Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2272
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

PEUGEOT 205 1.1 GR

Napisal/-a yashica Ne apr 01, 2018 12:26 pm

Od avgusta 2017 imam v lasti francosko prodajno uspešnico, model 205, ki je predstavljal mejnik za znamko Peugeot.

Avto je 5-vratna izvedenka, letnik 1988, prevoženih ima nekaj čez 188.000 km, ter izhaja iz italijanskega tržišča. Leta 2013 je bil kupljen od prvega italijanskega lastnika, ter prvič registriran pri nas. V Sloveniji sem drugi lastnik in kar je najbolj pomembno, ima pridobljen certifikat starodobnika.

Pod motornim pokrovom se nahaja 1124 kubični motor serije TU1, s 40kW nazivne moči, Solex uplinjačem in obveznim ročnim 'čokom˝ za hladen zagon.
Posebnost motorja je lahka gradnja, saj je blok motorja izdelan iz aluminija. Motor je sparjen s 5 - stopenskim menjalnikom.
Paket opreme GR ne pomeni nič pretresljivega, premore pa kromirane letvice na prednjem in zadnjem odbijaču, tonirana stekla, deljivo zadnjo klop , centralno zaklepanje vseh vrat, ter električna stekla spredaj. Ob zloženih zadnjih sedežih navduši ravno dno :)


Od nakupa se je na avtu postorilo sledeče:
- menjava sprednjih luči
- menjava vseh nosilcev motorja
- menjava semeringa razdelilnika vžiga
- menjava svečk, ter vžigalnih kablov
- menjava zračnega in oljnega filtra, ter motornega olja (Motul 10W-40)
- na novo podmazana volanska letev, ter novi manšeti
- izpiranje hladilnega sistema, menjava notranje pečke, nova hladilne tekočina
- nove gumirane cevi goriva v motornem prostoru, izdelava nosilca filtra goriva, nov večji filter goriva
- peskanje, ter prašno barvanje nosilca baterije (rja zaradi kisline)
- nova ležaja sprednjih amortizerjev, ter udarni gumi
- nova sprednja diska, nove ploščice, nova tesnila zavornih čeljusti, nove gumi zavorne cevi spredaj in zadaj, nova zavorna tekočina
- novi pogonski gredi, nova semeringa menjalnika
- nova sprednja kolesna ležaja ( ob demontaži starih sem ugotovil, da sta še original!)
- v kompletu globinsko očiščena notranjost , oblogo dna sem pral kar z visokotlačnim čistilcem na 85 stopinj
- montaža 3mm silent coata po dnu vozila, 2mm po kolotekih
- obnovljena hrbtna stran zadnjih sedežev, v samolepilno blago na novo tapicirana koloteka, ter dodatna tekstilna obloga prtljažnika (Filc Mengeš)
- montaža zvočnikov na tovarniška mesta zadaj, nova zvočnika v prednjih vratih, nov radio Blaupunkt s komandami na volanu (stari original je skrbno
spravljen)
- v blago obložena odlagalna mesta, ter predal pred sopotnikom
- home made izdelan protiprašni filter na vstopu vsesanega zraka v kabino ( menjava ni ravno ˝ demontaža- montaža˝ v 5 minutah)
- nova manšeta prestavne ročice
- krown zaščita votlih delov karoserije, ter notranjosti vrat

Kakšna malenkost mi je verjetno ušla, v glavnem je pa to vse kar je bilo do sedaj narejeno.
Kakšnih posebnih planov nimam, moram pa nujno narediti veliki servis, ker sem opazil, da vodna črpalka pušča. Ali pušča sama črpalka ali morda o-ring tesnilo na ohišju, še ne vem. To se bo uredilo preden avto po zimskem spanju zapelje na cesto.

Na kratko. Avto je kljub 54-konji užitek za vozit, malček s karakterjem, ter tehnično skoraj neuničljiv. Takih že dolgo ne delajo več.



Nekaj slik....


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
 
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1811
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: PEUGEOT 205 1.1 GR

Napisal/-a mrtwelvetrees Ne apr 01, 2018 3:10 pm

Ohranjena zadevca :) Kok pa tole tehta ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
whitee
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: PEUGEOT 205 1.1 GR

Napisal/-a whitee Ne apr 01, 2018 5:12 pm

Čestitke za nakup in opravljeno delo :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2272
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: PEUGEOT 205 1.1 GR

Napisal/-a yashica Ne apr 01, 2018 10:53 pm

@mrtwelvetrees: 765 kg ima navedeno v dokumentaciji. Zanimivo, da rezervoar sprejme radodarnih 50 litrov goriva.

@whitee: Hvala.
Kupljen je bil nekako nepričakovano. Avto sem nekaj mesecev pred nakupom videl, si ga bolj podrobno ogledal, videl da ni rjast, ter da gre za fergazer varianto. Ker beseda ni konj sem vprašal lastnika, če bo kaj prodajal. Rekel je, naj mu pustim kontakt in na moje presenečenje me je po nekaj mesecih res poklical. Ima pa možakar kar lepo zbirko , vključno z legendarnim Citroënom DS 21.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4267
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: PEUGEOT 205 1.1 GR

Napisal/-a dobek Po apr 02, 2018 9:39 pm

luskano tole videt v takem stanju, sploh, ko ce ze, hocejo vsi samo gti-je postimat :tomidelej:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
avto fan1308
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So sep 19, 2015 9:54 am
Kraj: Koper-Ljubljana

Re: PEUGEOT 205 1.1 GR

Napisal/-a avto fan1308 Po apr 02, 2018 9:51 pm

Lep! Lepo delo si postoril.

lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2272
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: PEUGEOT 205 1.1 GR

Napisal/-a yashica Pe apr 06, 2018 3:29 pm

Pretekle dni sem ga malo sprehodil, ter nabavil material za veliki servis. Na Peugeot skočim še po original pakungo glysantina G33 in bo akcija.

Že od nakupa mi je nagajal električni pomik stekel. Sprva sem mislil, da je nekaj na vodnikih, pa motorčka, na koncu ugotovil, da je problem v samih stikalih (na posodo dobil funkcionalnega in je delalo vse OK)
Čisto po naključju govorim z enim, ki dela na Peugeotu in mi zaupa dobavitelja, ko so se stikala še dala dobiti pri njih. In glej ga vraga, v tisti firmi najprej naletim na negativen odgovor, potem pa možak čekira IT proizvajalca in tam zagledam stikala, ki jih potrebujem. Kot po čudežu so imeli v skadišču še 6 komadov (11.95€/kos) in sem kupil vseh šest. Dodatno naročilo ni mogoče. Cene v tujini so različne ( odvisno ali je eu, kitajsko poreklo) in preden sem kose skeširal sem preveri cene tega proizvajalca v Italiji in se gibljejo od 8.50 do 11.50€/kos, odvisno ali je osvetljen ali ne. Ker imajo tudi moji osvetlitev, je razlika 45 centov zanemarljiva. Lazit po odpadih, ter iskati rabljene > danes dela jutri ne < se mi ne zdi vredno.


Slika
Slika


Od klikanja zdelana stara stikala:

Slika


Vgrajena nova stikala :

Slika
Slika
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2272
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: PEUGEOT 205 1.1 GR

Napisal/-a yashica Ne apr 15, 2018 9:37 am

Veliki servis narejen, menjano pa:
- Corteco semering na odmični ( ni puščal - predhodno menjan 2013) in glavni gredi (puščal)
- Gates garnitura zobatega jermena (jermen, napenjalec), vodna črpalka SIL
- cev hladilne tekočine od hladilnika do raztezne posode (fi 8mm), nove objemke
- Gates termostat
- Facet termostikalo
- hladilna tekočina original PSA (glysantin G33)
- oljni filter Mann
- novo tesnilo čepa karterja
- olje Motul Synergie + 10w-40



Puščajoča vodna črpalka in semering na glavni gredi:
Slika
Slika


Nov semering glavne gredi in vodna črpalka:
Slika
Slika


Za odtegovanje in zategovanje vijaka glavne gredi sem predhodno izdelal orodje. Kombinacija originalne gratis pridobljene jermenice iz Ciitroena AX (bližnji Peugeot-Citroen servis), 70 cm dolgega kosa železa, malce varjenja in imamo uporabno orodje:
Slika
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov