Stran 1 od 1

Skoda felicia serie lemans (veliko slik)

Objavljeno: Po avg 09, 2004 7:42 pm
Napisal/-a s.Hio
Slika
Slika
Slika
Slika
Se masina:
Slika
Slika
Slika
Slika

Pa se en tuning v stilu freestyle:
Slika

Objavljeno: Po avg 09, 2004 7:44 pm
Napisal/-a Omelo
bruh :?

Objavljeno: Po avg 09, 2004 7:56 pm
Napisal/-a lublancan
ne bom komentiru, da ne bom užalu kšnga k so mu škode ušeč

ampak gume matador so pa the best :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Po avg 09, 2004 8:00 pm
Napisal/-a SeekK
lubi jezus :?

Objavljeno: Po avg 09, 2004 8:33 pm
Napisal/-a s.Hio
To so felicie pick up prirejene za dirko lemans, torej dirkalne. Felicia pick-up so zame itak najaci stroji za pimp sploh pa felicia fun:
Slika

Objavljeno: Po avg 09, 2004 8:42 pm
Napisal/-a Williams
Men pa kr hudo tele felicie pick up zgledajo :shock: :shock: :shock: , sam se mi zdijo mal predolge.
Mater, da bi jih lahk v živo vidu :(

Objavljeno: Po avg 09, 2004 8:53 pm
Napisal/-a Nejko87
js sem jih videl že kar nekaj.. rumene zgledajo u redu.... (igračke)

Objavljeno: Po avg 09, 2004 8:54 pm
Napisal/-a s.Hio
Williams je napisal/-a:Men pa kr hudo tele felicie pick up zgledajo :shock: :shock: :shock: , sam se mi zdijo mal predolge.
Mater, da bi jih lahk v živo vidu :(


Felicia fun je pri avtoemona v ljubljani razstavljena, ostale pa bi tud jaz rad videl v zivo. Pa sploh niso tako hudo dolge v primerjavi z felicio sedan (izdelovali od 1991-94):
Slika

Pa se podatki v cescini:
Škoda 792 Felicia Sedan, Československo 1991
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Prototyp vycházející z modelu Favorit, který měl být vyráběn od roku 1994 pod jménem Felicia. Měl modernizovanou karosérii a měl být vybaven novými motory Škoda OHC 1375 a 1596 cm³ (78x83,5 mm, 74 kW při 5500 ot/min). Později měly následovat obdobně modernizované verze hatchback (Favorit) a kombi (Forman). K sériové výrobě sedanu ani nových motorů nedošlo. Jméno Felicia bylo pak použito na inovovaný hatchback (typ 791) i verzi kombi (typ 795).
Snímky jsou z knihy Škoda auta známá i neznámá, kresba pochází z knihy Škoda - Let okřídleného šípu.

Objavljeno: Po avg 09, 2004 9:30 pm
Napisal/-a Williams
Ej, nism vedu, da obstajajo tud starejši modeli felicije :shock:

Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:01 pm
Napisal/-a PiLLLe
lublancan je napisal/-a:ne bom komentiru, da ne bom užalu kšnga k so mu škode ušeč

ampak gume matador so pa the best :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


So res dobre gume edini problem je ta da se prevec trgajo oz cufajo k zategns rocno :P V glavnm men prej odfuka spredn deu avta kt pa zadn pa spredi mam bfgodricke pa so za en k*** prot matadorkam :P

Lp PiLLLe :)

Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:07 pm
Napisal/-a super98
O bože...ceu stroj :D

Pa ta besn 1.3 stroj (oz. njegova izpeljanka). A maš kakšne tehnične podatke.


Favo limuzina je pa biu bl prototip!!

Objavljeno: To avg 10, 2004 7:40 am
Napisal/-a Courage™
Tako ma en tu ko jaz živim, rumeno... S kajakaštvom se bavi... Meni ne sede avto...

Objavljeno: To avg 10, 2004 7:48 am
Napisal/-a RAPMAN
un rumen je hud za obalno stražo :P :twisted:

Objavljeno: To avg 10, 2004 8:21 am
Napisal/-a s.Hio
RAPMAN je napisal/-a:un rumen je hud za obalno stražo :P :twisted:


tocno tako

Objavljeno: To avg 10, 2004 8:23 am
Napisal/-a s.Hio
Malo podatkov o felicii za lemans (spet v cescini):

Škoda Pickup Free Style, Česká republika 2001
Závodní jednomístný okruhový speciál, dvoudvéřový pikap se zakrytým nákladním prostorem, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV, objem 1490 cm³, vrtání i zdvih 78 mm, komprese 11,9, karburátor LEKR, výkon 94 kW (128 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 140 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 780 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 9 s.
Vozy pro národní závody Pickup Free Style připravovala firma Autospektrum 2000 sro Mariánské Lázně. Výkon vozů se pohyboval v rozmezí 92 až 103 kW (125 až 140 koní) a závodů se zúčastňovalo kolem 25 vozů.

Objavljeno: To avg 10, 2004 8:29 am
Napisal/-a s.Hio
Pa se favoritka lemans:
Slika
Škoda Pickup, Česká republika 2004
Dvoudveřový jednomístný závodní pikap, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV, objem 1490 cm³, vrtání i zdvih 78 mm, komprese 11,9, výkon 95 kW (129 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 148 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 780 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 9 s.
Vůz na snímku patří do starší generace pikapů Free Style, vycházejících z modelu Škoda Favorit. Zřejmě pochází z roku 1994 nebo 1995.

Slika
Slika
Škoda PickUp Free Style 1.3, ČR 1993
Dvoudvéřový jednomístný závodní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, výkon 78 kW (106 koní) při 7000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, spotřeba 10 litrů/100 km a maximální rychlost 195 km/h.
Závodní vozy pro národní okruhové závody Pick-Up Free Style připravovala firma Autospectrum 2000 Mariánské Lázně. Základem byl vůz Pick-Up odvozený z modelu Favorit, u kterého byla ložná plocha zakryta speciálním plastovým dílem.
Národní okruhové závody Škoda Pickup Free Style se pořádaly od roku 1994. Původně se jich zúčastňovaly vozy Favorit Pickup, později Felicia Pickup. Objem motoru byl záhy zvýšen na 1,5 litru