Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 784
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Focus MK2 tdci

Napisal/-a whitee Pe maj 20, 2022 5:18 pm

V vmesnem času je bil Peugeot nazaj od ličarja. Sledilo je sestavljanje delov, globinsko čisščenje notranjosti in še nekaj malenkosti, da je avto bil pripravljen na tehnični pregled.
Naj omenim, da je plastika na odbijačih na Peugeotu izredno krhka. To velja samo za Coupe modele, ki so bili sesetavljani v Italiji. Zaradi tega cene rabljenih in ne poškodovanih (polomljeni, razpokani) segajo nekje od 500€ in gor. Nimam nobene slike, ampak ja, med upasovanjem je na pritrdišču razpokal na sveže pobarvan odbijač. Sprednji in zadnji :roll:

Slikatop ten names

Slika

Slika

Pa da se spet malo umaknem stran od Peugeota. Sem šel z Pumo na en roadtrip, ki ga je organizirala ena skupina iz FB. Relacija Celje - Litija - Semič.
Fenomenalna izkušnja, veliko zanimivih avtov, vse skupaj mislim da 50 vozil.

Slikaold black man names

Slika

Slika

Ku-ku, nekdo se skriva zadaj :lol: Moje mokre sanje. Čisto ta prav :D

Slika

Slika

Slikaboy names that start with p

Po celodnevni vožnji, ki je bila izredno dinamična 8) , je moja Puma kljub svoji poskočnosti vseeno morala slediti določenim primerkom z 300+ konji. Da ne bom dolgotvezil, par km pred zaključkom se je neslavno vdala in zaključila takole parkirana ob cesti :cry:

Slika
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 784
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Focus MK2 tdci

Napisal/-a whitee Pe nov 04, 2022 9:48 pm

Da nadaljujem...

Ker nismo morali ugotoviti napake na Pumi tam ob cesti, sem jo čez noč pustil parkirano tam, zjutraj pa potem z sosedom in avtoprikolico po njo.

Slika

Slika

Slika

...do mehanika in tako se je začelo iskanje napake. Avto ni vžgal, oz. je po sekundi ugasnil. Kontakt je delal, pumpa je delala, računalnik ni pokazal nič. Po dveh mescih pri mehaniku se je le odkrilo, da je šel računalnik in senzor pozicije odmične gredi.

Medtem, pa sem pripravil 406 Coupe-ja na vsakdanjo vožnjo. Moram reči, da je bilo po vsem storjenem delu res užitek voziti ta avto, sploh ker sem si ga želel že res kar nekaj časa.
Pa še opazka. Avto je izredno kvalitetno narejen, kar se tiče končne montaže in izdelave. Kljub svojim letom je avto popolnoma brez čričkov, vse na otip deluje čvrsto in kompaktno, bom rekel, da sem bil zelo presenečen. Za tiste čase je to moral res biti avto in pol.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kateri je lepši? :P

Slika


Minevali so meseci, zima je šla mimo, Pežojček mi je začel delati vedno več problemov. Fokusi luči so bili slabi, že prej omenjene lepotne napake (počen prednji in zadnji odbijač), tu pa tam kaka elektronska težava, največji problem pa je bil, da se nisem mogel znebiti belega kajenja iz izpuha.
Po prvotni menjavi termostata sem zamenjal še prirobnico termostata, menjal komplet hladilno tekočino, vlil tesnilec v radiator, ampak vse je kazalo na počen blok motorja. Zaradi velikega števila kilometrov in omenjenioh težav sem počasi začel izgubljat voljo, ob enem pa je bila želja po Pumi vedno večja, saj mi je v tistem trenutku bila bolj pomembna okretnost med ovinki kot pa avto stila Grand Tourer. Po premisleku sem se odločil, da bom svojega Coupeja dal v dele. Žalostno, ampak tako je.

Tako je Puma ponovno dobila primat mojega prvega vozila.
Slika z takrat sodelavčevo Mazdo MX5. Dva različna avtomobila, ob enem pa zelo podobna.

Slika

Slika

Slika

Ker je Puma "športen" avto, sem že nekaj časa razmišljal o zadnjem športnem loncu. Za začetek sem šel k auspuharju, da mi je namesto zadnjega lonca namestil srednji lonec xy avta. Avto je bil v protem teku in v malih obratih tih, nad 2k obratov je bil malenkost glasen, ko si spustil gas, pa je bobnel. Zelo čudne karatkeristike, nekaj časa mi je bilo všeč, ampak sem vseeno poiskal rabljenega Remusa in ga nataknil gor. Ampak razočaranje, saj je avto bil dejansko tako tih kot original. Bo treba zgleda odstranit srednji lonec očitno. Ampak to pride drugič, če sploh kdaj.

Slika

Slika


Tako, bom zaključil z tem postom in nadaljujem naslednjič.
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 784
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Focus MK2 tdci

Napisal/-a whitee Ne dec 10, 2023 8:16 pm

Uff, bom nadaljeval in poskušal priti do aktualnih "novic". Plus, da se vsaj nekaj dogaja v tem podforumu.

Sledil je moj sploh prvi trackday na Racelandu. Bom rekel z eno besedo..vrhunsko. To res more vsak petrolhead vsaj enkrat v življenju dat skozi. Tisti občutek, ko prvič zapelješ na progo in veš, da se lahko maksimalno izživljaš nad avtom je nepopisen.
Je fajn, spoznaš nove ljudi, malo izkušnje od drugih, vidiš kako se obnašajo ostali avtomobili na progi itd.
Je pa ena slabost tega, če se lahko temu tako reče. Skozi kroge si začenjaš delati seznam stvari, ki bi jih moral narediti, da bi dobil še tistih par desetink po krogu :D In tako lahko hitro presežeš vrednost svojega vozila.
Na kratko pa moje ugotovitve po prvem TD: Avto je za progo stila Raceland ravno pravi. Majhen, dovolj navora, da tudi iz 180 stopinjskega ovinka ne manjka moči ob enem pa zelo okreten zaradi že prej majhnosti.
Ena večjih slabosti so bile gume in platišča, ker se 6j platišče na 205/50 gumi preveč skrije v gumo, če razumete. Na kratko, platišče je preozko za to kombinacijo širine in višine gume, kar se je posledično poznalo pri prekomernem "zvijanju" gume v oinkih.

Pa še nekaj slik.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Če povzamem vozni park v tem času takrat..2x Peugeot 406 Coupe v delih, Ford Puma pa avto, ki je dejansko registriran.
Potem pa pride na sceno spet nekaj v drugi smeri.

VW Golf 3 1.9 TDI AFN. Ja. Zgleda, je bila želja in nostalgija po prvem avtu huda. Naj omenim, da je bil ta nakup res totalno spontan in nepričakovan. Ko sem en večer scrolal po a.net, mi je v oči padel ta Golf. Nekako je bila kombinacija vsega na njem čisto po mojem okusu, zato nisem dolgo odlagal z dvigom telefona. Par dni za tem je bil že na domačem dvorišču.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Avto je imel ob nakupu realnih 170k km. Ni slabo za 96' letnik. Zunaj in znotraj je bil avto skoraj brez znakov uporabe. Videlo se je, da so lastniki pred mano lepo skrbeli zanj. Od opreme ni imel veliko, šibedah, bolj športne sedeže in volan, to je pa to. Je pa bil oddet v meni čudovito in ob enem izredno redko barvo, ki je bila neka mešanica vijolične in sive. Obut v 17 col gume in OZ platišča, na znižanem podvozju, ali kot temu radi rečemo na gewindah. Ker pa je to Golf 3, je seveda bilo prisotno nekaj rje. Nekaj pri sprednjem koloteku, malenkost so tudi pragi že bili načeti, čeprav so že bili v preteklosti popravljeni. Pa pri pokrovu za dotok goriva je tudi bila ena rjasta luknja.

Slika

Zaključim, pa upam, da se prej spravim spisat naslednji post, kot pa je bil aktualni časovni zamik med tem in prejšnjim 8)
 
Uporabniški avatar
Falco_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1140
Pridružen: Ne jun 03, 2007 5:19 pm
Kraj: Ptuj

Re: Focus MK2 tdci

Napisal/-a Falco_ Če dec 14, 2023 11:39 am

super da si se vrnil, tvoje objave je vedno fajn brat, se vedno nekaj dogaja.
When life speeds by... downshift.
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 784
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Focus MK2 tdci

Napisal/-a whitee Če dec 14, 2023 6:24 pm

E hvala. Ja, res se kr neki dogaja, ampak je to skozi leta, tako, da ko bom na tekočem ne bo več tako zanimivo hehe.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov