Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a skyliner Pe okt 09, 2020 11:08 am

Pred kratkim sem na Celovški videl pospeševat takšno Cupro kot tvoja, vendar temno sivo. Poznaš? Je tudi ta predelana?
Pospeški so bili iz drugega sveta :shock:
Lep pozdrav!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Pe okt 09, 2020 4:34 pm

Ne vem če gre za isto ampak 1x sem pred E Leclercom na parkirišču srečel enega lastnika, ki je prišel do mene in spraševal o izpuhu, ki ga imam... Če se prav spomnem je njegova 280 in samo sprednji pogon, če se prav spomnim ima gor miltek izpuh in remap(Za intercooler in ostale zadeve se ne spomnim) in naj bi imel 400hp, kar močno dvomim ker za takšno moč je potrebno narediti še kaj več(Stage 2) ali pa turbino uporabljati v nevarnem območju(visok pritisk)...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Pe okt 09, 2020 5:18 pm

Brez etanola z is38 ne bo prišel na 400hp
Lp
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a skyliner Po okt 19, 2020 6:26 am

Sigurno je ta :D
hvala!
Lep pozdrav!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Če okt 22, 2020 3:01 pm

@pskoda: Odvisno od dyno in kako pretirava tuner :) Predvsem v tujini vidim, da nekateri tunerji radi pretiravajo in boost na original turbini navijejo tudi preko 1.8 bara :)

REVO Stage 2 374ps - 401ps 495Nm - 550Nm

TVS Stage 2 380hp 540Nm
TVS Stage 2+ 410hp 570Nm

NVM Stage 2+ 403Bhp 601Nm

RevLimit Stage 2 410hp 535Nm

Jaz na mojem še nisem imel čas potestirati in logirati na koliko deluje turbina... Če mi performance meter v avtu še vedno pravilno kaže se le ta ustavi na max. 2,5 bara in ko odštejem pritisk atmosfere je to cca. 1,5 bara, kar je za moje pojme čisto ok za original turbino, ki originalno dela na 1,1 bara.
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So jan 04, 2020 6:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 Če okt 22, 2020 6:20 pm

Mogoč ni ravno skladno s pogovorom ampak tak za zanimivost kaj je znamenju voznik na motorju in ostalo, ki se redno vozi po Nurburgring-u.
(mogoč še kej več)

Slika

ali http://shrani.najdi.si/?2y/sQ/3Do2BK51/cupra.png
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Če okt 22, 2020 6:56 pm

Pri revotu vem, da lahko pozabiš na zgornjo mejo njihovih številk. Sem imel revo in realo je spodnja polovica se pravi cca 390hp oz prej manj

Res, da je odvisno od valjev, ampak nad 400hp (brez etanola) je turbina našponana do konca in je samo vprašanje časa kdaj bo rekla papa.
Lp
 
avto321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So jan 04, 2020 6:12 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a avto321 Pe dec 11, 2020 11:42 am

Lep pozdrav.

Dejan zanima me kakšno je stanje glede avtomobila ?

Lepe praznike :)
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Pe dec 11, 2020 4:39 pm

Od konca septembra, ko je bil menjan motor do zdaj ni nič novega razen en servis(menjava olja, filtrov...), dinamični utripalniki v ogledalih in menjava letnih gum z zimskimi... :)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Pe dec 11, 2020 10:29 pm

Si kupil kitajske ali od osrama
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ So dec 12, 2020 12:05 pm

Kupil sem kitajske za 25€. Osramove bi me stale cca. 6-7x toliko dvomim pa da mi bodo v enem letu 6-7x crknile in bi se izplačale osramove... Glede na izkušnje ostalih, je okvar kitajskih zelo malo, svetijo zelo dobro...

Menjava je enostavna in hitra. Ker sem bil prvič malo bolj previden in večkrat gledal navodila, sem imel obe strani zamenjani v 30 minutah... Je pa potrebno biti pazljiv po katerih "navodilih" greš, ker pri tistih, kjer vlečeš pokrove dol lahko polomiš zatiče... Jaz sem naredil na bolj "pravilen" način in odstranil stekla ogledal in potem pritisnil zatiče in enostavno odstranil zaščitne pokrove... Moraš pa paziti, da ti med odstranjevanjem stekel le ta ne padejo na tla(če niso ogrevana) oz. udarijo vrata(Če so ogrevana in ti pobegnejo)...
 
Dusan75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr apr 28, 2021 10:10 am

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a Dusan75 Sr apr 28, 2021 9:34 pm

Zdravo od se enega lastnika 300KM Cupre karavana, l.20. Dejan, sem primerjal s tvojo pa ni cisto taka. Notranjost je enaka, "nalepkice" so malo drugačne barve, predvsem sem pa videl in prebral da imas 370mm preluknjane zavore. Jaz mislim, da so na moji 340mm, nepreluknjane in z njimi nisem zadovoljen. So mi jih (tako so rekli:) pri 15k km menjali se pod garancijo, sedaj pri 24k km pa spet "pojejo", ko se segrejejo. No, potem pa danes izvem, da so mi prvič menjali le zadnje?! Jutri gremo s serviserjem na testno vožnjo, da vidimo/slisimo katere sedaj "pojejo" in če bodo prve, baje ne spadajo več pod garnacijo, ker imajo sedaj že 24k km. A ima kdo od lastnikov "moje" Cupre taksne zavore in kaksno so kaj izkušnje? Čudno mi je že to, da bi zadnje prej šle kot sprednje.

A mislite, da bi lahko dal te 370mm gor.?..ker zavore so mi res pomembne.



Lp

Moja je taksna, kot ta (in barva in feltne in zavore, kjer pise Cupra in ne Brembo, le Seatov znakec je bronast:): Slika
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a mm46 Če apr 29, 2021 9:26 am

Jaz sem jih imel in nisem imel problemov. Do cca 50k sem imel vse original, proti koncu so začele puščat precej "depozitov" in so mi posledično tresli diski, kar sem rešil z menjavo ploščic za boljše (Endless MX72), hkrati sem menjal tudi cevi za pletene (Hel) in boljšo tekočino. Pri 80k, ko je bil čas za menjavo diskov sem pa kar cel komplet menjal za Stoptech ST40 kit s 355mm diski... kar mi je žal da nisem že prej, ker je kar velika razlika :D
Meni osebno se zdi to boljša opcija kot original Brembo:
- na 355mm disk lahko daš 18" platišča, kar na 370mm ne gre (oz se najde kak model ki gre, je pa treba pazit kam nalepit uteži)
- original 370mm disk ima usmerjene kanale, je pa isti disk za levo in desno stran, kar pomeni da se na eni strani slabše hladi ker se vrti v napačno smer. Stoptech kit ima levi in desni rotor.
- Vrtani diski hitreje počijo kot "slotted"

Na nobeno od teh opcij pa ti ne šel ta model platišč iz slike, ker je narejen za enobatno plavajočo čeljust, oba omenjena bbk pa imata 4 batno čeljust. Če bi želel original platišča rabiš ali distančnike ali pa menjat za model ki pride s performance paketom (jaz bom svoje v kratkem prodajal :) )
IMG_0694.jpg

Če te še kaj zanima, lahko tudi na ZS, da ne bomo preveč offtopic :)

Edit:
Čudno mi je že to, da bi zadnje prej šle kot sprednje.

Če imaš ACC, ta dela predvsem z zadnjimi zavorami... tudi jaz in brat (tudi cupra ST :) ) sva menjala najprej zadnje ploščice
 
Dusan75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr apr 28, 2021 10:10 am

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a Dusan75 Če apr 29, 2021 1:28 pm

Res ne bi rad smetil Dejanove objave. A ima Cupra se kaksen drug forum? Dejan, a lahko :) ?

Meni so prvič menjali tudi diske...pa baje spet zadnje pojejo, sem šel prej s serviserjem en krog (Seat Verovškova).

Ma jaz ta ACC ne maram, (nisem pa vedel, da uporablja predvsem zadnje). Mi zacne zavirat ze juhuhu metrov pred kaksnim tovornjakom na avtocesti pa imam razdaljo na minimum nastiman :(, potem moram pa ze 200 metrov prej na prehitevalni pas. Se dobro, da imam hiter avto, da se mi noben vmes ne nalima na rep:)

Moja situacija z zavorami in feltnami pa na sliki. Če prav razumem kaksnih 4 batnih na to ne morem dati, razen, če dam distančnike - a to potem kaj vpliva na kaj drugega še? Gume malo bolj ven štrlijo? Imam pa samo te 19" feltne in jih ne bi menjal, ker so mi kul in bi potem verjetno lahko dal tudi kak 370mm.

Kaksna je naslednja najboljša opcija za diske pa da ne menjam felten. Čeljusti verjetno kar moram v vsakem primeru, ali? Sedaj sem na sliki ugotovil, da imam čren čeljusti in ne rdeče :)

Koliko pride ena taka zamenjava? Pa tank bi imel večji :)))))
Priponke
20210429_092542.jpg
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a mm46 Če apr 29, 2021 2:26 pm

Če želiš obdržat feltne brez distančnikov, potem je opcija boljši diski in ploščice (priporočam tudi cevi). Sam sem, preden sem se odločil za bbk, razmišljal o Girodisc 340mm dvodelnih diskih in da obdržim Endless ploščice in stock čeljusti (če je to dobro za Ring tool, je dobro tudi za cesto :) ). Performance pack feltne imajo tako oblikovane krake, da pašejo širše čeljusti. Črne in rdeče čeljusti so iste, ker so enake tudi na mk7 R in audi s3, pa še kje znotraj VAG grupe.

Glede ACC... če daš žmigovc, da nakažeš tudi svojemu avtu da boš prehiteval, ti dovoli pridet bližje spredaj vozečemu :D
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Če apr 29, 2021 3:08 pm

Pozdravljen,
To kar imaš so navadne zavore, prednost je ta da je obraba malo manjša in cenejša za vzdrževanje. Samo diskov ne moreš menjati iz 340mm na 370mm in boš moral menjati tudi zavorne čeljusti, cevi... Za ABS enoto nisem prepričan ali je enaka oz dovolj zmogljiva(Se nisem nikoli poglabljal in preverjal). Vem da pri starejših vozilih če si hotel iti iz standardnih zavor na takšne si moral menjati tudi ABS črpalko.
Slabost teh 370mm zavor je da so original diski zanič in narobe dizajnirani. Oba diska sta mislim da desna torej na levi strani je uporabljen tudi "desni" disk in posledično se ne hladi pravilno, se bolj greje... Obstajajo aftermarket diski ampak so dražji(cca. 1000€) kot originalni(cca. 500€) Drugi je problem je, da so original ploščice zanič, vsebujejo preveč železa, zelo prašijo in če ti zvijejo disk pri 15k km tudi ni nič nenormalnega. Ploščice tudi ne zdržijo veliko dlje od 20k km "normalne" vožnje, če si divjak se zna zgoditi da ti tudi 10k ne bodo... Zavorne čeljusti so ok, menjava zavornih ploščic je tako enostavna in hitra v primerjavi z navadnimi, da si mislit ne moreš... Platišče daš dol, odstraniš 2 štifta, potegneš ploščici ven, cilindre(4 batne čeljusti) porineš notri da lahko vstaviš nove ploščice, daš štifte nazaj in montiraš platišča... Edino šraufanje, ki ga imaš je vijačenje platišč :)
Predlagam, da pogledaš za kakšne BBK, ki ne uporabljajo original(Audi TTRS 8J Diskov), bo malo dražje a boš imel manj težav...
Upam, da ko naglo zaviraš na AC ali po športni vožnji takoj izklopiš "Auto hold", da ti vozilo ko ustaviš ne stisne zavore. Če mesto kjer ustaviš ni ravno na hitro stišnes zavoro daš v P in spustiš počasi zavoro da menjalnik zabremza in potem ne pritiskaš zavore... To je največkrat razlog da se diski zvijejo in potem ob zaviranju postanejo glasni...

Če boš dal distančnike lahko da bodo feltne preveč ven in te bodo na tehničnem zafrkavali... Zato imaš na blatnikih tiste plastike, ki ven štrlijo, da je avto sploh tehnično izpraven...

Preveri sprednje diske od Golf 7/7.5 GTI ClubSport mislim da sem nekje zasledil da so drugačni in malo boljši, preveri če pašejo gor. Drugače pa ti ne uide menjava platišč ali uporaba distančnikov, menjava zavornih čeljusti, diskov, cevi... Tak podvig v primeru refurbish kompletov te zna stati nekje med 800-1000€ odvisno od ohranjenosti novi BBK pa računaj od 1500€ naprej(Ne vem če sploh dobiš za tak denar kit) ponavadi so kiti bolj znanih proizvajalcev okoli 2500-3500€. Keramike ti sploh ne bom omenjal ker to ni za naš budget :)

Moji zadnji so pri 45k km ok. Spredaj sem 1x menjal ploščice sedaj druge držijo veliko dlje kot prve... Sem pa za foro dal gor ATE neke navadne "keramične" prašijo malenkost manj kot originalne, zavorni učinek je približno enak, malo manj je "občutljivosti" al kako bi temu rekel. Na original si se malo dotaknil pedala pa te je skoraj nalimalo na steklo, pri teh pa če malo pritisneš malo zavira in te ne vrže iz sedeža, če pa ornk pritisneš pa ornk zagrabi...

ACC mi deluje ok na najnižji razdalji, kakšnih 50m do max 100m za avtom ali kamionom prične zavirat, odvisno od hitrosti. Tudi zaznavanje zaviranja vozil mi deluje ok, predvsem všeč mi je če vozim za kombijem skozi katerega se ne vidi promet spredaj in vozilo pred njim zavira na polno, me sistem opozori že preden kombi pritisne zavoro in to me je rešilo že nekaj krat, ko nisem imel zadostne varnostne razdalje...
Ne vem ali je kakšna razlika v senzorjih(ACC) jaz mislim da imam "Asistenčni paket 4" oz najvišji ki je bil na voljo in deluje dobro. Moti me edino samodejna vožnja v koloni, da avto ne spelje sam od sebe, če miruje več kot 3 sekunde in je potrebno pritisniti na pedalko za gas ali ročico tempomata, potem sam spelje in vozi naprej...

Glede tanka pa se boš moral navadit na teh 50 litrčkov, no razen če si predelaš prtljažni prostor pa vgradiš dodatno posodo za gorivo :)

Kolikor vem Cupra/Seat nimata slovenskega foruma. Obstaja pa dober UK forum https://www.seatcupra.net/forums/
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a mm46 Če apr 29, 2021 3:34 pm

Preveri sprednje diske od Golf 7/7.5 GTI ClubSport mislim da sem nekje zasledil da so drugačni in malo boljši, preveri če pašejo gor.

To so samo manjša verzija 370mm diskov in imajo isti problem, da so usmerjeni in samo za eno stran, tako da jaz bi se jih izogibal. Pašejo pa, ker ima GTI CS isto čeljust.
 
Dusan75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr apr 28, 2021 10:10 am

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a Dusan75 Če apr 29, 2021 5:06 pm

Hvala obema na odgovorih in informacijah. Počakam sedaj najprej servis, da mi javijo kaj/kako bomo rešili. Sem jim rekel, da sem pripravljen doplacati za kaksno boljšo opcijo. Mislim, da imam pa se par vprašanj za vaju ob pivu :) Kako hudiča se pošiljajo ZS-ji tu? :)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Sr jun 02, 2021 11:47 am

Evo Dejan tvoj problem z motorjem je tukaj lepo razložen in osebno sem 99,99%, da si imel isto napako oz če temu lahko rečem napaka, ker z stock motorjem ne bi prišlo do tega

https://www.youtube.com/watch?v=P0v8GfUcnM8&t=5s
Lp
 
Uporabniški avatar
fixy007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne okt 15, 2006 2:48 pm
Kraj: nekje u SLO

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a fixy007 Ne maj 01, 2022 5:30 pm

Sem mel čas, malo prebiral projekt od začetka do konca...kje daleč nazaj je bil čas Stilota :)
Lep pozdrav
Mitja, Slovenija
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov