Po dolgem času objavljam v temi s par novostmi:
- Osram Cool Intense Blue D1S xenon žarnice
- HEL pletene zavorne cevi (carbon fiber look)
- Ferodo DS2500 ploščice spredaj + novo zavorno olje Motul
- M Performance karbonski pokrovček pokrovčka za tankanje (yeah… read that again)
- Zaščitno steklo za iDrive zaslon
- Kompleten original M2 izpušni sistem
- Bastuck difuzor
- M2 sijaj črne ledvičke
- Original BMW M Performance sprednji podaljšek
- Rdeč start stop gumb
- Original sprednje USA mrežice (brez sivih letvic)
M2 izpušni sistem paše na M235i brez predelav zaradi enake osnove motorja (N55) in tudi določene komponente so po kataloških številkah enake.
Difuzor je pa znamke Bastuck - edini, ki preverjeno paše z original M2 izpuhom in dejansko ne izgleda slabo. Sem videl že slike, ko so združevali original M235i difuzor in M2 difuzor… pa mi nekako ni bilo všeč. Tega sem dobil izjemno ugodno tako da ni bilo dileme kaj storiti.
Žal pa se pozna, da ni original… ampak ok.
Glede izgleda pa… hja, verjetno ne bo vsem všeč. Jaz se še tudi navajam na 4 nastavke zadaj, ampak nekako mislim, da kar paše. Če ne drugo, je verjetno edina M235i z M2 izpušnim sistemom pri nas, tako da bi se lahko reklo da je predelava v stilu OEM+. So pa še v planu večji (verjetno karbonski) nastavki.
Zvok je zdaj dosti bolj globok ter tudi glasnejši je, mi je všeč.
Vse zgoraj omenjeno je bilo menjano/opravljeno pri Avtoservis Maribor. Fantje, hvala vam!
V planu je bila tudi menjava emblemov za 50 Jahre Edition… pa sem si potem premislil, ko sem jih že naročil, saj je sprednji znak zalepljen in ne na pine, kot pri E serijah (in kot je zadaj pri F).
Ironija pri teh emblemih je tudi, da sem jih prodal kolegu, kateremu so jih po nekaj dneh nato ukradli.
Naročene sem imel tudi zadnje mrežice namesto odsevnikov, ki pa so se na poti do mene izgubile… hvala Pošta Slovenije.
Tako, zdaj je zunanjost vizualno cca. 90% končana, manjka samo še M Performance zadnji spojler ter 19'' platišča – v planu naslednje leto.
Čez zimo je želja menjati intercooler za večjega, nato pa sledi optimizacija motorne moči.
LSD še ni pozabljen, je pa finančno kar velik zalogaj (cca 2500€ original M Performance) tako da počasi, ampak bo.
Notranjost bo deležna še manjših sprememb v obliki M Performance prestavne ročke + ročke za ročno zavoro ter M Performance volana (ne tistega z lcd zaslonom).
Potem pa je v glavnem to to. Seveda se bo vmes še kaj spremenilo kot vedno ampak ravno zaradi tega je zabavno.