Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: LANCIA Thesis 2.4 JTD

Napisal/-a esem Ne jul 26, 2020 7:59 pm

Bolj ne kot ja, Thema (in kasneje Kappa), 164, Croma in Saab že, Thesis, ki ni direktna naslednica Theme/Kappe, pa je na svoji lastni platformi :!:
Wiki je napisal/-a:Lancia invested heavily in the Thesis and, unlike the predecessor the Kappa which shared an automobile platform with the Alfa Romeo 166, the Thesis was designed with its own chassis.
Sicer pa čestitke za vrhunski avto, ki je pravo nasprotje dolgočasnih nemcev brez svežih idej, dizajna, občutka "individualnosti", duše in kar je še podobnega, česar fani nemcev itak ne razumejo...
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Re: LANCIA Thesis 2.4 JTD

Napisal/-a Andraz3d Ne jul 26, 2020 9:03 pm

Cestitke.

Sam si lastim parkirano 3.2, 170k km. Servisiral sem jo pri Kranjcu in pri Vladimirju v Bratislavi (jep). Pri obeh zelo zadovoljen, ampak sem jo moral pocasi parkirat, ce jo zelim ohranit do oldtimer dobe. Postajala je pocasi mal premalo zanesljiva za 2.avto. Pa ne mislim, da me je na cesti puscala. Sam pac, high maintenance avto.

Se vedno zame eno bolj udobnih avtov. In lepih. Se posebej pa velja za 3.2, da je konstrukcijsko faljen. Napacen motor, napacen menjalnik, pa zadej bi moral imet pogon :).
 
desmodromica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 23, 2012 5:42 pm

Re: LANCIA Thesis 2.4 JTD

Napisal/-a desmodromica To jul 28, 2020 9:17 pm

esem je napisal/-a:Bolj ne kot ja, Thema (in kasneje Kappa), 164, Croma in Saab že, Thesis, ki ni direktna naslednica Theme/Kappe, pa je na svoji lastni platformi :!:
Wiki je napisal/-a:Lancia invested heavily in the Thesis and, unlike the predecessor the Kappa which shared an automobile platform with the Alfa Romeo 166, the Thesis was designed with its own chassis.
Sicer pa čestitke za vrhunski avto, ki je pravo nasprotje dolgočasnih nemcev brez svežih idej, dizajna, občutka "individualnosti", duše in kar je še podobnega, česar fani nemcev itak ne razumejo...


Drži Esem in hvala za spodbudne besede, cenim! Thesis je bil v bistvu zelo velik projekt Lancie, da bi v novem tisočletju naredili spet dobro staro Lancio(zato tudi lastna platforma), kombinacija tradicije(retro izgled ter inovativnosti in tehnologije...v ta avto je bilo vloženo ogromno denarja, časa in praktično proste roke oblikovalcem. V tej Lanci je podrobnosti na pretek...in pravzaprav je to avto, ki nekako sam stoji v svoji klasi...notranjost je v razredu F(S, 7 in A8), se pravi razred višje, kot v svojem dejanskem (E, 5, A6). Karakter ima zelo izrazit in se zares pelješ kot gospod(v polnem pomenu besede), ko zapreš tista težka vrata sploh z opcijskim skyhookom, izjemno izolacijo, linearnim a vztrajnim pospeševanjem, bi enostavno včasih kar zaprl oči. Res pa je, da se sama kvaliteta vožnja razlikuje od ohranjenosti primerkov(pri nas so kripe za 2k in samo še za dele)...nekje podvozje ne štima, drugje menjalnik(ki je notoričen), motor, elektronika nagaja s svojimi 24 procesorji...ker ta avto ima elektronsko skoraj vse. Takšen kot je moj, ki je res ohranjen, ga je že loterija dobiti(tudi tujina) in sem imel neverjetno srečo, da ga je prodal nekdo, ki ta avto ni poznal. Večinoma so zaradi nepoznavanja avtomobila zelo slabo vzdrževane. Na koncu so vse preostale primerke ob koncu proizvodnje Thesisa leta 2009 prodali po polovični ceni Italijanskemu veleposlaništvu. Naredili so ga tudi za Karla Voytolo in bil je vladni voz Berlusconija a širše populacije ni dosegel in samo 15.000 prodanih enot. A obdržal je karizmo in pretencioznost, kar je pri novih "luksuznih" avtomobilih danes težko zaslediti. Usnje in Alkantara sta ročno šivana, tretja opcija pa je bila butično oblazinjenje Ermenegildo Zegna, za katero bi laiki rekli, da je vstopni model! Kvaliteta je bila za Thesis res prioriteta in nekako so preveč stavili na ta model, kateri je sicer s prototipom Dialogos požel veliko navdušenje.

Slika
LED luči od leta 2001 serijsko, kakor tudi EPB.

Slika
Brisalci so skriti zaradi videza.

Slika
"DIzelski izpuh" je enak tudi pri bencinskih pogonskih sklopih. Oznak tipa motorja ni, razen pod motornim pokrovom.

Slika
Maserati QP ogledala...Maserati je Thesis veliko prekopiral, tako zunanji dizajn(samo trikotnik na zadnjih lučeh spregledaš in je ista thesis), kot notranjost(predal na gumb, osrednja konzola, stikalo za luči, oblika sedežev, itd.)

Slika

Slika
Retro števci, spogledovanje z modeli iz petdesetih in šestdesetih. Pogonski sklop pa je glede na te km, za katere ne morem popolnoma trditi, da so avtentični, v izjemnem stanju...in ne morem prehvaliti, do kakšne uglajenosti so ga za ta avtomobil skupaj z menjalnikom nastavili.
 
desmodromica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 23, 2012 5:42 pm

Re: LANCIA Thesis 2.4 JTD

Napisal/-a desmodromica Sr jul 29, 2020 9:19 am

Andraž 3d: Hvala. Sicer se virtualno poznava že nekaj časa in vsake pol leta te spomnim, kaj se s tvojo Thesis dogaja :lol: Upam, da jo boš počasi začel pripravljati za registracijo. Z leti se nabere popravil in pa pomanjkanje časa, iskanje delov...mislim, da bi bilo top, ker je spodobnih zares malo. Priloži kakšne slike :D

Sicer sem imel 3.0 V6 in se strinjam, da je 215 - 230 atmosferskih konjev absolutno premalo za takšno maso...po drugi strani pa se mi je zdela posrečena kombinacija, verjetno zaradi brbotanja in Busso zvoka. Sprednji pogon je imela tudi Thema, vključno 8.32, kappa...kdo bi razumel.

Malo offtopic: Lahko omenim, da ima moj kolega poleg petih Alf tudi Dedro Integrale, ki je velika rariteta, žal pregnita in Kappo 20v Turbo, tudi zunaj sameva v slabšem stanju. Oba avtomobila sta bila v svojih časih fenomenalna...
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 24 gostov