Okej da še jz svojo šajtergo pokažem/predstavim vam kot širši kritični publiki...
V osnovi 1.1... nič kaj posebn... primorski avto tko da rje je bilo mogoče ravno za vzorec da veš da obstaja? Školjka je res fenomenalno dobra za svoja leta... Vse kar sem naredil in je tudi na slikah je da sem spucal staro izolacijo in ga na novo zaščitil... (bo opis ob vsaki sliki)
Zdej pa kaj je na avtu, kaj še ni in kaj še bo...
Začelo se je s podvozjem... Komplet Uno turbo, spredaj (hlajeni) in zadaj diski, navilon trde puše (skoraj nič niso mehke), stršani in malo ponižani blažilci, motorni prostor prirejen in povečan za vse fiatove motorje kot so uno turbo 1.4, tipo 1.6,... ta platforma...
Osebno sestavljam 94/95 letnik 1.4 Uno turbo i.e. motor ki je že velika redkost in zelo iskan... Imam se en blok na rezervi in mnda 2 al 3 turbine
Vse je narejeno za cca 200hp (zaenkrat) ker imam Punto GT večje injektorje in zrihtano obnovljeno VL5 IHI turbino ki bo mela namesto 0.6-0.7bar tovarniško sedaj 1.5-1.8bar... Mel bo tudi dvojno bencin pumpo večji IC in fabriški oljni kilerček... vse na standard računalniku in elektriki... Glava na novo narejena z novimi večjimi ventili in poliranimi kanali in 2.5mm debelo železno dihtungo namesto 1.7mm.
Trenutno se še ukvarjam kako prirediti Uno turbo števec v veliko manjši cinkotov stevec... ker obratomer od cinkota ne bo delal. oziroma bo kazal vse vrednosti x4 večje. Pobral sem ven tudi vso nepotrebno kablovje ker bo namesto radia tam 3je števčki in spodaj še 3je.
Pa preden se kdo vžge daje turbo izpušni kompresor grdo pošvasan... tiste razpoke ne vplivajo na performanse nič, če bi jih pa hotel popravit pa bi ravno par toplotnih ciklov držal var tako da brezveze ker imam še 2-3 na zalogi. Mam pa tudi še 2-3 VL5 sredice in kompletno VL7 IHI če tale izdahne... kar dvomim ker je frišno narejena pri CSS.
Sklopka potisni in koš so nov komplet... Če zdrsi dam pa karbonsko brez fedrc not... bomo vidl... Vztrajnik je tudi pobran dol konkretno, koliko točno ne vem ker sem cepec in ko sem ga zmontiral sem poštudiral da bi ga lahko zvagal ampak nisem deval narazn ker sm namazal že loctite...
Danes sem zmontiral še zobati jermen in ostale drobnarije...Čaka me še turbo da zmontiram, menjalnik gor, senzorje in motor v avto... Potem pa kablovje in upam da vžge
Sedaj pa slike kaj se je dogajalo do sedaj....
Pranje stare izolacije z avta...
Izolacija in barva... Priprave in izoliranje... Popravki po motornem prostoru...
Zrihtana VL5 IHI sredica
Pošvasano ohišje turbine (pokajo na vseh IHI turbinah)
Večji Punto GT injektorji
Spucan kolektor
Vsa roba za mašino... Dihtunga je original taprava je bila tu še v času izdelave...
Ta je prava dihtunga... Kokalj tesnila
Popravljanje navojev v bloku...
Glava je gor!
Pokrov ventilov tudi!
Sfrezan in fabriški vztrajnik...
Opran menjalnik...
Nov koš in sklopka
Loctite :P in sklopka set zadaj...
Tu se je danes končalo... Ni bilo več volje...
Tele felgice grem pa naslednji teden iskat za cinkija...
Don't tell me the sky's the limit when there are footprints on the moon.