompresije še.
S sicer zelo enostavno metodo smo stvari porihtal - rebound malce bolj počasen, compresion enak kot bi moral biti že prej.

Razlika 100%. Tako da, nauk zgodbe: tolko para, tolko muzike. Pa gre v mojem primeru za cenjen Vogtland komplet za 400€.
Za naslednji avto bom raje 3x premislil preden se spustim v kompromis pri podvozju.

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Pe avg 30, 2013 2:36 pm
Napisal/-a dominic
tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Pe avg 30, 2013 4:08 pm
Napisal/-a opelboy
dominic je napisal/-a:tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,


Ti dam čist vse prav :bow
Kar se tiče auspuha je čist šalabajzersko skup dano..vem - ker sem prvič delu in naslednjič ne bom ponovil iste napake.(mogoče naredim kakšno drugo)
Takoj sem opazil, da sem ga usral pri izdelavi lonca..ampak ok..jaz to vem, konec koncev laik tega ne bo slišal. Je pa šola za naslednjič :)

Aja pa ta avto za dedije bo naslednji teden vozil po Racelandu. Vsi, ki imate avte za taprave moške vabljeni! ;)

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: To sep 03, 2013 1:06 pm
Napisal/-a dominic
nisem opazil, mas drugo mapo gor, ali se vedno serijska... ene 160ps/400nm...=)...

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: To sep 03, 2013 2:22 pm
Napisal/-a TOYOTA
opelboy je napisal/-a:
dominic je napisal/-a:tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,


Ti dam čist vse prav :bow
Kar se tiče auspuha je čist šalabajzersko skup dano..vem - ker sem prvič delu in naslednjič ne bom ponovil iste napake.(mogoče naredim kakšno drugo)
Takoj sem opazil, da sem ga usral pri izdelavi lonca..ampak ok..jaz to vem, konec koncev laik tega ne bo slišal. Je pa šola za naslednjič :)

Aja pa ta avto za dedije bo naslednji teden vozil po Racelandu. Vsi, ki imate avte za taprave moške vabljeni! ;)


dobra sta: the bigger the exhaust, the more laggy the turbo will be. More backpressure loads the turbo quicker and therefore makes it spool quicker...čudno ne, se pravi ima vezo... =P

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: To sep 03, 2013 2:36 pm
Napisal/-a opelboy
dominic je napisal/-a:nisem opazil, mas drugo mapo gor, ali se vedno serijska... ene 160ps/400nm...=)...

Nope, mapa je originalna zaenkrat.. :) Povdarek na zaenkrat :twisted:

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: To sep 03, 2013 2:40 pm
Napisal/-a opelboy
TOYOTA je napisal/-a:
opelboy je napisal/-a:
dominic je napisal/-a:tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,


Ti dam čist vse prav :bow
Kar se tiče auspuha je čist šalabajzersko skup dano..vem - ker sem prvič delu in naslednjič ne bom ponovil iste napake.(mogoče naredim kakšno drugo)
Takoj sem opazil, da sem ga usral pri izdelavi lonca..ampak ok..jaz to vem, konec koncev laik tega ne bo slišal. Je pa šola za naslednjič :)

Aja pa ta avto za dedije bo naslednji teden vozil po Racelandu. Vsi, ki imate avte za taprave moške vabljeni! ;)


dobra sta: the bigger the exhaust, the more laggy the turbo will be. More backpressure loads the turbo quicker and therefore makes it spool quicker...čudno ne, se pravi ima vezo... =P

Ima vezo, ampak ti izvzel iz konteksta, kjer tudi piše koliko back pressure-ja turbo rabi. Na palec nekje med 3-5psi, kar pa proizvaja vsak športen back box ali 200 celični katalizator. In govora je tudi o malo večjem diametru izpuha kot ga je marsikater uporabnik videl - v mojem primeru je pa to stock - 55mm. Ni enako.

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: To sep 03, 2013 7:15 pm
Napisal/-a dominic
TOYOTA je napisal/-a:
opelboy je napisal/-a:
dominic je napisal/-a:tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,


Ti dam čist vse prav :bow
Kar se tiče auspuha je čist šalabajzersko skup dano..vem - ker sem prvič delu in naslednjič ne bom ponovil iste napake.(mogoče naredim kakšno drugo)
Takoj sem opazil, da sem ga usral pri izdelavi lonca..ampak ok..jaz to vem, konec koncev laik tega ne bo slišal. Je pa šola za naslednjič :)

Aja pa ta avto za dedije bo naslednji teden vozil po Racelandu. Vsi, ki imate avte za taprave moške vabljeni! ;)


dobra sta: the bigger the exhaust, the more laggy the turbo will be. More backpressure loads the turbo quicker and therefore makes it spool quicker...čudno ne, se pravi ima vezo... =P


ce nekaj citiras, bodi o tem tudi poducen..a nej...pri turbini imas dva tako zvana "backpresure" izraza...eden se naslanja na izpusni pritisk plinov na veternico med glavo in turbino, drugi pa med sredinskim loncem, katom, zadnjim loncem in izpustom turbine, kako vzames in kako imas sestavljen sistem...nebo zdaj sli v zaporedje, pravilo pravi, da je tlacanje vetrnice izpusnega kolektorje boljse, ce so cevi izpusta manjse, zaradi samega pretoka, vecja je luknja, pocasneje tecejo plini, manjsa je luknja hitreje gre, tukaj ni vazna kolicina...gre se za pritisk na vetrnico...ob izpustu, ko plini gredo naprej od vetrnice, pa je boljse imeti vec kot manj, se pravi vecji fi...kmecka logika, ce pa gremo v detajle pa se lahko tega lotima tudi racunsko...in ne vse kar pise na netu copy/paste...in v vsem tem je ta tvoj spool time...in ti izpuhi ki so na trziscu zapirajo sistem dol, ker je tako nalozeno zaradi vseh eco tock v pravilniku...tako da 2.5 cole nekje 250ps polna kapa...tud tja do 300, ce bi dal 3 cole na take konje nebi dobil nic kaj drugega kot glasnejsi avto...v glavnem pri tunaju na vecje konje se te zadeve zracunajo, ampak se vedno je tak kot zgoraj pise, tako da tvoj odgovor zgoraj nebo drzal...ker tako kot ti ptavis, z prevelikim pritisko ti dusis vrtenje vetrnice, ker plini dejansko ne gredo iz sistema, in se z tem opocasnuje vrtenje, zavira vstop novih plinov na vetrnico...kar se pa tice laga, to so imele stare turbine...zdaj je tole na minimumu...

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Če sep 05, 2013 11:11 am
Napisal/-a TOYOTA
@dominic...podučen?... s tem kar si ti napisal si demantiral le sebe, par postov višje si napisal, da je backpresure pomemben le za atmosferce, tukaj pa razlagaš na dolgo in široko...kaj pol? jaz sem samo dal vedet, da ni vseeno, o spremenljivkah kje, zakaj , koliko bi se pa dalo razpravljat... :? vesel tuning še naprej...

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Če sep 05, 2013 6:38 pm
Napisal/-a dominic
ja, za atmosferce, ker tam dobivas najvec (navor)... ce se gres nek osnovin tuning, kar pa je pri, pri nekem mapiranju, spremenbi izpusnega sistema pri turbaku zanemarljivo...do izraza pridejo te stavari pri ekstremnih tuningih...teh borih 250, 300ps...ne dela toliko razlike...ja ce pa se gres neke razlage, in teorije...pri atmosfercu recimo 150km, lahko lepo vplivas na koncen rezultat km/nm, ce imas pravilno narejen izpusni sistem...pri turbaku pa ne toliko, ker je vazen v prvi fazi samo dotok zraka, sele nato vse ostalo...sproscanje sistema pa pri turbaku nikoli ni bilo negativno...

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: To apr 01, 2014 7:40 am
Napisal/-a opelboy
Huh, kera konstruktivna debata :)
V temu času je avto dobil marsikaj novega..dosti bonbončkov, ki po mnenju večine na traktorje ne sodijo ;)
Fotografija0165.jpg

FK Highsport gewinde
Fotografija0172.jpg

2x senzor pritiska olja..zdržal je edino original+EM ventil turbine
Fotografija0143.jpg

OEM look zadnji lonec za TP
Fotografija0199.jpg

powerflex vstavek za sprednji nosilec motorja
Fotografija0201.jpg

powerflex puše vilic, puše ARB, nove zglobe vilic, končnik volana, sferni zglob...
Fotografija0202.jpg

še optika porihtana..za dedije seveda ;)

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: To apr 01, 2014 7:44 am
Napisal/-a opelboy
Distancnik.JPG
Še v izdelavi, za zadnjo os.
IMG_1094.JPG
Končni produkt :)

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Če apr 03, 2014 10:16 pm
Napisal/-a hitri_vectra
Zelo lepo rihtaš avto, dedi. :D Pazi na hrbtenico, pa da ti proteza ne pade ven od vibracij home made izpuha. :D

Sedaj pa resno. Kako si zadovoljen z powerflex? Jaz bom moral počasi menjati zadnje puše, pa se ne morem odločiti ali bi dal original ali PF. Ne gre se mi za lego pa tuning, ampak kvaliteto in trajnost.... na netu nič kajveliko ni o zadnjih mostih, samo sprednje roke ipd.

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Objavljeno: Pe apr 04, 2014 6:47 am
Napisal/-a opelboy
Bo treba tudi na protezi menjat ležaje počas.. ;)

Zaenkrat sem zelo zadovoljen. Kar se tiče udobja se ni spremenilo popolnoma nič..nekateri pišejo da avto trese po vgradnji oz. da je kot klopca vse. Ok, tudi moje gewinde niso ravno mehke :)
Največja razlika je pri pospeševanju na polno..po ravnem ali v blag ovinek - avto gre kamor ga usmeriš. Tako, da iz moje strani je vse super :vrum

Sklepam, da imaš Vectro B z najkvalitetnejšimi pušami zadaj :D Če se pač skeširaš malo več sem skoraj zihr da jih ne boš več menjal. Kolikor sem uspel zasledit so te puše več ali manj večne..Opel prej zgnije ;)