titanius je napisal/-a:Te Insignie se pa ocitno rade zavrtijo v obrate, pri meni na c5 je pri 4500 ze rdece, pri Insigniji 5500. Kaksno je stanje s porabo, kako se obnese sam avto na cesti, kaksna je odzivnost. Kako je z dpfom?
emozul je napisal/-a:Mene tudi zanimajo prednosti in slabosti, če primerjaš C5.
Vem sem tudi sam presenečen nad temle. Poraba je fenomenalna najvišja do sedaj je bila le 6,2 zelo dinamične vožnje. Najmanj sem zaenkrat imel okoli 5, 5,2 kar pa je bila vožnja po omejitvah ne pa počasna vožnja. Odzivnost je precej boljša kot sem pričakoval zato sem se tudi v kratkem naročil, da vidimo koliko konjičev ima saj malce dvomim, da jih ima le 140, ker je odzivnost zelo dobra. Dpf je v top formi vsaj tako je kazalo na pregledu. Verjetno so bile v Nemčiji le daljše relacije.
Primerjava Insignia VS C5:
Opel Insignia:
+odzivnost, pospeški
+ prostorna notranjost (odlagalna mesta itd.)
+slovenski jezik
+ zanimivi bonbončki
+odlični žarometi
+poraba
+omejevalec vrat ima tudi polovičke
- barva
- občasno zelo neodziven vmesnik
- prostor za glave zadaj predvsem pri osebah višjih od 186cm
- sovoznikov sedež nima veliko možnosti za nastavitev
- detajli
- na oko cenen material (na dotik je vsaj super)
- Opel servisa dobrega ni mogoče najti
- udobje proti C5
Citroen C5:
+hidravlika udobje
+prefinjenost
+poudarek na detajlih in posameznih zaključkih
+videz (meni osebno)
+vzdrževanje
+servis v Slo (odličen)
+enostavno upravljanje tempomata
-poraba
-pokanje v omejevalcih vrat
-avtomatski menjalnik (prestavljanje)
-odlagalna mesta (tista odlagalna mesta katera pa ima so premajhna)
-manjša vrata zadaj (težji vstop)
- prostornost v notranjosti
-vklop raznih lučk na armaturi brez pomena (ne pomaga nič)
Povzetek:
Insignia je v mojem pogledu boljša pa ne pišem tega zato, ker jo imam ampak zato, ker je res. Pri Insigni so se potrudili in odpravili večje napake iz prve generacije C5 pa facelifta niti dočakal ni. Enostavno je boljša v vsem razen v podvozju oziroma udobju. Na Insigni imam kot dodatno opremo boljše podvozje katero pa se niti ne pozna toliko. Priznam C5 zmaga tudi v raznih detajlih saj je še vedno Francoz. Največji minus pri C5 je neodločen avtomatski menjalnik in velika poraba. Insignia je novejša zato tudi direkten primerjave ni. Priznam pa, da me je pri Insigni najbolj presenetil slovenski meni in prostornost. Servisa (pooblaščenega) pametnega pa zaenkrat na obali in v osrednji Sloveniji NI, bil na več krajih ampak povsod je enako. Še zadnje pa to, če bi še enkrat izbiral bi izbral enako s tem, da bi bil med favoriti tudi V60.
lp