Intercooler je od kitajskega podjetja Majesty/Magic, v tujini ga zelo veliko uporabljajo, je preverjeno dobre kvalitete in dovolj dober tudi za 500HP+ motorje... Volumen je 16,4 litra in je eden večjih... Samo Wagner ima večji volumen(16,62 litra) vsi ostali so manjši VWR(15,72L), APR(14,39L), Forge(13,8L), REVO(12,47L) ... Originalen(Cupra, Golf R) ima volumen 8,85 litra
GTI pa 8,08 litra.
Intercooler sem sam menjal na TT-ju in kolikor sem gledal navodila za menjavo tudi tukaj ni velike razlike... Je potrebno odstraniti odbijač, luči, prednjo vezno steno in potem iz sendviča vzet ven originalnega, ga zamenjati z novim in vse sestaviti nazaj
Dela je za cca. 4-8h, ker je pri Cupri treba še malo plastike, ki drži hladilnike obrezat pa še kakšno urico bom verjetno izgubil za menjavo vseh cevi...
Za HPFP VIS prodaja tudi samo drobovje(cena 350€) in potem sam(če imaš orodje) zamenjaš dele. Pri TFSI pumpah je menjava enostavna in ne rabiš posebnega orodja in na TT-ju sem sam zamenjal notranjost pumpe brez težav... Pri TSI pumpah pa je zadeva bolj zakomplicirana in potrebuješ poleg osnovnega orodja(Primež, nastavek da odšravfaš notranjost pumpe iz ohišja) še "hidravlično stiskalo"(Nimam pojma kako se pravilno slovensko reče), da lahko odstraniš "retainer", ki drži feder in nato stisneš novega... Ker sem za 100€ našel rabljeno HPFP iz golfa R z 2000km sem se dogovoril z VIS, da za enak denar kot če bi mi poslali dele, da HPFP prodajalec pošlje direktno k njim oni zamenjajo notranjost, opravijo teste delovanja in jo pošljejo k meni... Me je prišlo malo dražje(100€) kot če bi nadgradil svojo imam pa doma še vedno originalno HPFP, če bi jo kdaj potreboval ali želel prodati...