pskoda jaz sem se dogovoril direktno z njimi in bil v kontaktu z njimi nazadnje v ponedeljek ko sem potreboval podatke za pošiljanje starega turba nazaj k njim
Je pa res, da zadnji teden malo bolj počasi odpisujejo, pa tudi drugače če dobiš 2 emaila na dan je bil hiter odziv
Ko sem se jaz zanimal za TTH480 in TTH540 sem dobil o TTH480 naslednje tehnične podatke:
- Maximum Charging Pressure is 1,8-1,9bar
- Original Turbine is mounted with a special cut and a slightly larger Compressor wheel
- Original DV, Wastegate and Outlet(without turbo muffler delete)
Cena TTH480 je bila pod 1000€ + stari turbo. Prva opcija je da svoj turbo pošlješ ti ga predelajo za kar rabijo cca. 3 dni in pošljejo nazaj druga pa da plačaš depozit 600€ ti pošljejo predelan turbo, ko ga zamenjaš(v roku 2-3 tednov) pošlješ svojega k njim in ko ga pregledajo, če je vse ok ti vrnejo depozit...
No pa da mimogrede še malo napišem o rezultatih...
V soboto sem prevzel avto. Dosegli smo 511HP@6757rpm in 578Nm@4420rpm pri 1.9bar boost-a, turbo zmore in prenese več pritiska ampak, če ga povišamo prične ECU vleči nazaj vžig...
Ker so notri še original svečke(narejeno 25k km) bo prva naslednja stvar menjava svečk za NGK R7434-9, ki so eno stopnjo hladnejše, mogoče bo celo to pomagalo pri vžigu, če ne bo pač ne bo... E85 goriva pri nas mislim da ni možno dobiti, da bi ga dolival navadnemu bencinu(OMV 100)...
Dyno meritev:
In kratek video dyno meritve:
https://youtu.be/lO0OLJmIKWw