Stran 3 od 5

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Po apr 04, 2016 12:11 pm
Napisal/-a the_red
Planiran je Enkei Yamato, a bo najbrž žal odpadlo, ker s prodajalcem nikakor ne najdeva skupnega časa, sam pa že nujno rabim nove gume. Ta teden se odločim :roll:

Slika

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Po apr 04, 2016 1:47 pm
Napisal/-a Falco_
vem za ugodnega prodajalca, žal pa nima montaže... pa približna čakalna doba za GY Eagle F1 A2 je približno 1 teden... Če te zanima kaj več, pošlji zs, da ne delam reklame :)

p.s. lep lancer!

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: To apr 05, 2016 4:28 pm
Napisal/-a the_red
Falco_ je napisal/-a:vem za ugodnega prodajalca, žal pa nima montaže... pa približna čakalna doba za GY Eagle F1 A2 je približno 1 teden... Če te zanima kaj več, pošlji zs, da ne delam reklame :)

p.s. lep lancer!


imaš Z.S. ;)

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: To apr 12, 2016 9:43 am
Napisal/-a the_red
Ena na hitrco z novimi kolesi :D

Slika

Enkei Yamato, 18x8, ET45; Vredestein Ultrac Vorti, 235/40ZR18
Končno mi je uspelo dobiti bolj JDM stil platišč. Gume so relativno glasne, je pa tudi res, da tako širokih še nikoli nisem vozil :lol: Grip je pa fenomenalen.

Sedaj je avto dokončan, točno tak, kot sem si ga želel. Nižanje pa odpade. Mi zgleda super tako kot je; sem enkrat imel znižan avto in tega definitivno ne naredim nikoli več! ;)

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: To apr 12, 2016 11:32 am
Napisal/-a =swen=
Uf, lep je lep. 8)
Se strinjam glede nižanja, da ga pustiš kar na tej višini.
Nisem bral celotne teme, si ga kaj čipal?

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: To apr 12, 2016 4:43 pm
Napisal/-a Aleennn
Z enimi konkretnimi fedri (-35mm) pa amortizerji bi se avto peljal dosti bolje, zgledal bi bolje.. Glede pločnikov, pa cest pa nebi blo problemov :)

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: To apr 12, 2016 6:29 pm
Napisal/-a Falco_
Aleennn je napisal/-a:Z enimi konkretnimi fedri (-35mm) pa amortizerji bi se avto peljal dosti bolje, zgledal bi bolje.. Glede pločnikov, pa cest pa nebi blo problemov :)


what he said.

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: To apr 12, 2016 7:18 pm
Napisal/-a whitee
+1 za zgornji komentar. 35 se ravno malo pozna, še vedno pa ni nobenih problemov nikjer.
Drugače pa je sedaj res všečen :clapclap

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Če apr 14, 2016 6:25 pm
Napisal/-a krimič
Zelo lep avto! :) Ampak felge pa zgledajo majhne pa čeprav so 18...

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Če apr 14, 2016 8:23 pm
Napisal/-a ven0m
Pravilna izbira pnevmatik in platišč, zelo lepe!
Avto je kot si sam rekel, kompleten s temi platišči. :D


Glede nižanja imam tudi sam mešane občutke.

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Če apr 14, 2016 11:32 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Na iztrošenost podovzja se dostikrat pozablja.

Motor z leti ohrani kW (celo jih z modifikacijami pridobiva)... gume se še nekako menjajo a podvozje pa počasi peša (iztrošeno).

Potem pa slišiš ---> "izgubil oblast nad vozilom zaradi neprilagojene hitrosti".

lp.

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Pe apr 15, 2016 8:43 am
Napisal/-a primozek68
Evo ga, veleum forumski.

Na iztrošenost podovzja se dostikrat pozablja.

Najmanj 1x letno preverijo to na tehničnem!

Motor z leti ohrani kW


Seveda...

"izgubil oblast nad vozilom zaradi neprilagojene hitrosti".


Neprilagojena hitrost je preveč širok pojem, da bi lahko kar takole zaključke postavljal.

Tako da, Teslo, spet si ga v kamen, kot vsakič dosedaj.

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Pe apr 15, 2016 8:59 am
Napisal/-a xxl
Meni ni všeč,ne dizajn platišč,še manj pa barva,zato delujejo kot da niso 18. :(

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: So apr 16, 2016 12:16 pm
Napisal/-a the_red
krimič je napisal/-a:Zelo lep avto! :) Ampak felge pa zgledajo majhne pa čeprav so 18...


xxl je napisal/-a:Meni ni všeč,ne dizajn platišč,še manj pa barva,zato delujejo kot da niso 18. :(


Vsake oči imajo svojega malarja ;) meni je zelo všeč, da feltne ne izstopajo preveč, ker avta ne bom znižal in nočem, da izgleda kot terenec.

Aleennn je napisal/-a:Z enimi konkretnimi fedri (-35mm) pa amortizerji bi se avto peljal dosti bolje, zgledal bi bolje.. Glede pločnikov, pa cest pa nebi blo problemov :)


Avto ne bo znižan, ker je moj daily driver. Enkrat sem že imel znižan avto, 35/30... Dovolj je bilo ;) Pozimi krempiti s "trebuhom" po snegu, paziti na vsak robnik zaradi prednjega odbijača... veliko se vozim čez Črnivec, kar pa mislim da vse razloži. Odločitev je dokončna. Izgledalo bi fantastično, a v življenju izgled ni vse hehe :D Prav tako je glede "peljal dosti bolje" lahko odpremo debato glede razdalje med roll centrom in center of gravity... Samo spustiti avto z gewindami enostavno ni dovolj (zame, ker sem dal že veliko izobraževanj na temo pnevmatika-podvozje skozi)

=swen= je napisal/-a:Uf, lep je lep. 8)
Se strinjam glede nižanja, da ga pustiš kar na tej višini.
Nisem bral celotne teme, si ga kaj čipal?


Avto naj bi bil serijski, je pa motor zanimiva sestavljanka od VWja. Šobe so navadne od 140 konjskega, oljna pumpa je gnana preko verige (nima balance shaft modula). Sesalni kolektor je kovinski, a s spremenljivo geometrijo - loputke (težava z njimi je bila na plastičnih sesalnih kolektorjih). Turbina je GT1749 VC (od 170 konjskega modela), prav tako pokrov ventilov in CCV od 170 konjskega, isto kot tudi DPF filter in elektro EGR ventil.
Lavfa super (za PD motor pač), edino kar me matra je EGR hladilnik, ki rahlo spušča na osi lopute, ki preklaplja med bypassom in hladilnim delom- bo zamenjan v kratkem. Genijalna zasnova VW inženirjev - uležajenje samo z grafitno dihtungo - pušo... :roll:

Vzel sem si malo časa še za nekaj slik. Sem zelo zadovoljen, sedaj se samo še vozim :D

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Slikano žal z mobitelom :) Nimam boljšega aparata, niti nimam preveč časa za ukvarjanje s fotografijo hehe ;)

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: So apr 16, 2016 3:20 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Dobro ste ga porihtali... + redna menjava hladilne tekočine na 2 leti, olja v menjalniku na 80k itd.

Lp.

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Ne apr 17, 2016 9:07 am
Napisal/-a yashica
Hladilna tekočina bazira na G12 ali G12+ in v obeh primerih gre za podaljšano dobo (extended life) menjave 5 let ali 240.000 km, edino če Mitsubishi predvideva drugačen termin menjave.

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Po maj 09, 2016 1:33 am
Napisal/-a Aleennn_93
Aleennn je napisal/-a:Z enimi konkretnimi fedri (-35mm) pa amortizerji bi se avto peljal dosti bolje, zgledal bi bolje.. Glede pločnikov, pa cest pa nebi blo problemov :)


Avto ne bo znižan, ker je moj daily driver. Enkrat sem že imel znižan avto, 35/30... Dovolj je bilo ;) Pozimi krempiti s "trebuhom" po snegu, paziti na vsak robnik zaradi prednjega odbijača... veliko se vozim čez Črnivec, kar pa mislim da vse razloži. Odločitev je dokončna. Izgledalo bi fantastično, a v življenju izgled ni vse hehe :D Prav tako je glede "peljal dosti bolje" lahko odpremo debato glede razdalje med roll centrom in center of gravity... Samo spustiti avto z gewindami enostavno ni dovolj (zame, ker sem dal že veliko izobraževanj na temo pnevmatika-podvozje skozi)



Eno so izobrazevanja, drugo pa praksa oz. realnost.
Pa pustmo gewinde. Prejsn avto sm dal na H&R vzmeti -35mm in nove monroe reflex amortizerje. Avto je iz ladje postal ena konkretno vodljiva igraca.
V kombinaciji z odlicnimi gumami je bil avto skozi ovinke kot na tracnicah.
Govorim za voznjo na meji (ce se temu pri 100hp sploh lahko tako rece :D ).

Ne prepricujem te, povem kar imam svojih izkusenj. Avto je bolj vodljiv pri hitri voznji, ni pretirano trd in vseeno gre cez vsak robnik. :)

Drgac pa lep micubisi :P

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Sr sep 28, 2016 1:38 am
Napisal/-a the_red
Nekaj časa sem bil neaktiven na forumu, vmes pa se je zgodilo OGROMNO...

Najprej se mi je nekdo v verižnem trčenju na Soški magistrali zeletel v rit... Dogovoril sem se za zadnji odbijač od Lancer Ralliarta, ker je cena enaka navadnemu. Težava je, da ima Ralliart podoben izpušni lonec kot evo in seveda dvojni izpuh. Sedaj je ena luknja "prazna". Doma že imam lonec od Lancer evo x, ki čaka na predelavo, ko bo čas.

Slika

Ker zavore nikoli niso dovolj dobre sem kupil dvobatne zavore od modela Lancer ralliart. Preskok iz enobatnih 276 na dvobatne 294 je ogromen! Zavore sem komplet obnovil z novimi deli, le nosilec in sama čeljust sta speskani in pobarvani pri Koritniku (nikoli več ne grem barvat sam, kvaliteta je fantastična!)

Slika

Lancerju sem privoščil tudi original ksenon žaromete z original pranjem žarometov (cel sistem, ne samo pokrovčki) in original niveliranjem. Niveliranje mi v trenutku pisanja še ne deluje, ker čakam na dva dodatna ECUja, da vse skupaj prekodiram v ETACSu. Kak dan se bom še vozil z malo nižje spuščenimi lučmi, da ne bleščim ostalih, potem pa bom povsem legalen :) Sicer je bilo vse skupaj dokaj drago, a sem to želel že od začetka in nisem hotel nekaj na pol. Sami žarometi niti niso tako dragi, ostala periferija stane.
Imam ogromno slik samih predelav, a je Mitsubishi scena v Sloveniji dokaj neobstoječa in vam ne bom najedal z detajli. dam le par slik trenutnega "statusa" :D Vsi me sprašijejo zakaj toliko denarja za to in ono... Z vsako predelavo sem se nekaj novega naučil in nekaj novega znam. Predvsem kar se tiče kodiranja ETACSA in delovanja posameznih sistemov. Poleg tega pa imam rad, da je čim več opravljenega z originalnimi deli (seveda rabljenimi) in seveda tako kot je treba!.

Slika
Slika
Slika

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Sr sep 28, 2016 6:56 am
Napisal/-a Matey_
Super projekt tole :)

Kako si kaj zadovolen z gumami? V mokrem držijo?

LP
Matej

Re: 2009 Mitsubishi Lancer 2.0 DiD Intense

Objavljeno: Sr sep 28, 2016 7:18 am
Napisal/-a the_red
Gume so po pričakovanjih v mokrem za odtenek slabše (še vedno veliko boljše od povprečja), v suhem pa so naravnost fantastične 8) 8) Pozna se, da imajo en širok vzdolžni kanal manj od povprečja kar se tiče asimetričnih gum. Z njimi sem zvozil že okrog 20000km in je tudi obraba dobra, pozna pa se širina 235. Prej sem imel 215 Toyo Proxes T1Sport, pri katerih sem imel občutek, da je avto po vsakem bolj grobo odpeljanem ovinku nižji zaradi obrabe (karikirano seveda hehe) :D :D