Stran 7 od 10

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Ne mar 22, 2020 11:43 am
Napisal/-a emozul
Res mas raketo. Glede na konjenico, me zanima, ce ti kaj koplje v prazno, kljub 4x4 pogonu?

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Ne mar 22, 2020 4:56 pm
Napisal/-a _Dejan_
Z vklopljeno elektroniko ni problemov in skrbi, da ni nepričakovanega odnašanja. Z ESP v Sport načinu pa čez ovinek pusti, da odnese zadnji konec. Pri pospeševanju naravnost pa je odvisno od podlage in vremena. Z starimi(1,5 let stare Continental gume ki so prišle z avtom) letnimi gumami sem oktobra ob dežju imel velike probleme ker ko sem pritisnil je tudi v 3 prestavi zavrtelo in vklapljalo elektroniko tako, da so šle v pokoj in jih bodo letos nadomestile Michelin PS4S. Z zimskimi Continental WinterContact TS 850 P nimam problemov in sem po drugi sezoni uporabe zadovoljen, je pa tudi res, da nekega hudega snega v Ljubljani ni bilo, da bi jih lahko konkretno probal :)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr maj 13, 2020 9:51 pm
Napisal/-a avto321
Dejan pozdravljen !

Kako kaj avtomobil ? Vse dela kot urca ? Kakšne težave ? Kakšni dodatni popravki ?
Zanima me, po teranju avtomobila na koliko se mora spustiti temperatura olja, da avto (varno) ugasneš ?

Lep pozdrav ! :)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če maj 14, 2020 5:48 am
Napisal/-a _Dejan_
Avto dela BP. Od novosti so samo nove gume. Za letošnjo sezono in upam da tudi naslednjo sem se odločil da poizkusim Michelin PS4S... Ko najdem nekaj prostega časa bom naredil še eno modifikacijo na HPFP ...
Pri meni niha delovna temperatura olja nekje med 90°C in 105°C in če ga priganjam naredim nekaj km(5-10km) počasne vožnje in/ali počakam nekaj minut preden ugasnem avto tudi če je temperatura olja znotraj tega območja.

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če maj 14, 2020 9:52 am
Napisal/-a avto321
Me veseli :) Kakšen pa je razlog menjave ?
Kakšna pa je z običajno vožnjo dnevna poraba goriva ? in kakšna v obdobju, ko se resno lotiš ovinku ?

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če maj 14, 2020 2:58 pm
Napisal/-a _Dejan_
Kakšen je razlog menjave gum? Zimske je bilo potrebno zamenjati z letnimi, originalne letne pa kljub temu, da so imele še nekaj profila niso bile več primerne za vožnjo, ker niso imele primernega oprijema...

Glede porabe nimam pojma kakšna je, tankam ko je v tanku goriva med 1/4 in 1/2 in to je to :) Avto je za tako konjenico lahko šparovček, lahko pa tudi pijanc :) Najnižja poraba je bila kombinirana relacija(regionalke+AC) iz Radeč v Ljubljano, vožnja po omejitvah(Radeče -> Celje veliko zaviranja in pospeševanja saj je omejitev vsakih nekaj ovinkov 90->60->90->60->50->90 ...) razdalja cca. 120km povprečna hitrost 69km/h poraba 7,3l/100km, na krajših razdaljah(30km) z povprečno hitrostjo 44km/h pa sem dosegel tudi 6,8l/100km ... Drugače je pomoje moja povprečna poraba okoli 9l/100km bi pa moral preveriti kaj kaže računalnik.... Tisti ki stalno gleda na porabo naj raje vzame 2.0 TDI, ker tak aavto zanj ni :)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če maj 14, 2020 10:32 pm
Napisal/-a avto321
Oprosti za netočno vprašanje, zakaj menjava HPFP ?

Glede splošnega pogleda na bencin in dizel se pa strinjam :D sprašujem za info :)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe maj 15, 2020 5:53 am
Napisal/-a _Dejan_
HPFP ne bom menjal ker je bila menjana, jo bom pa dodatno modificiral, da razbremenim LPFP in zagotovim bolj konstantno dobavo goriva...

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe maj 15, 2020 1:57 pm
Napisal/-a avto321
Kako se boš pa lotil modifikacije ?

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: So maj 16, 2020 8:49 pm
Napisal/-a avto321
Dejan kakšno mnenje imaš o DSG menjanlniku kateri se nahaja v tvojem avtu? Si ga kej čipiru ?

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr maj 20, 2020 5:03 pm
Napisal/-a _Dejan_
Z DSG-jem sem zadovoljen. V prejšnjem avtu sem imel DQ250 menjalnik in je bil remapan in je delal BP. V cupri imam DQ250 MQB menjalnik in je tudi remapan in dela BP.

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr jun 10, 2020 6:39 pm
Napisal/-a _Dejan_
Danes sem imel malo prostega časa in sem iz rezervne HPFP odstranil konektor za dovod goriva in povečal luknjo v njem. Ko bom imel nekaj več časa se bom lotil menjave na obstoječi HPFP in bom naredil nekaj testov, če ta modifikacija resnično razbremeni LPFP in zagotovi več goriva za HPFP in MPI ...

Slika

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Ne jun 28, 2020 6:55 pm
Napisal/-a _Dejan_
Nisem imel še čas vgraditi priključek za dovod goriva in ga žal tudi ne bom. Prejšnji teden je ob obremenitvi motorja le ta izpustil dušo ...
Kaj točno je bil razlog ne vem, je pa ob hitrem pregledu polomilo bat ali ojnico, prebilo karter, sigurno poškodovalo glavno gred, blok motorja in zelo verjetno tudi glavo motorja...
Zamenjal bom komplet motor in opustil Stage 3 projekt ter pustil gor original program ali naredil le Stage1 ali Stage 2 optimizacijo... Pri tako velikih močeh, pač hitro gre kaj narobe tako, da ne bom več reskiral pa tudi zadnje čase sem zelo redko sploh izkoristil kar avto omogoča...

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Ne jun 28, 2020 7:31 pm
Napisal/-a xxl
Uh, lepe stroške si si naredil že prej, kaj šele zdaj, ampak, prevzel si zavestno riziko, zato se ne bom delal pametnega. Srečno reši zadevo.

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Ne jun 28, 2020 8:38 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Vso srečo pri iskanju dobrega motorja.

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Po jun 29, 2020 11:38 am
Napisal/-a pskoda
Uuu sranje
Si mogoče pogledal kako izgledajo svečke?
Si imel kdaj opozorilo za pritisk olja?

Drugače pa si imel navor 580Nm, kar je max oz je že skoraj tako rekoč tempirana bomba za motor, ki v vsakem primeru pri takem navoru bo odpovedal. Vprašanje je samo kdaj

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr jul 01, 2020 5:54 am
Napisal/-a _Dejan_
Svečke sedaj mislim da je brez veze pregledovati, ker so vse od olja... Pred tem ni bilo nobenih drugih znakov. Nobenega opozorila za olje, olja je bilo vedno dovolj(1x mesečno ga preverjam). Pritisk turbine je tudi vedno bil ok in je šel do max 1.93 bara.

Ja govori se, da je do 600Nm še ok in dokaj varno za ta motor ampak izgleda da ni :) Vem za enega, ki mu je motor odpovedal šele pri 580hp prej pa je imel nekaj let 530-560hp. Vem za eno podobno Cupro, ki ima 512bhp in 640Nm narejeno pred dobrim tednom ampak bomo videli koliko časa bo zdržala :) Jih je nekaj, ki imajo več moči/navora in booj matrajo motor kot jaz pa dela :) Pač odvisno od sreče, verjetno pa je okvarjen injektor pustil prevelike posledice na obročku in je sedaj ta le popustil :)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr jul 01, 2020 6:21 am
Napisal/-a pskoda
Za svečke sem misli, če je konica zlomljena in je letela po komori posledično je prišlo do tega ali prenizek pritisk olja zaradi tega je slabo mazanje in razbije motor.
Na youtube so tudi ljudje, ki jim je pri 580Nm razbilo motor sicer ne takoj, ampak ga je tako, da okrog te številke je zelo ? koliko časa bo motor zdržal.
Pri motorjih, ki jih je razbilo je zelo težko oz skoraj nemogoče reči to je krivo.

Sicer je moje mnenje, ki sem ga večina pridobil na forumih, youtube in nekaj z pogovori, da noben motor z več kot 500hp in 580Nm ne bo dolgo zdržal, če boš to moč izkoriščal. Kolikor vsi vemo noben motor ni isti, zato nekaterim prej odpove drugim kasneje, ampak vsem pa 1x bo.
Jaz bi priporočal na varnih ~450hp in ~500Nm, kar je veliko za OEM motor

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če jul 02, 2020 9:18 pm
Napisal/-a _Dejan_
Da bi se keramika odkrušila je po moje zelo malo verjetnosti saj imajo NGK R7438-9 svečke zavarovano keramiko v notranjosti ohišja svečke in ne sega v izgorevalni prostor kot navadne svečke in je posledično veliko manj izpostavljena vsem vplivom... Je pa vse možno...
Če se bom odločil za remap(turbo bo original) ne bom pretiraval in bo max 400HP in 500Nm verjetno pa bo pod to mejo...

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe jul 03, 2020 7:23 am
Napisal/-a pskoda
Narobe sem napisal oops . To sem mislil, ki je označena z puščico

Z is38 ne boš prišel na 400hp vsaj varnih ne (380hp max). Zakaj ne bi dal TTH turbine nazaj? Zapreš jo na recimo 1.5bar in bo veliko bolj zanesljiva. IHI turbine rade odpovejo