Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a nejc1 Ne jul 03, 2016 8:15 pm

Ostali so verjetno pisali za 50 ali 55% bonusa, kar bi pri tebi tudi bilo cca 150€, če pa odstraniš še ta odkup prve škode pa smo že zelo blizu teh 137€..
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a yashica Ne jul 03, 2016 8:42 pm

For je napisal/-a:
Nekaj takega bi tudi jaz imel. Če se ga boš kdaj naveličal javi ;)


Glede na to koliko dela, financ in vsega sem do sedaj vložil vanj in koliko ga še bom, lahko mirne duše zagotovim, da avto ne gre od hiše. Rihtam ga izključno, ampak res izključno za sebe, ker za nadaljno prodajo je vse vloženo taka izguba, da glava boli.
V karoserijsko odličnem stanju jih je malo in še manj jih bo. Z enega 4 leta starejšega in na videz kar lepo ohranjenega, sem odstranjeval vlečno kljuko in kar je bilo zgoraj še kar OK in za na cesto, je bil spodnji del in po kotih v tako slabem stanju, da ni za drugam kot v prešo.

Tudi dvomim, da se ga bom naveličal, ker je tako prekleto enostaven, za svojo velikost presenetljivo prostoren in zračen pa še luštno ga je vozit :D



maniaxxx je napisal/-a:Super napreduješ, unoti so pa tako ali tako super simpatični. Daj mi prosim povej, kako si za zavarovanje plačal samo 137e, ker kolikor sem se jaz zanimal pride preko 200e s precej popusta ker imam nekaj podobnega namen imeti za čez zimo ( samo ni uno, ampak "japonc")


Bom podal točne številke. Zavarovalnica je Ergo, zavarovanje osnovno in v 14. razredu.

Zavarovalna premija 137.15€
Letna dajatev 62€
Nove reg. tablice 18.64€
Izdaja PD 16€
PD z ovitkom1.32€
Sprememba lastništva 10€
Ugotavljanje identitete 5€

To je to. Zadnje tri postavke so čisto pijavsko vlečenje €.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a nejc1 Ne jul 03, 2016 9:04 pm

14 razred je brez oz 0% bonusa al se motim? Tole pa je res poceni :shock:
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a yashica Po jul 04, 2016 8:43 am

Glede na PR ni nobenega bonusa, so pa popusti pod pogoji, ki jih določa zavarovalnica. Nekaj je na vozniški stalež, lastništvo (prvi lastnik) še enega vozila i.t.d... Kakorkoli, z ostalimi zavarovalnicami se niti nisem ukvarjal, na tej sem pristal predlani, po primerjalnem izračunu za golfa in pri 120€ razlike je padla odločitev, da se poberem s Triglava. Z njimi tako ali tako nisem bil zadovoljen.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a čare Po jul 04, 2016 1:23 pm

Mati da za 40 Kw z 50% bonifikacije 73€....Pokliči kakega agenta da ti zračuna kaj pa kako. oz. pokliči jih več pa se odločiš za najboljšo ponudbo...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a yashica Ne okt 02, 2016 5:57 pm

Počasi napredujemo. Na avtu se je po dnu podrobno iskala rja in kjer je bilo sumljivo se je odstranilo body in saniralo (zbrusilo do svetleče pločevine, razmastilo, naneslo sloj pretvornika rje in premazalo s tremi sloji 2-K epoxy primerja kateremu je sledila nova 3M kavčuk zaščita).
Pregledoval sem po posameznih odsekih in po saniranju je sledila zaščita z namenskim voskom (Dinitrol 3125 HS) po dvojnih pločevinah in spojih, ki mu je sledil nanos končnega voska 4941.
Po nekaj dneh premora je sledila montaža toplotne zaščite izpušnega sistema iz pocinkane pločevine, ki sem jo pred tem še dodatno zaščitil s temperaturno odpornim konzervansom. Naslednji poseg je bila končna montaža komplet izpuha, pri katerem sem spoje in vijake namazal z bakreno mastjo.

Ker gre avto zaradi spleta okoliščin šele v prihodnjih dneh na kleparski in ličarski poseg sem predele kjer se bo delalo izpustil in pridejo na vrsto, ko dobim avto iz ličarske komore. Tako sem izpustil zaščito notranjosti levega praga in zadnjega koloteka/boka, ter obeh prednjih kolotekov. Te predele sem zaščitil le okoli dvojne pločevine in amortizerjev. Avto se je temeljito sfiniširal le po dnu in težje dostopnih predelih, ki pa nimajo vpliva na nadaljna popravila (klepanje, barvanje).

Stanje v slikah:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Zadnji del zadnjih dveh kolotekov sem pred voskanjem dodatno zaščitil še s kavčuk zaščito, ker tovarniško na tem predelu ni drugega kot barva, kamenje izpod kolesa pa veselo tolče in peska do pločevine. V tem primeru je bil ta predel sicer brez izrazite rje, le več majhnih pikic od kamenčkov. Zaradi razpršenosti sem cel predel zbrusil in na novo zaščitil:
Slika


Na uvodnih slikah (stran 2.) je vidno nekaj rje na "bučkah" in tudi te sem izdatno zaščitil, s tem, da sem pred voskanjem notranjega dela zadnjih dveh brizgnil še pretvornik rje:
Slika

Slika

Slika


Z voskom za odprte dele sta zaščitena še prednji most in zadnja prema:
Slika

Slika


Pod plastično obrobo zadnjega koloteka se skriva poškodba, ki terja kleparski poseg. Poleg tega je bil naknadno barvan tudi spodnji del zadnjih vrat za katerega imam potrditev, da se je kitalo direkt na pločevino, brez vmesne "bariere" v obliki vodo nepropustnega temelja, tako da se bo na novo barvalo:
Slika

Odrgnina je tudi na prednjem desnem blatniku, ki jo plastična obroba sicer zakrije, ker pa imam namen narediti tako kot je potrebno se bo barvalo kolikor bo pač potrebno. Z a začetek sem odstranil barvo do svetleče pločevine in nanesel tri sloje epoxija, toliko da je zaščiteno do predaje avtomobila ličarju:
Slika
Slika



V vmesnem času sem zamenjal še puščajoči hladilnik prvo vgradnje z novim:
Slika



V zadnjem delu odstranil tovarniško izolacijo in nalepil novo od Silen Coat-a. Po kolotekih večplastno, debeline 5mm in po dnu 3mm:
Slika
Slika

Posega je bila deležna tudi streha. Osnova butil 3mm in povrhu še nois isolator 4 (debelina 4mm):
Slika
Slika
Slika

Na otip je razlika kot dan in noč ;)


Pred nekaj dnevi sem se dokopal še do "pravega" števca za 1.0 mlinček :) Števec iz modela 1.0 sx, s prevoženimi realnimi 54.000km in rumenim poljem pri 5500 vrtljajih. Zraven števca sem dobil še mehanizem in motorčka za el. pomik stekel, cena kompleta 15€).

Slika


Ličarski del se bo nekoliko zavlekel, v vmesnem času moram najti pa še eno manjkajočo obrobo koloteka in nove vložke za vijačenje pragov, ki jih na servisu niti pod razno več ne dobim.
Ko dobim še obrobo se bo vse v kompletu barvalo v teksturno črno, enako tudi diskreten spojler prtljažnih vrat za katerega niti ne vem, če je original (kataloške so neberljive, spojler paše kot ulit).
Edino kar sem našel je spodnji primerek Una, ki ima po obliki povsem enakega.

Slika




Do nadaljnjega je to vse.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
sasocar123
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 501
Pridružen: Po jun 22, 2009 6:41 pm
Kraj: Kranj(okolica)

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a sasocar123 Po okt 03, 2016 3:17 pm

Je huda razlika zdaj, ko si toliko poizoliral avto ? Lp
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1378
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a Godward Po okt 03, 2016 8:14 pm

To je minimalno, če sploh. Po moje ni razlike.
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a čare Po okt 03, 2016 8:17 pm

Bo treba it homologacijo narest za spremembo teže.Še kako piksno izolacije gor pa bo že z "C" vozen.
 
gaszajla
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: Ne maj 18, 2014 3:49 am

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a gaszajla Po okt 03, 2016 11:08 pm

Lep fiat uno.Imel sem novega letnik 92.Kupljen na Finskem.Imel je ogrevan sedež in praktično nerjavečo pločevino.Narejen v Italiji .Zelo dober avtek.Poraba 5 do 6 litrov ,šel je pa za svojih 1000 kubikov izredno dobro.Za tiste čase daleč pred vso konkurenco.
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a grega983 To okt 04, 2016 7:48 am

Načeloma se vse te plastične čepe najde na ebayu. Za sitne pare.

Kje pa si nabavljal zvočno izolacijo ?

V kratkem bom nadaljeval z 24 let starim italjanskim projektom in je v planu med drugim tudi izboljšanje zvočne izolacije :mrgreen:
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a yashica To okt 04, 2016 10:52 am

sasocar123 je napisal/-a:Je huda razlika zdaj, ko si toliko poizoliral avto ? Lp


če imaš v mislih "izolacijo" dna z voskom, potem morda mehak vosek nekoliko zaduši le zvok peska izpod koles, ker gre v osnovi za protikorozijsko zaščito in ne zvočno izolacijo.
Za izboljšanje zvočne izolacije sem dodal butil plošče Silent Coat različnih debelin in čez še izolator zvoka, ampak še to ne povsod. Trenutno sta z butilom obdana zadnja koloteka in dno zadaj (predel rezervnega kolesa, pod zadnjim sedežem), ter strop na katerem je dodan še končni sloj izolacije.
Pri preostalem dnu bom bolj previden in ga ne mislim na "horuk" celotnega izolirati, ker ne želim imeti težav z nabiranjem kondenza in posledično rjavenjem. Nekoliko bom izboljšal še zvočno izolacijo vrat in predvsem požarne stene, da zadušim hrup motorja.

Namen je nekoliko izboljšat zvočno udobje in ne popolna zvočna izolacija, v tem primeru smo že v zelo zelo visokih številkah ( večplatni butil, max. debelina izolatorjev in absorberjev..)

Koliko razlike "pridelajo" nalepljene plošče ti ne morem odgovoriti, ker se avta ne vozi in se ga še nekaj časa ne bo oziroma se bo delno sestavil samo za potrebe prevoza do kleparja in avtoličarja.


Godward je napisal/-a:To je minimalno, če sploh. Po moje ni razlike.

Trenutno v vožnji res ni čutiti razlike. Konkretna razlika je, ko potrkaš po strehi "prej/potem" in sprva zadoni kot pločevinka, po lepljenju butilnih plošča pa kot bi tolkel po "plati". Čuti se neka pretekla nemška "trdnost" :mrgreen:


čare je napisal/-a:Bo treba it homologacijo narest za spremembo teže.Še kako piksno izolacije gor pa bo že z "C" vozen.


A veš, da nisi prvi, ki mi je to navrgel :)


grega983 je napisal/-a:Načeloma se vse te plastične čepe najde na ebayu. Za sitne pare.

Kje pa si nabavljal zvočno izolacijo ?


Vem, da se dobijo v tujini, tudi originalni. Mislil sem si pač, da spodnje vložke (kataloška št.: 59628589) ne bo težko dobiti na domačem servisu. No, sem se zmotil in potem za ostala pritrdila sploh nisem spraševal. Sicer je pa tako, da samo omeniš Una je običajno prvi odgovor tega nimamo, se ne dobi, je tako drago, da ne boste kupili..... tako nekako gre vse skupaj. V osnovi pa tako sprašujem na podlagi kat. številk delov in št. šasije.

V originalu so spodaj in s strani pritrditveni čepi, ker pa moj v pragovih nima stranskih lukenj bi bilo vrtanje lukenj smrtni greh. Potrebujem le spodnje vložke, s strani prideta pragova lepljen z najmočnejšim dvostranski lepilom, ki ga premore 3M ali pa s Sika lepilom za plastične obrobe in pragove. S tem se bom ukvarjal, ko bo čas za montažo in ni še nič dorečeno.

Vso zvočno izolacijo kupujem pri domačem uvozniku Silen Coat-a, dobro znanem "akustičarju" RadioVili. Korekten odnos, uporabni nasveti in s ceno pri kateri se mi ne izplača kupovat v tujini pa še blizu mi je.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a grega983 To okt 04, 2016 11:09 am

Nah, tale FLAR servisna mreža ..... škoda časa komentirati :roll:

Če nimaš ravno do 10 let star avto ti še uspejo kak rezervni del dobaviti, za starejše primerke pa nima smisla pri njih spraševati.
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a yashica Če dec 01, 2016 2:50 pm

Na avtu se v tem času ni nič delalo in tako bo do spomladi tudi ostalo, potem gre pa na ličanje in končno sestavo. Obrobe in pragove imam vse in se bodo v celoti barvali v teksturno črno.

Imam pa še eno pomembno "noviteto" :D
Da "poljaku" ne bo dolgčas, sem kupil še starejšega "pocinkanega" brata 45, letnik 1992, "Made in Italy".
Avto ima okroglih 100.000 prevoženih, je ravno tako kovinsko srebrne barve, 5 vrat in paketom opreme SX (pragovi, obrobe, 4x električna stekla, meglenke, daljinsko centralno zaklepanje...).
Gnil ni, površinsko rjast pač pa nič zato. Bomo zrihtal ;)

Slike sledijo, ko bo doma. Avto je stal kakšno leto in ga bom najverjetneje dal prepeljati z vleko, doma pošlihtal, da bo tehnično OK, potem pa na pregled in na cesto.

UNOmanija na pohodu :mrgreen:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a Nikola_Tesla Pe dec 02, 2016 8:30 am

Nemci ob teh projektih niso navdušeni.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Fiat Uno 1.0 i.e

Napisal/-a yashica To dec 06, 2016 5:59 pm

Evo, se moram pardonirat za netočne podatke.
Nova pridobitev, ki jutri z avtovleko prihaja domov je model 60S, motor 1.1, tip 160A3000. Ob poplavi različic sem bil v zmoti, da gre uradno za SX, čeprav ima avto serijsko vso našteto opremo.

Tako je, ko človek ve in obenem ne ve kaj kupuje :mrgreen:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov