Stran 1 od 2

BMW E30 316

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 9:53 pm
Napisal/-a kroskris
Ponosno objavljam, da sem tudi jaz predstavil mojga črnega konjička v avtogaleriji, sicer je dopolnil že zrelih 18 let, ampak srce ima mlado in zdravo.
Ljudje so skeptični, ampak jaz mu zaupam, saj je vsak kilometer pravi užitek. 8)

Lep pozdrav vsem voznikom, ki dajo nekaj na udobje,individualizem in varno vožnjo. :vrum

http://www.avtomobilizem.com/modules/my ... ar_id=7851
evo pa še link :D :D

komentarji zaželjeni :D

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:02 pm
Napisal/-a Blinder
Evoti komentar. Kaj pomeni oznaka E30? Pa kolko konjev ima? Pa brzine ima nenavadne; prva je levo spodaj(lihe brzine nazaj)?

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:05 pm
Napisal/-a Neelix
Daj še link do galerije si zrihtaj spodaj, da se bomo lahko priklikali do avta.

Zanimiv car tatoo. Se vidi da lepo skrbiš za njega. Kar tako naprej!
:tomidelej:

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:12 pm
Napisal/-a kroskris
E30 je t.i. E koda modelne palete tovarne bmw, npr ta zadnji bmw serije 3 ima tovarniško ime E90, ali pa naslednik od E30, torej letniki 91 naprej pa so E36,....

skratka ko rečeš E30, poznavalci vedo takoj kateri avto v katerem časovnem obdobju izdelan,... :D

Brzine so pa popolnoma standardne, torej prva levo zgoraj itd, edinole nekateri M modeli s športnim menjalnikom imajo prvo brzino levo spodaj, drugo pa v sredini zgoraj,... :bere

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:12 pm
Napisal/-a iKst
Dej link, men se ne da iskat :)

Drugač pa čestitam. E30 je zakon avto, za moje pojme najboljši BMW :) Če je star 18 let ne pomeni, da je zanič, ampak da je zrel in izkušen. Takrat avtomobili še niso imeli brezvezne elektronike in na prvem mestu je bil voznik.

Aja. E30 pomeni BMW serije 3, ki so jih izdelovali od 1983 do 1990 (nekatere modele malo dlje).

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:13 pm
Napisal/-a Sportivo

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:31 pm
Napisal/-a kroskris
ja je ful lep pa cenjen, sicer je dobrega težko dobit, jaz sem mel to srečo, da sem ga kupil od soseda, ki ga je imel 14 let, avto ma dans komaj realnih 130k km, ko je glih nekdo vprašal kolk konjem ma, glede tega sem sam skeptičen če štima, v prometni piše da ma 75 konjev, kar pa se ne ujema z modelnimi podatki od proizvajalca, pa da ima samo 1600 ccm ko pa najdeš podatke na netu da majo ti modeli motor s 1800ccm in najmanj 90 konjev :shock:

skratka, 75 ali 90 konjev, ni tolk razlike pri toni 300, vendar kljub temu se fura in pospešuje čisto vredi, :)
če še dodam porabo, - pri pipanju od Maribora do Celja na avtobanu, torej do daske, hitrost od 150 do 190, je pil borih 9 litrov, kar pa tud ni slabo 8)

hvala za pohvale :D

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:40 pm
Napisal/-a iKst
316 s fergazerjem ima 75 konjev. Ta model so prodajali v jugoslaviji pa grčiji in mogoče še na kakšnem bolj "levem" trgu. Te motorji so 1600ccm. Pol maš pa še 316i, ki ima 90 konjev in prav tako 1600ccm.

Pa avto more met manj kot 1300kg. Če ima 4 vrata pol more met malenkost nad tono, če je pa dvovratni pa malo manj kot tono. To so podatki iz tehtnice. Na prometni sicer možno da piše 1300kg ampak podatek sigurno ni pravilen.

Aja. A ima avto šibedah ? Tisti so še lažji :)

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:44 pm
Napisal/-a kroskris
Za vse tiste ki bi radi več zvedli o tem tipu avtomobila, obstaja odlična nemška stran, sicer ne vem če se bo mojster foruma s tem strinjal da dodajam naslov strani,..
www.e30.de

;)

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:47 pm
Napisal/-a Spyker
Pohvalno za tko lepo ohranjen avto! Hud!!

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:50 pm
Napisal/-a kroskris
iKst je napisal/-a:316 s fergazerjem ima 75 konjev. Ta model so prodajali v jugoslaviji pa grčiji in mogoče še na kakšnem bolj "levem" trgu. Te motorji so 1600ccm. Pol maš pa še 316i, ki ima 90 konjev in prav tako 1600ccm.

Pa avto more met manj kot 1300kg. Če ima 4 vrata pol more met malenkost nad tono, če je pa dvovratni pa malo manj kot tono. To so podatki iz tehtnice. Na prometni sicer možno da piše 1300kg ampak podatek sigurno ni pravilen.

Aja. A ima avto šibedah ? Tisti so še lažji :)


saj sem si mislo da bo nekaj takega s tržno varianto na tem, drugače ma avto 1180kg prazne mase, jaz sem še mene in poln tank zravn računal :lol: :lol: :lol:
ja žal, šibedaha pa nima :roll: , ma pa električno nastavljiva zunanja ogledala 8) 8)

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 10:55 pm
Napisal/-a kroskris
Demo je napisal/-a:Pohvalno za tko lepo ohranjen avto! Hud!!


hvala hvala, sicer ga mam komaj eno leto, samo ga merkam :D
a mi lahko dodaš kakšen link do teh "ročno" narisanih avtov, ko jo maš zravn članka, sicer mam eno takoj ob nicknamu, z3, mel bi pa jih še več :)

lp

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 11:01 pm
Napisal/-a Žune
Ful lep avto! Edino zmaja bi dal jaz dol, ampak to je stvar okusa. E30 316 je bil za jugo-vzhodno Evropo delan z 1600 ccm in 75 KM. Za zahodno evropo pa 1800 ccm in 90KM (dvojni fergazer). Potem je bil pa še 316i, ki pa je imel injection in 105 KM in pa 316i s katalizatorjem in lambdo, ki je imel 102 KM. :)

Re: BMW E30 316

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 11:50 pm
Napisal/-a xsAMOR
kroskris je napisal/-a:Ljudje so skeptični, ampak jaz mu zaupam, saj je vsak kilometer pravi užitek. 8)


To to!
Poznam tudi nekoga ki ima bmw-ja starega približno kot ti,ohranjen,... vendar ne poznam točne oznake s telimi E-ji, je pa 320i in pa nekje 130KM če se ne motim.Ko stisne gas motor tako lepo zapoje :yum

LP

Re: BMW E30 316

Objavljeno: Če mar 17, 2005 12:04 am
Napisal/-a kroskris
xsAMOR je napisal/-a:
kroskris je napisal/-a:Ljudje so skeptični, ampak jaz mu zaupam, saj je vsak kilometer pravi užitek. 8)


To to!
Poznam tudi nekoga ki ima bmw-ja starega približno kot ti,ohranjen,... vendar ne poznam točne oznake s telimi E-ji, je pa 320i in pa nekje 130KM če se ne motim.Ko stisne gas motor tako lepo zapoje :yum

LP


320i ma vrstni 6 valjni motor, ki proizvaja tako odličen zvok, in je prav tako e30, saj se njegova karoserija ne razlikuje od mojga 8)
še več zvoka pa proizvede 325i, takšni pa so redki in še bolj cenjeni,
na omenjeni strani zgoraj pa je detaljno prikazana predelava na 335i, kar pomeni veeeeeliko več konjičkov, ki rabijo tudi veliko sena, ampak poplačajo z edinstvenim zvokom že v prostem teku motorja 8) 8) 8), ... z prirejenimi nosilci motorja, se da v e30 zmontirat 3,5 litrski motor od ene starejše sedmice, ...
to pa je pol res carsko :lol:

Objavljeno: Če mar 17, 2005 12:10 am
Napisal/-a iKst
V E30 se da marsikaj zmontirat. Ni pa zadeva tako enostavna kot se sliši. Čeprav ni treba veliko predelat je montaža vseeno dost zahtevna za laike. Čahko potrdim iz lastnih izkušenj :)

Aja, pa 3.5 mašina je mal težka. To je za stare ate. M50 2.5 se pomoje bolj splača :twisted: :twisted:

Objavljeno: Če mar 17, 2005 12:16 am
Napisal/-a iKst
Par primerov:

V12 v E30 :)

http://images.google.com/imgres?imgurl= ... D%26sa%3DN

M50 2.5, 24v motor iz novejše trojke ali petke (E36 ali E34)

http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01111/02.jpg

3.5 motor...Alpina :)

http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00612/07.jpg

Hmmm...a bo tole šlo not ? :)

http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00599/05.jpg

Objavljeno: Če mar 17, 2005 12:26 am
Napisal/-a kroskris
Hmmm...a bo tole šlo not ? :)

http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00599/05.jpg

hehehe, joooj, coool, :D :D :D , malo bo res na tesno, bo pa treba pozabit na tekočino za šajbe in jih ročno škropit :lol:

Objavljeno: Če mar 17, 2005 12:53 am
Napisal/-a Blinder
Leta 1988 je prisel ven 320 is; motor narejen na osnovi od M3 ja ampak kubikaza zmanjsana na malo pod 2000 ccm zaradi manjsih davkov. 4 cilindre. Pa 192 km @ 6900 rpm. Je kdo kdaj slisal zanj? Mogoce je bil samo za italjanski trg.
lp

Objavljeno: Če mar 17, 2005 1:33 am
Napisal/-a iKst
Seveda. To je t.i. italjanski M3. 2000ccm 4 cilinderski motor pa navadna karoserija od E30 (m3 ima poširjene boke, pesto na 5 šraufov pa še par malenkosti). Dober stroj, samo ni jih veliko pa dragi so. Je že skor vseen če M3 vzameš.

Če hočeš poceni in podobno hitro varjanto je pomoje engine swap najboljša možnost. Moj bo mel tut 192 konjev pa še precej več navora :) samo cena bo neprimerno nižja.