Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Po jan 06, 2020 5:28 pm

Odgovori:
- Pomembno je da je temperatura OLJA na 90°C preden ga pritiskaš. Temperatura vode doseže 90°C v nekaj kilometrih vožnje(1-5km) a takrat olje nima niti 50°C tako da je potrebno spremljati temp. olja in ne vode...
- Jaz zadnjih nekaj km(5-10) vozim umirjeno in nato avto pustim prižgan še kakšno minuto
- Vedno samo 100 oktansko gorivo. Vedno samo OMV in večino časa vedno ista bencinska črpalka
- Olje uporabljam Millers Oils NANODRIVE CFS 5w-40 NT+ cena cca. 80€/5L + poštnina
- Olje menjam na cca. 7500km torej 2x v predvidenem malem servisu. 1x menjam sam, drugič na servisu, da vpišejo opravljen servis(Čeprav glede na to da ni garancije na motor bi lahko oba delal sam). Pri 30k km sem menjal sprednje ploščice, sedaj bo avto imel 35k km in bo kmalu čas za ponovni mali servis in bom vmes naredil še servis DSG-ja in haldexa. Menjal sem tudi že svečke ker sem jih moral zaradi prehoda na stage 3 in jih je priporočljivo menjati na 15-30k km. O velikem servisu še ne razmišljam, ni pa pri njem nič drugače kot pri originalnem avtu...Tako, da samo redno vzdrževanje takega Stage 3 avta je kar drago in ko zmečeš vse skupaj na kup se nabere kar nekaj € ...
 
Uporabniški avatar
emozul
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: So jan 26, 2013 1:11 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a emozul Po jan 06, 2020 5:57 pm

Meni je bilo receno, da je dovolj 80 stopinj segreto olje.
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 Sr jan 08, 2020 12:46 am

Hvala za odgovore ! :)
Bi poleg povedanega še kaj dodal, glede čim daljšega ohranjanja brezhibnosti ter vitalnosti tvoje vrste avtomobila ?
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Sr jan 08, 2020 11:40 pm

Glede temperature olja, verjetno je dovolj 80°C ali celo nekaj manj ker pri večini olj ni tako velika razlika v viskoznosti olja pri 90°C in 80°C... Jaz osebno se držim načela, da avta ne pritisnem čez 3k rpm dokler temp. olja ne doseže temperature, ki jo doseže med konstantno normalno vožnjo, kar je pri mojem avtu in olju cca. 90°C. Ob preganjanju te temparature hitro narastejo in se olje segreje na višje temperature kot se je pri TT-ju. Olje, ki ga uporabljam je primerno za uporabo pri delovnih temparaturah do 125°C za kratke obremenitve pa do 150°C.

Kar se tiče drugih predlogov pa mogoče uporaba originalnih rezervnih delov in ne kopij seveda govorim o delih kateri se ne menjajo z boljšimi(aftermarket) deli ampak deli kot so filtri, senzorji, tesnila, vijaki...
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 Če jan 09, 2020 12:24 am

Hvala
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 So jan 11, 2020 7:56 pm

Če bi avto kot je tvoj _Dejan_ čipiral na stage1 bi bilo potrebna že kakšna zamenjava komponent ?
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Ne jan 12, 2020 8:50 pm

Fora Stage 1 na vseh oz večini vozil je da se poleg remapa ne menja nič. Nekatera vozila pa imajo lahko že z Stage 1 težave z sklopko in to je tudi Cupra, Golf GTI, Golf R, Audi S3 in ostali na tej platformi v primeru da gre za ročni menjalnik. V primeru da gre za DSG pa teh težav ni.
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 So jan 18, 2020 1:08 am

Tnx.

Kaj pa če bi ga dal na Stage2:
-HJS Downpipe ter lonce z loputami
-kaj bi pa na zamenjal pod pokrovom, da bi motor, ko bi šlo zares čim bolj lagodno deloval ?
-Bi dal bolšo turnino al bi obdržu obstoječo ?

Al bi blo smiselno narediti menjavo komponent za stage2 enako kot ti za stage3 ?

Ciljam v to smer če ga predelam mu pustim rezerve, da ob polni obremenitvi kamot prenese napor.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ So jan 18, 2020 10:41 am

Stage 2 je max cca 400HP. Problem je original IS38 turbo, ki ni ravno zanesljiv in rad odpove(Tudi na serijskih vozilih)...
Opcija je menjava turba za Littco L380 cena ko vrneš svoj delujoč turbo je cca. 500GBP ta turbo ima približno enako zmogljivost kot original vendar je zanesljiv. To bi še vedno bilo stage 2 ko bi dodal intercooler, downpipe in intake(lahko predelaš originalnega tako kot sem jaz).
Druga opcija je TTH480 turbo, ki stane okoli 900€(+600€ depozita, ki ga dobiš nazaj ko vrneš svoj delujoč turbo). To je že Stage 3 in bi ven dobil cca. 450-480HP poleg downpipe, intercoolerja in intake-a bi jaz dodal še HPFP.
Boost cevi se izplača menjati šele pri večjih močeh(500hp ali več).
Ne pozabi na boljše zavore... Moj avto je že tovarniško opremljen z boljšimi zavorami tako, da se s tem načeloma nisem rabil ukvarjati in zadostujejo potrebam zaviranja... Pa seveda odlične gume, da sploh lahko spraviš to moč na cestišče... Večina priporoča Michelin PS4S sam jih bom letos prvič probal, ker sem do sedaj vozil original Coninentalke, ki so katastrofalne in so šle v smeti...
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 Pe feb 14, 2020 1:18 am

Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov