Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Pe jul 03, 2020 4:37 pm

Vem da is38 ne bom prišel do toliko zato sem napisal, da je to max kar bom imel in verjetno da bo manj. Verjetno okoli 360HP in 450-480Nm z JB4 boxom sem imel 370HP in 495Nm. Če ne bom ostal na 300HP bom šel do neke varne meje brez pretiravanja...
Z TTH540 turbom in enako močjo kot bi jo imel z is38 turbom je avto veliko počasnejši, ker ima veliko višje spool in je avto v nizkih obratih mrtev... Je pa res da je bolj siguren zaradi boljših ležajev... Bilo bi tudi nesmiselno imeti gor tak turbo in ga ne izkoriščati in ga bom raje prodal in si povrnil nekaj stroškov :) Še vedno lahko kasneje zamenjam core v turbini za Littco L380X ali kaj podobnega...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7382
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Če jul 09, 2020 9:40 am

Si imel original LPFP ali ?
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Pe jul 10, 2020 11:12 pm

LPFP je bil original, z gorivom ni bilo težav, vedno sem tankal na isti črpalki...
Sam osebno še vedno sumim, da je okvara injektorja naredila škodo na batnem obročku, ki je nato sedaj ob večji obremenitvi počil...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7382
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda So jul 11, 2020 6:47 am

Po tujih forumih sem večkrat prebral, da LPFP je dovolj za cca 450hp. Nad to močjo preveč pade pritisk goriva in posledično dobi premalo goriva HPFP.
Nekje sem prebral, da ti je motor vlekel nazaj. Mogoče zaradi pomankanja goriva in ne zaradi slabega goriva
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ So jul 11, 2020 10:17 am

Veliko je odvisno v kakšnem stanju je pumpa in ali gre za FWD ali 4WD(4WD naj bi bile boljše in šle višje)... Če menjaš HPFP posledično tudi razbremeniš LPFP in dela lažje(Duty Cycle se zniža)... Ko se je delal avto smo prišli do te meje in če se je naredilo karkoli drugega je pričelo vleči timinge na cilindrih, hpfp in LPFP ni nič zajamrala(Imela odstopanje-padec pritiska). Nato smo potem kasneje ko je šel injektor menjali še svečke in je avto naredil nekaj več moči...
V prihodnjem tednu se menja motor in se bo mogoče vedelo tudi kaj več kaj je šlo narobe, čeprav je po takšni okvari motorja skoraj nemogoče ugotoviti kaj točno je bilo krivo za odpoved... Upam le da je turbina ok in jo lahk prodam, da si povrnem nekaj stroškov menjave motorja :)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7382
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda So jul 11, 2020 10:20 am

Ja saj to naj bi bile boljše pri 4wd ni pa nujno (kolikor vem sta 2 verziji lpfp 5Q0919087AH in 5Q0919051BL)
Ali mogoče veš (če ne nič hudega) kakšne barve je bila zgornja plastika, kjer so priklopi za cevi na lpfp? Zelena ali modra
Ja skoraj nemogoče je vedeti, kaj je bilo narobe
Me pa zanima kaj boste odkrili
Lp
 
Uporabniški avatar
emozul
Uporabnik
 
Prispevkov: 1431
Pridružen: So jan 26, 2013 1:11 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a emozul So jul 11, 2020 10:57 am

_Dejan_ je napisal/-a:Veliko je odvisno v kakšnem stanju je pumpa in ali gre za FWD ali 4WD(4WD naj bi bile boljše in šle višje)... Če menjaš HPFP posledično tudi razbremeniš LPFP in dela lažje(Duty Cycle se zniža)... Ko se je delal avto smo prišli do te meje in če se je naredilo karkoli drugega je pričelo vleči timinge na cilindrih, hpfp in LPFP ni nič zajamrala(Imela odstopanje-padec pritiska). Nato smo potem kasneje ko je šel injektor menjali še svečke in je avto naredil nekaj več moči...
V prihodnjem tednu se menja motor in se bo mogoče vedelo tudi kaj več kaj je šlo narobe, čeprav je po takšni okvari motorja skoraj nemogoče ugotoviti kaj točno je bilo krivo za odpoved... Upam le da je turbina ok in jo lahk prodam, da si povrnem nekaj stroškov menjave motorja :)


Dejan, a si vzel cisto nov motor? Kaksna je cena motorja, ce ni skrivnost?
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ So jul 11, 2020 4:18 pm

pskoda žal ne vem katero LPFP imam, ker nisem nikoli odstranjeval zadnjega sedeža in se tudi nisem zanimal kakšno ohišje imam, ker ni bilo potrebe po menjavi...

emozul nisem vzel čisto nov motor, ker je cena previsoka samo blok motorja(starega moreš nazaj poslati) je 9000€, če starega ne pošlješ nazaj je cena mislim da višja za 2000€.
Ko sem iskal sem iskal komplet motor z turbino in imel smešne ponudbe raznih preprodajalcev 4000€ za motor iz avtov z 100k km. Iz nizozemske bi dobil enega z 27k km za 2950€(poštnina vključena), potem pa sem izbrskal pri nas v sloveniji enega iz testnega vozila z 1500 km z garancijo za 3000€ in se odločil za tega...
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov