Stran 4 od 7

Re: Ford F-150

Objavljeno: Po avg 22, 2011 1:37 pm
Napisal/-a _B3yBo_
cruiser1 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.


Si prepričan? :D



no poraba je vcasih visja ali nizja....

Re: Ford F-150

Objavljeno: Po avg 22, 2011 2:11 pm
Napisal/-a cruiser1
_B3yBo_ je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.


Si prepričan? :D



no poraba je vcasih visja ali nizja....


ha ha
Ne! Govrim o tem kateri da več od sebe. ;)

Re: Ford F-150

Objavljeno: Po avg 22, 2011 2:26 pm
Napisal/-a airmike
cruiser1 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.


Si prepričan? :D



no poraba je vcasih visja ali nizja....


ha ha
Ne! Govrim o tem kateri da več od sebe. ;)


Da kr 2x tolk od sebe kot tvoj ;)

Re: Ford F-150

Objavljeno: Po avg 22, 2011 2:33 pm
Napisal/-a _B3yBo_
lahko se dobimo kaksen petek in primerjamo zadevo, pa se kako recemo ;)

evo pa ena na hitro primerjava
Motor:
300cid (4.9l) Big Six
150 hp
360 Nm
RWD
Automatic, 4speed + el.overdrive

Motor
4.2l Small Eight
340 hp
420 Nm
AWD
Manual, 6speed

o pospesovanju, koncni, itd pa nima smisla ker sta dva razlicna avta v vseh pogledih

pa neuzemi to kot napad...le primerjava je

Re: Ford F-150

Objavljeno: Po avg 22, 2011 2:59 pm
Napisal/-a cruiser1
_B3yBo_ je napisal/-a:lahko se dobimo kaksen petek in primerjamo zadevo, pa se kako recemo ;)

evo pa ena na hitro primerjava
Motor:
300cid (4.9l) Big Six
150 hp
360 Nm
RWD
Automatic, 4speed + el.overdrive

Motor
4.2l Small Eight
340 hp
420 Nm
AWD
Manual, 6speed

o pospesovanju, koncni, itd pa nima smisla ker sta dva razlicna avta v vseh pogledih

pa neuzemi to kot napad...le primerjava je


Zagotovo me pustiš daleč zadaj. O tem ni dvoma. Ampak tu gre za dva zelo različna avtomobila in vprašanje je kaj bi bilo, če bi si vsak pripel še polno opremljeno dvoosno airstream počitniško prikolico in jo vlekla v vrhniški klanec ;)
Kljub temu, da ima tvoj 4.2l motor "lepše" podatke na papirju jaz pri vleki tovora bolj verjamem v moj 4.9l!
Tudi ti ne vzemi tega, kot napad, gre zgolj za debato, da se razčisti zakaj je kakšen avto ali motor boljši v nekaterih situacijah. V najinem primeru gre za dva popolnoma različna avtomobila, ki je vsak dober na svojem področju.

Re: Ford F-150

Objavljeno: Po avg 22, 2011 3:50 pm
Napisal/-a _B3yBo_
no o vleki nebom pameten, samo nekako mi moja logika pravi da imam boljse prestavno razmerje + rocni menjalnik + 4x4 + vec navora, zato mislim da o vleki nebi smel biti nic slapsi. Definitivno pa lahko ti veliko vec nalozis oz prevaz, saj je temu tudi namenjen avto. In kot sem jaz in ti ze rekla sta to dva cisto razlicna avta, dako da je primerjava brezvezna. v vsakem pogledu mi je pa zanimiv tvoj avto oz vsi ti starejsi americani in jih je zanimivo videti na nasih cestah.

Re: Ford F-150

Objavljeno: Po avg 22, 2011 11:56 pm
Napisal/-a lizard
Glavna razlika je kje je navor na voljo. Ameriški veliki motorji, sploh starejši so imeli vedno zelo malo konjev na liter delovne prostornine, v spodnjih obratih oz. v bistvu takoj ko daš gas pa takojšen navor. Evropejci so pa vedno raje imeli manjše prostornine in več konjev. Resda se z raznoraznimi tehnologijami (zamik odmičnih gredi, spremenljiva dolžina sesalnih cevi,...) da precej navora spravit že v srednje obrate, a glavna razlika je to, da tale 4.9 s 150 konji vleče od 1000 obratov kot za šalo.

Re: Ford F-150

Objavljeno: To avg 23, 2011 8:07 am
Napisal/-a airmike
lizard je napisal/-a:Glavna razlika je kje je navor na voljo. Ameriški veliki motorji, sploh starejši so imeli vedno zelo malo konjev na liter delovne prostornine, v spodnjih obratih oz. v bistvu takoj ko daš gas pa takojšen navor. Evropejci so pa vedno raje imeli manjše prostornine in več konjev. Resda se z raznoraznimi tehnologijami (zamik odmičnih gredi, spremenljiva dolžina sesalnih cevi,...) da precej navora spravit že v srednje obrate, a glavna razlika je to, da tale 4.9 s 150 konji vleče od 1000 obratov kot za šalo.


Evo ti graf od audija (moč in navor na kolesih)

Slika

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 7:23 pm
Napisal/-a mihaing
Sosed dej mi samo povej ali pozimi kidaš sneg tudi na kesonu (čisto zares vprašam) :?:

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 7:28 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
OFF: Snega ne kida, ker mu prav pride za obtežitev zadnje akse :D:D
(hec)

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 7:43 pm
Napisal/-a cruiser1
mihaing je napisal/-a:Sosed dej mi samo povej ali pozimi kidaš sneg tudi na kesonu (čisto zares vprašam) :?:



TrijoAdijo je napisal/-a:OFF: Snega ne kida, ker mu prav pride za obtežitev zadnje akse :D:D
(hec)


TrijoAdijo, v bistvu imaš prav! Sneg pustim na kesonu toliko časa dokler ceste niso splužene in mi obtežitev pride zelo prav. Potem ga pa res kidam. Malo hecno vseskupaj ampak tako je.

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 8:03 pm
Napisal/-a tabletten
Danes popoldne sem ga spet videl v bližini kamnika (zjutraj pa f350).. mrcina prava, raje grem polno naložen šlepar izsilit kot to pošast :)

Kak je bil pa najmočnejši motor serijsko v tem avtu? Ne da se mi googlat ti boš pa iz prve ustrelil.

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 8:29 pm
Napisal/-a cruiser1
Prav vse pa tudi ne vem kar z glave ;)
Če sprašuješ prav za to generacijo (1992-97), kot je moj je nekako takole:
Med bencinarji je nekako najmočnejši V8 5.8l z 210hp in 441Nm ter Lightning verzija z enakim motorjem in 240hp ter 460Nm.
Potem so pa še dizli V8 7.3l in 7.5l od 230 do 250hp ter 530 do 570Nm


Pa, da še dodam nekaj na prejšne poste "audi 4.2l vs F150 4.9l"
4.9l motor se dobro izkaže pri vleki tovora, ker ima tako, kot je že lizard omenjal veliko navora pri nizkih obratih in skozi celotno območje. Kakšnega dyno testa žal nimam, je pa po ameriških forumih veliko napisanega o tem in mnogi pravijo, da se ta motor obnese veliko bolje, kot marsikateri močnejši V8 kadar je potreben navor. To sem tudi sam opazil kadar sem imel zelo naložen keson, da je avto že precej "počepnil" pa je vseno z lahkoto speljal ob čisto rahlem dotiku na gas, kot, da tovora sploh nebi bilo ;) Dirkaški motor pa res to nikakor ni!!

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 8:38 pm
Napisal/-a mihaing
Atmosferski motorji z veliko kubikažo ne potrebujejo ogromno moči ravno zaradi navora, ki je ponavadi že od štantgasa naprej skoraj maximalen (moj ima pri 1000 vrtljajih že 400Nm navora).

Torej nima smisla da ima 800KM če jih ne potrebuje in tudi nikoli nebi bili izkoriščeni. Povečala bi se samo poraba učinka pa nobenega. Koliko navora in moči avto potrebuje je vse preračunano do potankosti.

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 8:50 pm
Napisal/-a airmike
mihaing je napisal/-a:Atmosferski motorji z veliko kubikažo ne potrebujejo ogromno moči ravno zaradi navora, ki je ponavadi že od štantgasa naprej skoraj maximalen (moj ima pri 1000 vrtljajih že 400Nm navora).

Torej nima smisla da ima 800KM če jih ne potrebuje in tudi nikoli nebi bili izkoriščeni. Povečala bi se samo poraba učinka pa nobenega. Koliko navora in moči avto potrebuje je vse preračunano do potankosti.



Motorji imajo samo en podatek in to je navor. Moč se izračuna iz navora ;)

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 9:07 pm
Napisal/-a mihaing
Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov. :!: :!:

Re: Ford F-150

Objavljeno: To okt 04, 2011 9:09 pm
Napisal/-a airmike
mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov. :!: :!:


Sej wati so moč g. Ing :) Si prespal fiziko?

Re: Ford F-150

Objavljeno: Sr okt 05, 2011 1:53 pm
Napisal/-a ven0m
mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov. :!: :!:


Britanski:
1kW = 1.34 bhp

Metrični:
1kW = 1.36 hp

Re: Ford F-150

Objavljeno: Sr okt 05, 2011 2:35 pm
Napisal/-a airmike
ven0m je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov. :!: :!:


Britanski:
1kW = 1.34 bhp

Metrični:
1kW = 1.36 hp


Vse lepo in prav ampak še vedno se lahko izmeri samo navor in obrati glavne gredi. Iz tega se pa potem preračuna moč pa naj bo ta v Kw ali v Hp. Tud dyno meri navor in na podlagi obratov potem preračuna moč. Enačba pa je:

P (KM-konjske moci) = T(Nm)*rpm/7503

7503 pa je zato da se rpm razbije v radiane na sekundo ker je definicija moči delo ki je opravljeno v nekem času.

PS: sorry za off ;)

Re: Ford F-150

Objavljeno: Če okt 06, 2011 11:30 am
Napisal/-a TrijoAdijo
airmike je napisal/-a:Vse lepo in prav ampak še vedno se lahko izmeri samo navor in obrati glavne gredi. Iz tega se pa potem preračuna moč pa naj bo ta v Kw ali v Hp. Tud dyno meri navor in na podlagi obratov potem preračuna moč. Enačba pa je:

P (KM-konjske moci) = T(Nm)*rpm/7503

7503 pa je zato da se rpm razbije v radiane na sekundo ker je definicija moči delo ki je opravljeno v nekem času.

PS: sorry za off ;)


Kateri obrati pa so v enačbi? Tisti maximalni, ki jih motor doseže,ali tisti pri katerih je dosežen najvišji navor?

cruiser1 je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Sosed dej mi samo povej ali pozimi kidaš sneg tudi na kesonu (čisto zares vprašam) :?:



TrijoAdijo je napisal/-a:OFF: Snega ne kida, ker mu prav pride za obtežitev zadnje akse :D:D
(hec)


TrijoAdijo, v bistvu imaš prav! Sneg pustim na kesonu toliko časa dokler ceste niso splužene in mi obtežitev pride zelo prav. Potem ga pa res kidam. Malo hecno vseskupaj ampak tako je.


Sam res...dej povej, kak gre tale stroj po snegu..glede na zadnji pogon...in "lahek" keson?