xxl je napisal/-a:Dolgo te ni tukaj, ampak, danes zjutraj si se že 4x peljal mimo mojega vikenda pod Pohorjem, rdeči T-Roc pred bajto. Zbudil si me.
Kje blizu Radvanjskega konca pri Vzpenjači? Sem doma v tem koncu pa hišo ravno v celoti obnavljam in sem pomoje letal po kak material
Drugače pa po dolgem času POZZ
Avto se še pridno vozi (nazadnje balkanski road-trip do Dubrovnika in nazaj čez Bosno) in preganja po progah (Grobnika, RedBull ring, itd.). Zaradi neprestanih predelav sem bolj kot ne pokvaril vse "komfortne" lastnosti vozila; zadnja predelava je bila nova športna sklopka, lajšan vztrajnik, menjava vseh zglobov menjalne ročice za kovinske, zaklep motorja in menjalnika na mostove, ki so že zaklenjeni na šasijo, itd. itd. kaj je še ostalo za zamenjat na podvozju. Vglavnem, ko obrnem ključ, čutim štarter motorja na vretencih...
Avto se trenutno pelje kot sneta sekira z nastavljeno geometrijo koles. Sklopka končno normalno deluje, ko sem pometal ven ta tovarniški SAC mehanizem in dotrajan dvomasni vztrajnik, ki je že pridno ružljal. Seveda zdaj, ko imam enomasnega lajšanega še bolj ružlja iz menjalnika ampak pustimo malenkosti
Pogonski sklop (rotirajoča masa) avta je sedaj shujšana za dobrih 60% tovarniške teže in zdaj prav grize z gumami v asfalt!! NEMA LABAVO!
Sledi še lahko samo LSD obeh diferencialov, modularna kletka in hujšanje ali kompresor za malo več konjenice. Ampak po vsej verjetnosti bom pred tem nabavil kakšnega Caterham ali Lotus-a. Sem pred nedavnim prepihal malo X-bow na RedBull ringu in me je 300hp lahek gokart čisto prevzel!!