Stran 1 od 4
golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Pe avg 26, 2016 8:38 pm
Napisal/-a titanius
Živjo,
Glede na to da je ogromno avtov tu predstavljenih, sem se tudi sam odločil predstavit svojega. In sicer tako. Do sedaj sem vozil:
- Renault Megane (očetov) 1.6 108KM,
- Renault Clio 1.4 75KM (moj prvi avto)
- Peugeot 307 1.6 109KM (moj drugi avto in verjetno zadnji Peugeot)
- VW Golf IV 1.4 75KM ( katerega imam sedaj).
Avto je pri meni 5 mesec, kupil sem ga na april fool day (1.april 2016) xD
Avto je imel 247 kkm, pač za 1050€ sem ga dobil. Naj povem da ima avto Comfortline opremo (klima,komplet šibedah,naslon za roko). Iz Tržiča sem se vozil skoraj do Nove Gorice zaradi golfa in za zdaj lahko rečem, da mi ni žal. Iz Nove Gorice do Tržiča je seveda daljša vožnja in avto se je lepo vozil, brez težav prispel domov, celo lastnik me je klical kako sem prišel do doma ( sem bil izjemno presenečen, saj ponavadi komaj čakajo da ti prodajo avto in greš
). Naj omenim, da sem s tem lastnikom še sedaj v kontaktu saj je avto bil pri njem 6 let in mu je bilo zelo žal ko je odšel od njega. Lastnik me je opozoril, da bo kmalu treba narediti mali servis in se je zgodilo. Ko sem šel v Bosno je zapiskala lučka za servis. Zamenjal olje in filter za vsega 26€. Aral 5w40. Tudi na tej vožnji se je golf izkazal brez težav. 2 tedna kasneje so začeli obrati skakat na 1500 pa nazaj pa spet gor in dol. Preveril pri mehaniku, ki je ugotovil, da cev za podtlak motorja ni originalna ampak 'fake' cev za 2€. Naročil original za 35€, namestila sva jo s kolegom. Avto takoj bolje začel vleči, obrati niso več skakali. Po tem sem šel 2x na relacijsko vožnjo Tržič-Ljubljana-Ivančna Gorica-Črnomelj-Vinica-Karlovac-Bihač in nazaj v SLO, kjer so bolj trpele zavore in posledično je zadaj ploščica začela drgnit disk. Menjava ploščic in delo 45€ (delal pri lokalnem mojstru v Tržiču). Po pregledu na preventivnem so zavore odlične. Torej odkar ga imam, sem prevozil 5300km, do sedaj sem imel te stroške, ki so omenjeni zgoraj.
Pred zimo bom preventivno dal očistit oddušek in zamenjat cev odduška, saj imam avto zraven reke in ne bi rad da mi kaj zmrzne in gre avto v tri krasne. :iD
Poraba: tam okrog 6litrov, če ga bolj konkretno v vrtljaje pritisnem skoraj 7. Glede na to da avto ni tako močan, se mi zdi poraba v redu.
Avto sem dobil na 14col, kar mi seveda ni bilo všeč in sem dal gor 15col, ki sem jih imel od P307.
Kasneje po zimi in če bodo finance sem razmišljal o menjavi platišč in menjavi sprednje maske(morda r32 maska).
Še slike:
to je bilo pred odhodom na črpalko
original cev za podtlak motorja
Jutri grem na daljšo vožnjo, 280km v eno smer in 280 nazaj, pavze vmes bo samo dobro uro in pol, upam da se bo Golf dobro soočil s tem.
Lp
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Pe avg 26, 2016 8:51 pm
Napisal/-a esem
Zakaj moraš iti po isti poti nazaj? Dolgčas...
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Pe avg 26, 2016 8:56 pm
Napisal/-a motom
Kako je pa s porabo olja?
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Pe avg 26, 2016 9:03 pm
Napisal/-a Blinder
Kaksne so kej razlike v zmogljivosti med 307 in megane? in med golfom in cliotom?
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: So avg 27, 2016 4:06 pm
Napisal/-a titanius
Vožnja opravljena, šel po taščo 260km tja in 260 nazaj. Tržič-Velika Kladuša 2uri 45minut, od tega sem počival po 3-4minute x3 in pa šel sem čez Gorjance. AC do Novega Mesta je bila ob 4 zjutraj skoraj prazna
Na Gorjancih naletel na skupino Nemcev ( vsaj 15 avtov ), kjer sem jih malo začel priganjat, ko pa sem jih par prehitel so se očitno zbudili in so kar pognali
Na meji so nas kar vse spustili mimo, niti dokumentov niso gledali.
Ko sem šel na tisto daljšo vožnjo sem šel nazaj čez Gorjance in ne čez Vinico. Cesta čez Gorjance pa kar mala katastrofa, kdor se tam vozi vsak dan mislim da dela servis podvozja vsaj enkrat na leto. Čez Vinico je pa dobra samo ko se vračaš nazaj sta vmes 2 kar konkretna klanca kjer ga moraš dobro pognat, ko pa greš obratno pa preveč trpijo zavore.
Poraba olja: tefloni so bili menjani, drugače pa 2 do 3 dcl na 1000km, odvisno a se več vozim po bregu dol(zaviranje motorja) ali po avtocesti. Prav tako imam zdaj tudi 5w40 in ne 10w40 v avtu in mi dejansko tega 5w40 porabi za kakšne pol dcl več na tank, pred zimo bom šel nazaj na 10w40.
Zmogljivost: Peugeot je kar hitro nabral hitrost dokler se ni katalizator zamašil, z Meganom teh težav ni bilo. Je pa Megane imel višjo končno hitrost.
Med Cliom in Golfom je pa kar razlika, v Višnjegorški klanec golf ohrani bistveno več končne hitrosti ( Clio: z ravnine 130, pride na vrh komaj 100, Golf: z ravnine 130, pride na vrh z okrog 115 brez da gas držim do konca. Tudi končno hitrost ima golf višjo od Clia, pri Cliu je nad 150 že problem dobit, z golfom sem do zdaj šel skoraj 180, okrog 175 bom rekel. Danes ko sem šel sam, sem s 130 priletel na vrh Višnjegorškega klanca(ovinkasti del proti NM), na začetku klanca sem pa imel 140.
Zaenkrat izjemno zadovoljen z avtom, bomo videli kako bo pozimi.
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: So sep 03, 2016 9:43 am
Napisal/-a titanius
Malo nadgradnje. Menjala se je cev odduška in očistil se je oddušek. Cev je bila že na pol preperela, verjetno zime ne bi preživela, v oddušku pa je bilo umazanije nekako v velikosti žogice za namizni tenis. Verjetno noben od lastnikov do zdaj to sploh še ni čistil, najbrž so samo cev menjali in pelji naprej.
Strošek: 20€ delo, 12€ cev. Na pooblaščencu mi je kar govoril da moram tudi oddušek menjat in bi mi seveda računali 116€ za oddušek in cev brez dela.
Plani za naprej:
- menjava olja, nazaj na 10w40, verjetno Aral ali Castrol
- menjava zračnega filtra, odločam se za športni filter iz karbo mikro vlaken ali pa da dam navadni zračni filter,
- dol bi se vzel karter in bi se zamenjala pasta med karterjem in blokom motorja
- menjava sprednjih ploščic da sem potem za zimo miren z zavorami
- menjava hladilne tekočine.
Alu platišča bom pa verjetno zamenjal po novem letu.
Pojavlja se mi zanimiva stvar. Danes zjutraj je bilo zunaj samo 10 stopinj, ko sem avto zagnal niso dročniki tresli niti malo, ko pa sem ga včeraj zagnal ob 22 stopinjah so pa tresli.. Je možno da je to zaradi olja? 5w40, morda je bolj primeren za nižje temperature? Ravno zato razmišljam da zamenjam nazaj na 10w40, v ponedeljek začnem s službo tako da sem razmišljal o menjavi takoj ob prejetju plače.
Zaenkrat toliko xD
Lp
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: So sep 03, 2016 10:58 am
Napisal/-a Godward
Predvsem bi ti priporocal, da naslednjih nekaj plac das na stran in kupis golfa z drugim motorjem.. 1.6, 1.8.
1.4 bo jama brez dna... Zaradi znane napake z odduskom in izginjanjem olja.
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: So sep 03, 2016 6:16 pm
Napisal/-a titanius
Bom videl kako se bo avto obnesel, trenutno sem zadovoljen. Tistih 6€ na mesec za liter olja pa tud ni problem dat samo da avto laufa kot se zagre. Boljše da pije olje in dela kot pa da ne pije olja in me dvakrat pusti na cesti ( govorim za moj prejšnji avto Peugeot 307, 2x me je pustil na cesti, vložil 1000€ pa še ni delal kot je treba).. Vsaj zame je boljše, tisto olje ni problem nalit. Seveda sem pa razmišljal v kolikor bi dlje časa imel službo bi si kupil 5ico TDI ali pa 4ico SDI/TDI.
1.8 je tudi lahko jama brez dna, sorodniku je pomešal olje in vodo pa je imel 1.8 turbaka šele 3mesece.. Rizičen je vsak nakup, najboljše bi bilo vzeti novega, imaš vsaj garancijo.
Ima pa ženina sestra 1.6 boro pa zaenkrat še niso imeli večjih težav.
Jama brez dna je pa verjetno zato ker ga vsak kar takega proda namesto da stvar uredi in ima nekaj časa mir. Zato se pa nato skoraj vsak drugi pojavi na forumih s tako napako.
Gledal malo avto.net, bolj malo jih je 1.6, največ 1.4 in 1.8..
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Ne sep 04, 2016 7:59 am
Napisal/-a yashica
Avto je videti lepo ohranjen. Katero olje uporabljaš?
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Ne sep 04, 2016 9:03 am
Napisal/-a sašo5
titanius je napisal/-a:pred zimo bom šel nazaj na 10w40.
pusti 5-40.............naroči tega:
http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... ess-5w-40/yashica je napisal/-a:Avto je videti lepo ohranjen. Katero olje uporabljaš?
napisal je zgoraj: Aral 5-40....................osebno mislim, da je ta z linka najboljša možna opcija(uporabljam ga tudi v Puntu že tretja menjava, meni se obnese in komur koli sem ga priporočil, je bil zadovoljen)
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Ne sep 04, 2016 9:49 am
Napisal/-a titanius
Kar se ohranjenosti tiče je avto odlično ohranjen, takoj ob nakupu sem moral popraviti prav na sovoznikovi strani saj ga je spredaj malo začela napadati rja. Stroška sem imel 80€ v tujini, ne v sloveniji. Ostalih odgrnin ali prask praktično ni, je samo ena praska ca. 5cm spredaj na pokrovu motorja za katero je prejšnji lastnik dejal, da je bila že preden ga je on kupil 7 let nazaj.
Drugače 5w40 niti ni v servisni za ta avto, saj ima 501.01 in 501.00 specifikacijo. Po pogovoru z mehanikom je dejal da lahko dam 5w40, da naj bi bil še boljši. In imam nekako občutek da tega 5w40 malo več popije kot 10w40, verjetno ker je preredko olje ali pa Aralov ni ravno toliko kvaliteten.
Sedaj pa se pojavi dilema. Avto ima 253t km, dnevno bom delal okrog 45km (jutri začnem s službo), občasno vmes kakšna daljša vožnja. Ali naj dam ob naslednji menjavi notri
http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... ess-5w-40/ ali
http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... us-10w-40/Razmišljam zdaj tudi o Motulu saj me mikajo lastnosti katere so tu opisane.
V dilemi sem, ker ne vem ali bi dal polno sintetiko ali polsintetiko. Ima kdo kakšen nasvet glede tega? Tudi če kaj olja popije, mi ni problem dat tistih par € za liter/mesec a bi rad da zadeva dobro laufa.
Prej sem imel P307, niti kapljice ni popil a je vedno nekaj drugega crkovalo, ko sem se vozil sem se vedno bal kdaj bo novoletna jelka na armaturki, tudi 2x me je pustil na cesti, zato mi olje pri golfu ne predstavlja problem xD
Lp
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Ne sep 04, 2016 4:02 pm
Napisal/-a pleomax
307 je lep avto,a me je kar strah,ko se kje pogovarjamo o avtomobilih in nekdo reče,da ima 307. Verjetno najbolj kvarljiv avto,kar jih je peugeot naredil. Mi imamo sedaj v družini že 5 in vsi so super(zaenkrat),je pa res da med temi nismo nikoli imeli 307. Golf pa kot celoten VAG koncern precenjen,predvsem v Sloveniji. Ne rečem,da niso določeni modeli prav posre'eni, a v Sloveniji če se vw kvari,ti noben ne prizna,na drugih znamkaj pa če ti crkne akumulator po 3 letih,pa nikoli več te znamke...Kaj pa totalovo olje? V pežojih imamo mi totalovo pa je ok. Nič praktične ne spije. Poraba za ta avto pa kolikor berem je povprečje med 7 in 8. Šparovček res ni,ampak šibek motor v kombinaciji s klimo(brez je najbrž čisto spodoben) terjata svoj davek. Moraš pa tudi vedet,da je avto že v letih in bo vedno treba nekaj popravljat,tudi če se malo voziš ali veliko. Pač avto se stara kot človek,če dela ali ne dela
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Ne sep 04, 2016 4:48 pm
Napisal/-a yashica
Oprosti, sem spregledal, da gre za Aral
Brez zadržkov bi svetoval zgoraj omenjeni Motul, ker ga tudi sam uporabljam.V 1.4 tsi-ja točim 8100 x -clean 5W-40 in je poraba "nična", v Una 1.0 sem pa nalil 6100 Synergie + 10W-40 in tudi lepo prede.
Tako kot je sašo5 napisal. Ostani na 5W-40 in zamenjaj za Motul x-cess ali morda x-clean, v nobenem primeru ne boš zgrešil.
Pragove spredaj in zadaj (za kolotečno plastiko) pa le dobro spucaj in pred zimo namaži z neko zaščito. Za ta predel je odlično gostejše olje Krown v spreju.
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Ne sep 04, 2016 5:31 pm
Napisal/-a titanius
P307 sem nabavil ko je imel 92t km, do 120t km je šlo brez popravil potem se je pa naenkrat vse začelo. Ali je avto res imel toliko km ali ne, ne vem. Jermena naj bi bila menjana pri 85t km, so pri 125t km začela škripat (menjava 300€ pri S.P. mehaniku, njegov material in delo), pri 127tm počil tako izpušni kot sesalni kolektor, zamašil se je katalizator, enkrat je crknil pred Novim Mestom na AC, enkrat pred Ivančno Gorico.. Je pa imel Total Quartz 7000 10w40 se mi zdi in ga nikoli ni spil nič. Porabe je pa kar imel ja, računalnik je na AC kazal 7.5 ob vožnji 130, ko pa sem šel enkrat do Kopra po lokalni cesti je pa padla na 5.8. Golf ima klimo a je ne uporabljam saj sem bil enkrat hudo bolan zaradi klime
Golf pa porabi nekje 6 do 6.5 ampak ga kar pritisnem. Marca mi odpade kredit za P307 katerega nimam haha in bom morda šel spet v kredit da si kupim kak novejši avto. A vse je odvisno, če bom imel službo.
Torej bo najverjetneje šel Motul notri ob naslednji menjavi, morda že naslednji mesec. Ob potrebnem nalivanju je pa potem najbolje doliti isto olje kot je v avtu ne?
A mi potem svetuješ, da zavesice spredaj pri pragu vzamem dol in zaščitim oba praga s tem sprejem, ki si ga omenil in vrnem zavesice nazaj? To je nek sprej proti koroziji ne če se ne motim, saj je oče tudi za Clia kupoval in je prage šprical s tem.
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Ne sep 04, 2016 6:13 pm
Napisal/-a yashica
Zavesice dol, kolotečno plastiko odmakni ali odstrani in dobro očisti predel praga in blatnika, posuši in špricni Krown, ter sestavi nazaj. Kolikor so zavesice dobre, da ti ne peska praga in roba blatnika, ti delajo škodo z nabiranjem svinjarije zadaj. Če je pa tam rja, jo obvezno saniraj, kolikor je sploh mogoče. Običajno najprej rjavi na stiku praga in blatnika in za saniranje je demontaža blatnika nuja.
Sam imam zavesice na MK6 za čez zimo, spomladi jih odstranim in očistim, ter zaščitim.
Nazadnje sem pred letom popravljal rjo na znančevi mk4, letnik 2002. Avto je imel zavesice in navzven malo rje, od znotraj pa konkretno rjavino, tako da se je demontiralo oba blatnika, očistilo rjo s Scotch-Brite nastavkom in ostalimi pripomočki, razmastilo, premazalo s pretvornikom rje in čez 2-K epoksi temeljem. Za finiš je sledil nanos 3M kavčuka in čez še vosek za odprte dele.
Pokazat nimaš kaj, dela pa precej. To je bila zadnja možnost pred menjavo pragov. V notranjost samih pragov sem mu pa nabrizgal pretvornik rje in naslednji dan še Dinitrol ML.
Pozornost posveti še vratom prtljažnika, ki nimajo drenažnih lukenj za prosti izhod vode kar povzroča rjavenje. Tudi tu je kakšna zaščita/ zaviralec rje dobrodošel. Krown jo kar dobro zavira, poleg tega se pregrize skozi umazanijo in ni potrebe za popolnoma čisto površino kar za vosek ne velja oziroma je pri Dinitrolu tak vosek 3125 hs, ki ga pa pri nas zlepa ne boš dobil.
Olje dolivaj enake gradacije, bolj pomembno je, da ga ne bo premalo.
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Sr sep 07, 2016 10:59 am
Napisal/-a vipe5s
yashica je napisal/-a:Zavesice dol, kolotečno plastiko odmakni ali odstrani in dobro očisti predel praga in blatnika, posuši in špricni Krown, ter sestavi nazaj. Kolikor so zavesice dobre, da ti ne peska praga in roba blatnika, ti delajo škodo z nabiranjem svinjarije zadaj. Če je pa tam rja, jo obvezno saniraj, kolikor je sploh mogoče. Običajno najprej rjavi na stiku praga in blatnika in za saniranje je demontaža blatnika nuja.
Yashica, lahko pogledaš to temo za Golf Mk5, drugače te ne morem kontaktirati:
https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=102168Da se malo navežem iz Golf 4 na Golf 5, ker je podoben šmorn kar se tiče reparacij - zakaj imajo zgodnji modeli Golf 5 viden prehod iz prostora kjer je zavesica na prag (moj model te pene nima)
in ali se to peno splača kupiti (ter potem zaščitit - zadihtati s silikonom okoli pene, čez peno pa kak vosek, da se vlaga gor ne nabira?). Recimo "poltrdi" vosek Dinitrol CAR - 4941 ali trdi UBS 482?
Razlogi so očitni - rjavenje na vrhu praga ter za zavesico, ter znotraj praga - prepereli čepi, kavčuk razpadel (eden gre na rezanje/varjenje, drugi rjav znotraj - Wurth Rost Umwandler + Dinitrol ML za drugega ter novi čepi).
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Pe sep 09, 2016 9:55 pm
Napisal/-a ojnica
O ja se spomnem tega motorja, prevozil 70.000km (pri prodaji 260tkm), lučka za motor, trokiranje, sesut katalizator, egr v okvari, loputa se basala, žru olje, pozimi oddušek zmznil in ven butnilo olje.....če potegnem črtno, egr blindiral (je bil pol mir), loputa spucal 3x/leto (pol urce cela), katalizator je brnel ampak tehnični brez težav, olje menjal s 5w50 pa je bila pol manjša poraba, načeloma razen to da se mi ej v LJ ostal za 5 minut brez gasa in sam konektor staknil iz egr-ja je avto v 5 letih šel in šel.
Sem imel pa 100KM (seat) je kr dobr šu, prava raketa, držal ceste kot prliman, proti tej korejski neunčljivi brezskrbni drvarnici.
Olje vlivaj 10w40 probaj aralovga, ker men je tega na koncu požru samo 1l/15000km, prej pa 5l/15000km.
Mal sm študiral, da je bil krivec v tem, da se je motor premal stiskal
, pač baba ga je prej vozila.
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Pe sep 09, 2016 10:17 pm
Napisal/-a titanius
Jaz sem sicer cev odduška zamenjal par dni nazaj, sčistil se je oddušek, torej upam da pozimi ne bo težav. Sicer pa dostikrat pogledam okrog avta preden grem na vožnjo, za vsak slučaj.
Trenutno še nimam težav z loputo, morda se bodo pa kmalu začele. Občasno mi kazalec vrtljajev v prostem teku iz 750 pade na 600, avto sicer ne ugasne, ob majhnem stisku na gas, se zadeva normalizira. Od PON do PET se mi je to zgodi 1x.
Olje: Planiral sem 10w40 ali Aral ali Motul, tega 5w40 Aralovega kar dosti popije, verjetno preredko olje + pol sintetika.
Drugače pa moram reči, da sem trenutno zelo zadovoljen z avtom.
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: Po okt 10, 2016 10:16 pm
Napisal/-a titanius
Pozdravljeni,
No pa so se po 6mescih od nakupa začele pojavljati prve težave. Že par dni mi vrtljaji na avtu nihajo, sicer ne v višave ampak navzdol, do 600 a avto ni ugašal do danes. Danes sem na parkingu 2x na polno navijal volan da sem se lepo parkiral in se je ugasnil. Ko sem šel potem iz službe domov sem prišel do zadnjega križišča pred stanovanjem, kjer sem pritisnil sklopko, začel navijat v desno in avto se je ugasnil. Po tem je takoj normalno vžgal a obrati so bili samo na 600, namesto na 750. Bom jutri lokalnega mojstra poklical samo bi vseeno rad slišal še kakšno mnenje. Zračni filter nevem kdaj je bil menjan, če bi bilo kaj na radiu/alternatorju/akumulatorju potem luči ne bi ostale goreti, radio bi se tudi ugasnil a se ni. Sam sumim regulator prostega teka, morda zabasan zračni filter, sumim pa tudi dušilno loputo, morda je zamašena? Avto se normalno odziva na plin, do rdečega polja vrtljajev ga ni problem spravit, skratka samo prosti tek in ob stisku sklopke. Hvala za ideje.
Re: golf 4 1.4 55kW
Objavljeno: To okt 11, 2016 1:46 pm
Napisal/-a esem
Gotovo je regulator (motorček, loputa) prostega teka. To, da ti crkne, ko močno zamotaš volan, je normalno - takrat se obrati znižajo zaradi volana, reg. bi to moral kompenzirat (dvignit obrate nazaj na normalo), a je v preveč slabem stanju, avto crkne.
Vse drugo lahko izključiš, dokler tega ne urediš.