Stran 1 od 1
Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: To nov 29, 2016 2:31 pm
Napisal/-a speedy81
Gre se za Audija A4 1.8T B7 cabrio l.2006, 95.000km. Lastnik avta sem od avgusta 2015. Doma imamo sicer družinski avto, z ženo pa sva iskala še nekaj za vikend razvedrilo

. Nekaj o avtu je bilo sicer že napisanega v eni drugi temi..
Kriteriji za nakup so torej bili: cabrio, 4 sed (imamo 5 letnega sina + sedaj še 3 mesečno hči), Turbo motor, cena s tuningom ca 12-13.000 EUR.
Avto je seveda kot vsi cabrioleti težak in je originalnih 163 Ps ter 225Nm premalo. Ideja ni, da bi naredil nekega hudega racerja za trackdaye, bolj enega živahnega, uživaškega cabrio sleeperja.
Do sedaj je bilo na Avtu menjanega:
- šobe od TT in mapa RSR (205 Ps in 300 Nm)
- izpuh (zadnji, homologirani lonci od FOXa, DP in nazaj custom Logarsson 70mm, sedaj ca 215-220 Ps in 320 Nm)
- intercooler
- H&R -30mm
- komplet akustika + vzratna kamera (montaža CarAudioEmpire)
- zatemnitev zadnjih šip
Nekaj slik
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Sr nov 30, 2016 11:49 am
Napisal/-a PINki92
Zakaj so cabrioleti tako težki? Sem vozil a4 b6 z 220ps in se res čuti teža pri polnem gasu. Drugače pa res užitek ob umirjeni vožnji, cruising varjanta. Avto je pa težak čez 1600kg.
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Sr nov 30, 2016 12:04 pm
Napisal/-a damjan
PINki92 je napisal/-a:Zakaj so cabrioleti tako težki? Sem vozil a4 b6 z 220ps in se res čuti teža pri polnem gasu. Drugače pa res užitek ob umirjeni vožnji, cruising varjanta. Avto je pa težak čez 1600kg.
Zato ker je treba nekako skompenzirat to da je streha brez opore...
12 let nazaj nisem mogle verjet,da je BMW M3 e36 cabrio težak skoraj 1700kg...
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Sr nov 30, 2016 12:27 pm
Napisal/-a speedy81
Cabrioleti so težki zaradi varnosti. Če nimaš strehe iz pločevine, ki bi absorbirala silo pri trku moraš imeti toliko bolj čvrsto šasijo.
2.4 in 3.0 atmosferc ima po 170 oz 220 konjev, avto je še težji in zadeva ne gre nikamor. Zato sem se tudi odločil za tole mašino - pri turbotu je vseeno malo drugače zaradi navora v nižjih obratih.
Razmišljam sicer še naprej o nadgradnji turbine. Plug&play bi pasal TTE 280 iz katerega bi se ob pravi mapi iztisnilo 300PS in 430 Nm. Ta bi bila kar lepa in več kot dovolj za ta avto in moje potrebe.
http://www.audiaddict.net/viewtopic.php?t=6492 Potreboval bi še luftmesser, upgrade sklopke in verjetno en upgrade zavor.
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Sr nov 30, 2016 1:11 pm
Napisal/-a speedy81
A ima kdo kakšen konkreten predlog glede zavor?
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Sr nov 30, 2016 4:32 pm
Napisal/-a damjan
Koliko denrja si pripravljen riskirat?
Lahko samo konkretne ploscice s pletenimi lajtngami in oljem
Lahko pa kaksn audi S3 program s 4 batnimi celjustmi in vecjimi rotorji...
Omejitve ni... predvsem financna
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Po dec 05, 2016 11:49 am
Napisal/-a speedy81
Ma glede na to, da ne gre za trackday avto, ne rabim neke ogromne zavorne moči, rad pa bi, da se zavore pri dinamični vožnji (več zaporednih zaviranj ne pregrevajo preveč). Kaj je najboljš nardit za ca jurja +/- 300 EUR
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: To dec 06, 2016 10:28 am
Napisal/-a ven0m
Pred kratkim sem zasledil pogovor par track voznikov, ki ženejo Alfe kot nori in kot kaže se dobijo od enega modela Alfe čeljusti + diski zelo ugodno in istočasno so zelo zanesljivi/kvalitetni.
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Če dec 08, 2016 12:28 am
Napisal/-a speedy81
Malo offtopic. Sveže sem ustanovil eno skupino na FB za cabrio loverje

Da se malo razbije to cabrio mrtvilo, organizira ksn meet v sezoni, ksna skupna panoramska vožnja itd...če koga zanima, vabljen
https://www.facebook.com/groups/5716078 ... page_panel
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Če dec 08, 2016 8:08 am
Napisal/-a grega983
Brembo s diski fi 330 ?
Če je to, potem je najceneje iskati kako razbito 159 2.4d/3.2 ali pa kako staro 166 s V6 srcem in jo kanibalizirati
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Če dec 08, 2016 8:35 am
Napisal/-a ven0m
E točno to, če se ne motim!
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Pe dec 09, 2016 9:43 pm
Napisal/-a mito155
speedy81 je napisal/-a:Ma glede na to, da ne gre za trackday avto, ne rabim neke ogromne zavorne moči, rad pa bi, da se zavore pri dinamični vožnji (več zaporednih zaviranj ne pregrevajo preveč). Kaj je najboljš nardit za ca jurja +/- 300 EUR
killersbrake.. 600€ je komplet novih 6 batnih čeljusti.. gor gredo diski od ml-a.. 350mm.. za jurja je vse novo in plug and play
Re: Audi A4 1.8T cabrio
Objavljeno: Če mar 02, 2017 2:16 pm
Napisal/-a speedy81
Glede sklopke gledam novo komplet Sachs 590 EUR. Sinter ti obnovi obstoječo (ležaj, košara, lamela/carbon)...kšne izkušnje s tem - obnova je ca 2x cenejša?