Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Po jan 06, 2020 5:28 pm

Odgovori:
- Pomembno je da je temperatura OLJA na 90°C preden ga pritiskaš. Temperatura vode doseže 90°C v nekaj kilometrih vožnje(1-5km) a takrat olje nima niti 50°C tako da je potrebno spremljati temp. olja in ne vode...
- Jaz zadnjih nekaj km(5-10) vozim umirjeno in nato avto pustim prižgan še kakšno minuto
- Vedno samo 100 oktansko gorivo. Vedno samo OMV in večino časa vedno ista bencinska črpalka
- Olje uporabljam Millers Oils NANODRIVE CFS 5w-40 NT+ cena cca. 80€/5L + poštnina
- Olje menjam na cca. 7500km torej 2x v predvidenem malem servisu. 1x menjam sam, drugič na servisu, da vpišejo opravljen servis(Čeprav glede na to da ni garancije na motor bi lahko oba delal sam). Pri 30k km sem menjal sprednje ploščice, sedaj bo avto imel 35k km in bo kmalu čas za ponovni mali servis in bom vmes naredil še servis DSG-ja in haldexa. Menjal sem tudi že svečke ker sem jih moral zaradi prehoda na stage 3 in jih je priporočljivo menjati na 15-30k km. O velikem servisu še ne razmišljam, ni pa pri njem nič drugače kot pri originalnem avtu...Tako, da samo redno vzdrževanje takega Stage 3 avta je kar drago in ko zmečeš vse skupaj na kup se nabere kar nekaj € ...
 
Uporabniški avatar
emozul
Uporabnik
 
Prispevkov: 1405
Pridružen: So jan 26, 2013 1:11 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a emozul Po jan 06, 2020 5:57 pm

Meni je bilo receno, da je dovolj 80 stopinj segreto olje.
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 Sr jan 08, 2020 12:46 am

Hvala za odgovore ! :)
Bi poleg povedanega še kaj dodal, glede čim daljšega ohranjanja brezhibnosti ter vitalnosti tvoje vrste avtomobila ?
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Sr jan 08, 2020 11:40 pm

Glede temperature olja, verjetno je dovolj 80°C ali celo nekaj manj ker pri večini olj ni tako velika razlika v viskoznosti olja pri 90°C in 80°C... Jaz osebno se držim načela, da avta ne pritisnem čez 3k rpm dokler temp. olja ne doseže temperature, ki jo doseže med konstantno normalno vožnjo, kar je pri mojem avtu in olju cca. 90°C. Ob preganjanju te temparature hitro narastejo in se olje segreje na višje temperature kot se je pri TT-ju. Olje, ki ga uporabljam je primerno za uporabo pri delovnih temparaturah do 125°C za kratke obremenitve pa do 150°C.

Kar se tiče drugih predlogov pa mogoče uporaba originalnih rezervnih delov in ne kopij seveda govorim o delih kateri se ne menjajo z boljšimi(aftermarket) deli ampak deli kot so filtri, senzorji, tesnila, vijaki...
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 Če jan 09, 2020 12:24 am

Hvala
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 So jan 11, 2020 7:56 pm

Če bi avto kot je tvoj _Dejan_ čipiral na stage1 bi bilo potrebna že kakšna zamenjava komponent ?
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Ne jan 12, 2020 8:50 pm

Fora Stage 1 na vseh oz večini vozil je da se poleg remapa ne menja nič. Nekatera vozila pa imajo lahko že z Stage 1 težave z sklopko in to je tudi Cupra, Golf GTI, Golf R, Audi S3 in ostali na tej platformi v primeru da gre za ročni menjalnik. V primeru da gre za DSG pa teh težav ni.
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 So jan 18, 2020 1:08 am

Tnx.

Kaj pa če bi ga dal na Stage2:
-HJS Downpipe ter lonce z loputami
-kaj bi pa na zamenjal pod pokrovom, da bi motor, ko bi šlo zares čim bolj lagodno deloval ?
-Bi dal bolšo turnino al bi obdržu obstoječo ?

Al bi blo smiselno narediti menjavo komponent za stage2 enako kot ti za stage3 ?

Ciljam v to smer če ga predelam mu pustim rezerve, da ob polni obremenitvi kamot prenese napor.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ So jan 18, 2020 10:41 am

Stage 2 je max cca 400HP. Problem je original IS38 turbo, ki ni ravno zanesljiv in rad odpove(Tudi na serijskih vozilih)...
Opcija je menjava turba za Littco L380 cena ko vrneš svoj delujoč turbo je cca. 500GBP ta turbo ima približno enako zmogljivost kot original vendar je zanesljiv. To bi še vedno bilo stage 2 ko bi dodal intercooler, downpipe in intake(lahko predelaš originalnega tako kot sem jaz).
Druga opcija je TTH480 turbo, ki stane okoli 900€(+600€ depozita, ki ga dobiš nazaj ko vrneš svoj delujoč turbo). To je že Stage 3 in bi ven dobil cca. 450-480HP poleg downpipe, intercoolerja in intake-a bi jaz dodal še HPFP.
Boost cevi se izplača menjati šele pri večjih močeh(500hp ali več).
Ne pozabi na boljše zavore... Moj avto je že tovarniško opremljen z boljšimi zavorami tako, da se s tem načeloma nisem rabil ukvarjati in zadostujejo potrebam zaviranja... Pa seveda odlične gume, da sploh lahko spraviš to moč na cestišče... Večina priporoča Michelin PS4S sam jih bom letos prvič probal, ker sem do sedaj vozil original Coninentalke, ki so katastrofalne in so šle v smeti...
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So jan 04, 2020 7:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 Pe feb 14, 2020 1:18 am

 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ So mar 21, 2020 12:29 pm

Ne rad komentiram ali "pljuvam" po drugih predelavah, ker vem, da je za vsako predelavo potrebno vložiti veliko truda in/ali denarja...
Kar lahko komentiram je to da ker je GTI, ki ima v osnovi IS20 turbo je stage 3 menjava turba za IS38(Takšen turbo, ki ga je moj avto in ga ima Golf R serijsko). Meni osebno REVO in APR nikoli ni bil všeč ampak to je pač samo moje mnenje. Kar se tiče IPE izpuha bom rekel samo to, da deklarirajo prirastek moči 9.1hp pri 8100rpm ...
LINK

To pove dosti... Serijski motor se ne vrti tako visoko, tudi jaz imam blokado povišano na 7200rpm, 8200rpm pa seriski motor nebi dolgo delal... Ostalo je pomoje ok :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3448
Pridružen: Pe avg 08, 2003 10:40 pm
Kraj: Obala

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a Blinder So mar 21, 2020 6:02 pm

Pri teh 8100 rpm so se mogoce zatipkali. V istem tekstu navajajo +30.4 Nm 2600 Rpm, kar nanese na 11 hp. Kaj so potem zeleli povedat z 9 hp 8100rpm?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7364
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda So mar 21, 2020 6:29 pm

Ta golf jih tudi 400hp nima, ker original hpfp ne bo mogla priskrbeti dovolj goriva in posledično bi motor dobil premalo goriva in prej kot slej bi šel rakom žvižgat.
Revo sem imel jaz in je dober tuning. Glede moči pa iz njihove uradne strani moraš gledati bližje spodnjim podatkom kot zgornjim.

Brez vsaj hpfp (priporočljiva menjava tudi lpfp) in vsaj 1 stopničko hladnejše svečke ne bo šlo preko 400hp vsaj dokaj varnih ne
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ So mar 21, 2020 8:22 pm

@Blinder: Moč in Navor "načeloma" nista povezana oz. ne vem kako si prišel do 11 HP :) Problem so podatki ki so jih navedli serijski motor mislim da nikoli ne bo dosegel takšnih obratov :) Mogoče enkrat :) :) :) Tudi pri drugem izpuhu za GTI 7.5 imajo takšne podatke... Pri izpuhu za Golf R(Spec 2) pa imajo bolj pravilne podatke in sicer 23HP pri 5800 Rpm. Pa še to mislim da so podatki za skupaj z downpipe, ki da večino moči in navora, ker samo zadnji lonec ne pripomore bistveno... Pri Cupri so nekateri zadnji lonec imeli serijsko tudi pri večjih močeh(400-500HP) ...

@pskoda da ima GTI drugačen HPFP kot R nisem vedel vem pa da je LPFP drugačen ker je za avte z pogonom na vsa štiri kolesa drugačna in predvidevam da ima Golf R in Cupra ST 4DRIVE enako.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3448
Pridružen: Pe avg 08, 2003 10:40 pm
Kraj: Obala

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a Blinder So mar 21, 2020 9:20 pm

30 nm pri 2600 rpm nanese 11 konjev.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 815
Pridružen: Pe jun 25, 2010 8:10 am
Kraj: Maribor

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a danci1973 Ne mar 22, 2020 12:58 am

Blinder je napisal/-a:Pri teh 8100 rpm so se mogoce zatipkali. V istem tekstu navajajo +30.4 Nm 2600 Rpm, kar nanese na 11 hp. Kaj so potem zeleli povedat z 9 hp 8100rpm?

Najbrž je 9 HP prirastek največje moči (pa verjetno res ne pri 8100 RPM), 30 Nm pa prirastek največjega navora.

Se pravi - če ima stock GTI 217 BHP @4500, ima s tem izpuhom 226 BHP (pri nekih bolj normalnih obratih), oz. iz 350 Nm @1500 ima s tem izpuhom 380 @2600 (pa glede 'stock' podatkov me ne za besedo držat - to je pač Google search povedal).

Za primerjavo - Akrapovič navaja +8,6 kW @4750 in +16 Nm @4350.

_Dejan_ je napisal/-a:@Blinder: Moč in Navor "načeloma" nista povezana oz. ne vem kako si prišel do 11 HP :)

Moč in navor sta neposredno povezana - pri določenih obratih.

Torque (N.m) = 9.5488 x Power (kW) / Speed (RPM)
Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Ne mar 22, 2020 9:26 am

danci1973: Smo sicer že zelo off topic ampak še vedno tvoja formula drži samo za enake obrate. Mi pa govorimo o podatkih, ki so jih dali za izpuh torej +30.4 Nm pri 2600 rpm in +6.79 kW (+9.1hp) pri 8100 rpm. Zato sem napisal, da "načeloma" nista povezana... Če bi bil podatek za moč in navor pri enakih obratih potem pa bi lahko uporabil formule in naredil izračun ali pa če bi imel podatek koliko navora pridobiš pri njihovi meritvi pri 8100rpm bi lahko izračunal moč :) Pa čeprav avto dejansko nikoli ne doseže teh obratov :) :) Lahko pa izračunaš kolikšen je prirastek moči pri 2600rpm ampak to ti prav nič ne pomeni, ker je največja moč pri veliko višjih obratih... Če ti dam podatek, da imam jaz pri 2500 rpm 280Nm navora tudi ne moreš izračunat kok moči imam pri 6500rpm kjer je pri meni najvišja :) Lahko imam 300HP, 400HP, 500HP ali več :) Če ti pa povem koliko navora imam pri 6500rpm pa se da izračunati ... :)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 815
Pridružen: Pe jun 25, 2010 8:10 am
Kraj: Maribor

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a danci1973 Ne mar 22, 2020 9:58 am

Oprosti, se mi je zdelo, da ne veš, ker si se čudil, od kod Blinderju 11 hp @2600 ... :)

Seveda kar en naključen podatek ne pove veliko - če bi to bil max. navor, pa bi se že dalo kaj sklepat oz. ocenit... Koliko imaš max. navor in pri katerih obratih?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7364
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Ne mar 22, 2020 10:03 am

Kolikor jaz vem pri stock motorju z zamenjavo izpuha dobiš zelo malo če sploh kaj ko pa začneš z predelavo ti pa izpuh doda kar nekaj.

Največ moči dobiš z zamenjavo katalizatorja (downpipe). Vse drugo pri izpuhu ni omeme vredno razen zvoka, ki večina misli, da je hitrejši
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Ne mar 22, 2020 12:30 pm

danci1973: Glede na graf imam približno tako:
3500 rpm cca. 500Nm
4000 rpm cca. 535Nm
4250-5500 rpm cca. 550Nm
6000-6500 rpm cca. 575Nm

Max navor je 582,1Nm pri 6158 rpm Max moč je 532HP pri 6545 rpm.

pskoda: Jaz sem zadnji lonec menjal izključno zaradi tega, ker mi je bil originalni pretih. Menjal sem ga že po 3 mesecih in pričel em iskati nov izpuh že po nekaj tednih lastništva :) Ko sem menjal izpuh in opravljal homologacijo sem izkoristil in istočasno menjal tudi downpipe, kar je bil tudi plan v prihodnosti :) No po 1 letu in 2 mesecih pa sem bil že na Stage 3 :)
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov