Stran 1 od 3

BMW serija 8

Objavljeno: So dec 04, 2004 2:23 pm
Napisal/-a Suljo
Torej tle bi vs prosu da prlimate kšne slike, tehnične podatke, vtise iz vožnje z njim (če ste ga vozil) itd itd...
Zame je to še dons edn najlepših automobilov k obstaja, sploh recimo 850 CSI je tak strup da dol padeš 8) Pa take lepe, čiste linije, nč futurizma, uglavnem čista klasika. Uglavnem auto je zame čista bomba, čeprou je str že več k 10 let ampak useen svaka čast BMW-ju k so nardil ta auto :twisted: 8) No zdj pa še vi...
LP

Objavljeno: So dec 04, 2004 2:27 pm
Napisal/-a Cizi
Prijatelj ga je vozil, spije veliko, gre pa bojda full slabo, to je pa vse kaj vem. :)

Objavljeno: So dec 04, 2004 4:01 pm
Napisal/-a kobreti
850 csi res nemore it slabo!!!
Tak ,da tvoj kolega je HEPAN al pa vozi porše TURBO!!!
Drugač pa na 850 csi lahko bankrotiraš ker kolk tukaj servisi stanejo in še vse ostalo!!
:?

Objavljeno: So dec 04, 2004 4:09 pm
Napisal/-a Suljo
Ja najbrž da je tvoj kolega vozu kšnga 830,k že 840 more hudo it ;) Drgač CSI je pa itaq klasa zase (380KM :shock: :shock: 8) )
LP

Objavljeno: So dec 04, 2004 4:23 pm
Napisal/-a s_mande
Cizi je napisal/-a:Prijatelj ga je vozil, spije veliko, gre pa bojda full slabo, to je pa vse kaj vem. :)


SALJIVEC!!! :/:o:/ Res je da je avto velik porabnik(hallo ima pa ja nevem 5.0 motor in 12cilindrev),da bi pa slabo sel to pa res prvic slisim!!!BMW 850csi ima pa ja 380km-to pa je ja formula!!! :vrum Avto pa je ze star 10let in je se vedno aktualen!!!A ne,se mar motim!!!

Lep dan zelim se naprej in srecno pot!!!s_mande

Objavljeno: So dec 04, 2004 5:46 pm
Napisal/-a Sportivo
Hm glede slabe vožnje: Pravijo da je to zaradi prevelike teže. Drugače pa je bil izdelan kot konkurenca mercedesu sl, vendar ga ni dohajal, tak sem vsaj nekje na netu bral.

Objavljeno: So dec 04, 2004 5:48 pm
Napisal/-a Sportivo
Ampak zaradi lepote se ga pa nebi branu.
Slika

Objavljeno: So dec 04, 2004 6:04 pm
Napisal/-a sector
bratranec z njim ze nekaj let drzi lokalni rekord nepovemodkod cez gorjance do novega mesta. eden izmed zadnjih zeeelo preglednih srednje hitrih ovinkov v desno je letel s 5GTT 120kmh z osmico +170km (sem bil notri!)
.
.
.
toliko o slabi legi in "strasanski" tezi kao poznavalcev. :?

na avtocesti pa itak nima konkurence

Objavljeno: So dec 04, 2004 6:10 pm
Napisal/-a gape
BMW serije 8 CSI je ena najbolših stvaritev BMW-ja!Avto je lep je coupe ma dost moči pa še tak glas da ti glavo odpira!!!Druga stvar pr tem avtu je pa strošek vzdrževanja (registracija,bencin,gume,servisi,vsak rezervn del košta čez 200k sit...) uglavnm tko na let morš računat ene dva miljončka za vzdrževanje!!!In tud zaradi tako visokih stroškov je bil ta model umaknjen iz proizvodnje!!!

Objavljeno: So dec 04, 2004 7:21 pm
Napisal/-a _Jerry_
Osmica je lepotica, ampak V12 motor je zal eden najslabsih motorjev, ki jih je BMW naredil. Razlogov za to pa je vec. BMW je imel v 80.ih letih precej siroko paleto sportnih limuzin, a nobenega pravega sportnika (po koncu izdelave serije 6). Po drugi strani je bilo tedaj konec naftne krize in evropska konkurenca je razvila mogocne motorje, ki so imeli po 8 valjev (Mercedes S Coupe, Porsche 928) ali celo 12 (Jaguar XJ-S). BMW je do tedaj ponujal le svoje (sicer odlicne) 6 valjnike, kar pa je bilo za peticne kupce premalo in so zaradi prestiza raje zavili h konkurenci. BMW je to opazil dokaj pozno in casa za ukrepanje je bilo malo. Razvojnim inzenirjem so narocili, da v najkrajsem moznem casu pripravijo "protiorozje". Zahtevali so avto, ki bi bil na trgu brez konkurence in (naj) bi se dobro prodajal tudi v Ameriki. Tukaj pa je nastopil problem. BMWjev tehnicni oddelek je bil sicer zelo sposoben in izkusen, ampak le v gradnji 6valjnikov. V pomanjkanju casa so izbrali edino varijanto, ki se jim je zdela logicna. Zdruzili so dva 6valjna motorja in iz njiju naredili V12. Blok motorja so razvili povsem na novo, vse ostalo pa je v glavnem ostalo enako. Enaki bati, ojnice, glave, vetili, itd. Problem s krmilno elektroniko so resili na ta nacin, da je oba racunalnika (za vsako stran motorja po enega) kontroliral in usklajeval tretji, centralni racunalnik. V avtu je bilo vse dvojno, imel je tudi dva locena izpusna sistema in dva akumulatorja. Karoserija je prav tako bazirala na osnovi serije 7, ker jim je prilagajanje vzelo veliko manj casa, kot bi jim ga vzela popolnoma nova konstrukcija. Dno avtomobila vkljucno s sprednjo premo je bilo enako, kot pri 750, le zadnja prema je bila drugacna. Na papirju je torej vse izgledalo lepo in prav. V resnici pa so se zacele tezave. Avto je bil na zacetku misljen kot zamenjava za serijo 6 in nekaj v tem rangu so kupci tudi pricakovali. Seveda tudi cenovno. Dobili so pa na zunaj sicer ogromen avto, ki pa je imel znotraj le 4 sedeze, pa tudi cena je bila veliko vecja od predhodne serije 6. BMW je bil tudi krepko drazji od konkurence, nabavna cena za 850i je bila 135.000 DEM, za Porsche 928 119.500 DEM, za Mercedes 500 SEC 100.400 DEM, medtem ko si Jaguarja XJ-S lahko dobil ze za 72.880 DEM, torej skoraj pol ceneje. Ob vsem tem je avtomobilski trg v zacetku 90.ih prizadela se recesija, ki je najbolj skodovala prav prodaji najprestiznejsih avtomobilov. Avto torej ze ob rojstvu ni imel prevec srece.

In kako se je avto obnesel v praksi? Dokaj slabo, kar za bavarske modele do tedaj ravno ni bilo v navadi. Vzdrzevanje te "posasti" se je izkazalo kot zelo zahteven zalogaj, ob preobilici elektronike je pri servisiranju tezave povzrocal tudi (pre)velik motor v dokaj majhnem (predvsem nizkem) motornem prostoru, svoje pa so naredile se otroske bolezni, ki jih inzenirji zaradi prekratke razvojne dobe niso imeli casa odpraviti. Vse skupaj je vodilo v veliko izgubo, ki jo je imela tovarna BMW s tem projektom, ki pa je bil k sreci edini te avtomobilske znamke, ki se je slabo prodajal... Tudi prihod modela 850 CSi (leta 1992) s 380 KM in 840 Ci (leta 1996), 286 KM (850i je imel okroglih 300 KM) ni popravil situacije. Kljub temu so s proizvodnjo vztrajali vse do leta 1999, ko je tekoci trak zapustil ladnji primerek serije 8...

Objavljeno: So dec 04, 2004 8:46 pm
Napisal/-a Cizi
Se opravičujem, sem spregledal da je govora o CSi modelu, jaz sem pa napisal izkušnje za 850i, kateri pa res ni bogve kaj.

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 11:11 am
Napisal/-a McLaren
Hmmm.....mislim da ma en na forumu takega BMW-ja.....mislim da je celo slike objavu, samo mislim da je 850i.

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 11:23 am
Napisal/-a Mc Čun
Slišal sem ''baje'' da imajo probleme z elektroniko - ne vzemi me za besedo ker je že to dolgo nazaj. :idea:

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 11:39 am
Napisal/-a Suljo
Cizi je napisal/-a:Se opravičujem, sem spregledal da je govora o CSi modelu, jaz sem pa napisal izkušnje za 850i, kateri pa res ni bogve kaj.

Ni nujno da je govora sam o CSI-ju loh tut o kermu drugmu, sploh ni problema ;)

P.S. tuki je še ena stran, kjer je res velik gor o 8-ki http://www.bmw850.de/english.html
LP

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 12:15 pm
Napisal/-a Cizi
No če pogledamo 850i, ta res ni bogve kaj, 0-62mph 6.8s in 1/4 milje prevozi v 15.5s po tovarniških podatkih. Takšne čase dosegajo tudi avti z dosti konji manj.

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 12:18 pm
Napisal/-a iKst
Tisti, ki pravite da avto LETI očitno niste vajeni hitrih avtomobilov. 850i ima 300 konjev in cca 1800kg. Pospeški so okoli 7s do 100, končna 250kmh. Ni slabo, ni pa nič posebnega.

Drugač pa :bow :bow :bow Že nekaj časa je osmica na moji top 10 listi :) Oblika je res huda, do danes se lahko primerja z njim le malo avtomobilov. Pa tudi udobje v notranjosti (na sprednjih sedežih, zadnja itak nista uporabna) je na vrhuncu.

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 12:25 pm
Napisal/-a NeRo
sector je napisal/-a:bratranec z njim ze nekaj let drzi lokalni rekord nepovemodkod cez gorjance do novega mesta. eden izmed zadnjih zeeelo preglednih srednje hitrih ovinkov v desno je letel s 5GTT 120kmh z osmico +170km (sem bil notri!)
.
.
.
toliko o slabi legi in "strasanski" tezi kao poznavalcev. :?

na avtocesti pa itak nima konkurence


Najhitrejši na vasi a?
Čez Gorjance do NM? Se pravi po klancu dol večinoma :?

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 4:30 pm
Napisal/-a _Jerry_
McLaren je napisal/-a:Hmmm.....mislim da ma en na forumu takega BMW-ja.....mislim da je celo slike objavu, samo mislim da je 850i.


Jaz sem ga imel, ampak ga nimam vec 8) No ja, moj je bil posebna izvedba z V11 motorjem... :P

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 4:36 pm
Napisal/-a _Jerry_
Mc Čun je napisal/-a:Slišal sem ''baje'' da imajo probleme z elektroniko - ne vzemi me za besedo ker je že to dolgo nazaj. :idea:


"Problemi" je prevec nedolzna beseda ;) Ce nisi vsaj 2x na teden pri stromarju, te ta po treh dneh ze klice domov, kaj je narobe... :mrgreen:

Ce imas ta avto, postanes prakticno clan elektricarjeve druzine... Spoznas njegovo zeno in otroke... Postanete dobri prijatelji... Zacnete se tikat... Njegove otroke vozis v solo... Dobis poseben kolicinski popust... :EE

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 4:39 pm
Napisal/-a _Jerry_
iKst je napisal/-a:Tisti, ki pravite da avto LETI očitno niste vajeni hitrih avtomobilov. 850i ima 300 konjev in cca 1800kg. Pospeški so okoli 7s do 100, končna 250kmh. Ni slabo, ni pa nič posebnega.


Res. Ampak to te niti ne moti. Ker si srecen, dokler se sploh premika... :D