Stran 4 od 7

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: To jul 16, 2019 11:52 pm
Napisal/-a emozul
Dejan, do kaksne moci pa mislis priti, ce ni skrivnost? A s tako mocjo nisi zadovoljen?

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 4:24 pm
Napisal/-a _Dejan_
Moja želja je 500-530 konjev in 550-600Nm navora, bomo pa videli v naslednjih dneh kaj se da dobiti ven upam da presežemo željeno mejo 500 konjev, če pa ne bo šlo pa pač ne bo šlo ...

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 5:12 pm
Napisal/-a pskoda
Potem pa bo ferrari killer.

Si mogoče že kdaj slišal za tvs tuning?

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 6:12 pm
Napisal/-a Mazda2
Mene pa zanima kje si se vse to naučil, si po izobrazbi mehanik? Da vse klapa kljub vsem spremembam.

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 9:20 pm
Napisal/-a _Dejan_
pskoda si mislil TVS Engineering ? Za njih sem slišal in kolikor se spomnim so dosti znani po DSG remapih... Sem bil v kontaktu z njimi preden sem kupil box ker me je zanimal njihov "TVS Personal Flasher device" ki je uporaben za remape do Stage 2+ ...

Mazda2 po izobrazbi nisem mehanik ampak elektrotehnik, naučil sem se sam... V mladosti sem šraufal mopede, kasneje ko sem tekmoval v minimoto prvenstvu pa svoj minimoto... Veliko berem razne forume, članke in se sproti učim včasih tudi na napakah ...

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 10:41 pm
Napisal/-a pinny
_Dejan_ ....... kolk bi pa iz mojega bravota z 120km in je čipan na 142km lohk še iztisnu? :D

Drugače pa z veselom spremljam tvoje teme :)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če jul 18, 2019 6:54 am
Napisal/-a _Dejan_
T-Jet 120KM se da z GT1446 turbino dobiti ven preko 200HP in 330Nm malo pogooglaj(GREGOR10.pl) :)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če jul 25, 2019 8:57 am
Napisal/-a pskoda
Jaz sem njih ( http://www.turbo-technik-hamburg.de/ ) kontaktiral preko maila za turbo tth 480 in mi niso nič odpisali.
Ti si kupil turbo preko njih ali preko posrednika?

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če jul 25, 2019 2:51 pm
Napisal/-a _Dejan_
pskoda jaz sem se dogovoril direktno z njimi in bil v kontaktu z njimi nazadnje v ponedeljek ko sem potreboval podatke za pošiljanje starega turba nazaj k njim :) Je pa res, da zadnji teden malo bolj počasi odpisujejo, pa tudi drugače če dobiš 2 emaila na dan je bil hiter odziv :)
Ko sem se jaz zanimal za TTH480 in TTH540 sem dobil o TTH480 naslednje tehnične podatke:
- Maximum Charging Pressure is 1,8-1,9bar
- Original Turbine is mounted with a special cut and a slightly larger Compressor wheel
- Original DV, Wastegate and Outlet(without turbo muffler delete)

Cena TTH480 je bila pod 1000€ + stari turbo. Prva opcija je da svoj turbo pošlješ ti ga predelajo za kar rabijo cca. 3 dni in pošljejo nazaj druga pa da plačaš depozit 600€ ti pošljejo predelan turbo, ko ga zamenjaš(v roku 2-3 tednov) pošlješ svojega k njim in ko ga pregledajo, če je vse ok ti vrnejo depozit...

No pa da mimogrede še malo napišem o rezultatih...

V soboto sem prevzel avto. Dosegli smo 511HP@6757rpm in 578Nm@4420rpm pri 1.9bar boost-a, turbo zmore in prenese več pritiska ampak, če ga povišamo prične ECU vleči nazaj vžig...
Ker so notri še original svečke(narejeno 25k km) bo prva naslednja stvar menjava svečk za NGK R7434-9, ki so eno stopnjo hladnejše, mogoče bo celo to pomagalo pri vžigu, če ne bo pač ne bo... E85 goriva pri nas mislim da ni možno dobiti, da bi ga dolival navadnemu bencinu(OMV 100)... :)

Dyno meritev:
Slika

In kratek video dyno meritve:
https://youtu.be/lO0OLJmIKWw

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če jul 25, 2019 4:14 pm
Napisal/-a pskoda
Bom še par dni počakal, da vidim ali mi bodo odgovorili.
Jaz imam golfa gti mk7.5 (180kw) in za mene je dovolj tth480 in še tega nimam namen odpret do konca.
Pri meni bo verjetno problem za zamenjavo, ker gti ima is20 in ne is38 kot tvoj, zato verjetno bom moral plačat polno ceno, ki je baje +2k€.
Hvala za info :D

Tuning motorja ti je delal css? Ali imaš še vedno JB4? Jaz sem bil pri njih sicer leta 2010 ko sem pripeljal 1 leto staro corso opc in nisem bil preveč zadovoljen in po cca pol leta je še okoli 3000rpm začela cukat, ampak kmalu sem jo itak prodal in se nisem poglobil kje je bil problem.
Zdaj imam že cca pol leta narejen tuning dsgja stage 2+ od tvsja, ki je super. Ta teden sem se po mailu pogovarjal z APR-jem, ki za tuning motorja (za dsg dq381 še nimajo tuninga) stage 2 hoče 1720€ in me je kar malo pribilo na stol. Toliko sploh ne dam. Pol manj je za mene max za stage 2.
Aja da še dodam cca 2 mesca sem imel nameščen tuning motorja od revota stage 2, ki je res kvalitetno narejen nimam kaj rečt samo me je pa zelo motilo, ker nima dsg "farts" pri prestavljanju navzgor in imel sem tudi nameščeno pops & bangs, ki so zelo tihi oz brezvezni tudi z celotnim izpuhom od millteka z 200cel katalizatorjem. To me sicer ne moti. Bolj me moti, da nima dsg farts. Moč se je povečala na +250kw in +470Nm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če jul 25, 2019 7:20 pm
Napisal/-a _Dejan_
Na tvojem mestu bi kontaktiral Littco, ki dela tudi IS20 hibride in bi verjetno vzel v odkup tvoj is20 ... Mislim da je njihov is20 hibrid ven dal okoli 480HP in je stalo da so tvoj is20 turbo nadgradili okoli £850 + VAT + Poštnina...
Njihove cene ko sem jaz povpraševal:
L450 £1250 + VAT + Poštnina
L500 £1850 + VAT + Poštnina

Meni bi za is38 vrnili £350.

Ja ECU in DSG remap mi je delal CSS. Tudi na TT-ju so mi DSG remap in Stage 3 ECU remap delali oni. Cupra je v Cupra načinu ko si spustil pedalko za plin pokala sicer ne ne vem kaj glasno že serijsko z menjavo komplet izpuha se je glasnost zvišala, sedaj po remapu pa je še veliko glasnejša in tudi stalno poka dokler obrati ne padejo pod cca 2500-2000rpm ... Nisem še veliko probaval ampak mislim da samo v Cupra načinu, v navadnem mislim da tega pokanja ni moram pa res še probati da imam motor v navadnem načinu(Posledično lopute izpuha zaprte) in menjalnik v ročnem če tudi poka ko spustiš gas... DSG farts sem izgubil takoj po menjavi katalizatorja in ni več prdelo oz redko kdaj večinoma samo poči ob menjavi prestave. Ponavadi ob DSG remapu izgubiš "prdce" :) ker menjalnik hitreje prešalta :)
JB4 še vedno imam in bo ostal na avtu za namen logiranja parametrov delovanja motorja in mogoče kdaj v prihodnosti kot kontroler za vbrizg vode/metanola :) Sam nisem prepričan da bi se še 1x ukvarjal z tem :)

Aja drugače je APR ta teden dobil TCU remap za tvoj menjalnik ;) Glede na to, da imaš golfa bi mogoče razmislil v drugi smeri in se zanimal za Eurodyne Maestro Tunning ali COBB Accessport ali kakšen podoben način remapa s katerim imaš kasneje več nadzora nad modifikacijami in vrstami goriva in si sam prilagajaš remap... Za golfe je to v USA zelo popularno in razširjeno, za Cupro te opcije ni :)

Lp

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Če jul 25, 2019 7:50 pm
Napisal/-a pskoda
Trenutno smo tvs poslali file od avta (računalnika) in čakam na posodobljene file. Obljubljajo, da bodo dsg prdci z nastavitvijo motorne elektronike in pravijo, da dsg tuning nima nič veze s tem. Bom videl kaj bo
Rekli so tudi, da ni problem za tuning motorja stage 3 z dsg prdci.
Nekaj so mi predlahali za stage 3, da naj vtaknem turbo tte470

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe jul 26, 2019 11:42 am
Napisal/-a _Dejan_
Kolikor sem prebiral forume in se spomnim je veliko uporabnikov jamralo da so prdce izgubili po Stage 1 ECU remapih nekaj pa tudi po TCU(DSG) remapih ampak verjetno so istočasno delali tudi ECU remap in je bila posledica ECU sprememb kriva za izgubo prdcev :) Jst sem jih izgubil ko sem menjal komplet izpuh in ni več poprdelo ob menjavi prestave ampak samo glasno poči... Meni bi bilo logično, da ob DSG remapu izgubiš prdce saj menjalnik veliko hitreje zamenja prestavo in ni časa za prdec :)
TTE470 je star turbo in izboljšana različica je TTE475 in je IS38 hibrid tako da ti upgrade tvojega ne pride v poštev in je opcija samo nakup novega... TTE ima 2 is20 hibrida prvi je TTE370+ cena cca. 1000€ + DDV + poštnina + tvoj turbo in TTE485 cena cca. 1900€ + DDV + poštnina + tvoj turbo ...

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe jul 26, 2019 11:48 am
Napisal/-a pinny
V čem bi bla pa fora pri meni, da ko prtisnem gas in nato spustim, se včasih tudi sliši kot neko večkratno prdenje iz avspuha? :) Ampak mene to sploh ne moti :mrgreen:

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe jul 26, 2019 12:16 pm
Napisal/-a _Dejan_
pinny to ti pa en injektor pušča :) hec :) temu se reče "pops & bangs" eni imajo to serijsko in poprdi tiho in samo kratek čas, pri ECU remapu ko rečeš da bi imel "pops & bangs" mapo pa naredijo tako, da je glasnejše in poka dlje časa ... To je nekako laično po slovensko povedano :)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe jul 26, 2019 12:22 pm
Napisal/-a pinny
Hvala za razlago :). Škoda ker sem že mel čipiranje, tk da na še kakšno ne bom več hodu .... bi pa vsekakr reku, da nej bo tk da je čim bolj glasno :D.

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe jul 26, 2019 4:55 pm
Napisal/-a pskoda
Pops & bengs nastanejo z dodatnim vbrizgom bencina ko so izpušni ventili odprti in bencin izgori izven motorja. Slabost tega je, da gre turbo prej papa.

Tuningi motorja ali menjalnika nimajo veze, ker če gledaš youtube ima folk predelane vage na sage 3, 3+ ali 4 in še vedno prdi pri prestavljanju.
Glavna stvar je timing vbrizga goriva.

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe jul 26, 2019 7:16 pm
Napisal/-a pskoda
@_Dejan_ hvala za info in turbo tte485 bo top za mene :D
Zdaj moram samo še preverit kako je zanesljiv

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: Pe jul 26, 2019 11:04 pm
Napisal/-a _Dejan_
@pskoda ne vem če si že naletel na to stran ampak mogoče TUKAJ dobiš še kakšno idejo za turbo ;)

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Objavljeno: So jul 27, 2019 6:50 am
Napisal/-a pskoda
Ja sem že videl to stran in tudi rsr iz ribnice je že montiral tte485.
Edini problem je če daš svojo turbino predelat si cca 1 mesec brez avta oz dokler jo ne dobiš nazaj