Stran 1 od 8
Toyota celica T23
Objavljeno: Sr jun 01, 2005 10:55 am
Napisal/-a Neon
Avto ma namreč športni filter pa mam filing da avto ne gre kot bi mogu, oz. ko je vroče nekak ni nekga pravega veselja.
Kaj naredit v primeru ko hočeš met sportni filter za zvok, na originalnem ohišju je bilo pa polno nekih šlaufkov priklopljenih?
Kaj dela, oz. meri tisti luftmeser ki je na dovodni cevi za zrak v mašino?
Pol je pa se ena manjša zadevica z 3ma manjšimi cevkami, je pa tudi neki povezana z filtrom?
Hvala za odgovore
Objavljeno: Sr jun 01, 2005 12:20 pm
Napisal/-a modriDIRKAC
luft meser je eden od pomembnejših senzorjev na motorju...meri namreč maso vsesanega zraka in glede na to ECU odmerja količino goriva.....tista druga zadeva je pa verjetno EM ventil ki spušča bencinske hlape iz rezervoarja v motor kadar ta dela z v določenem območju....avto ne gre takrat ko je vroče zato ker ti sesa vroč zrak iz motornega prostora vroč zrak ima pa manjšo gostoto in ga motor posledično manj dobi....
zadevo boš rešil tako da boš speljal cev primerne debeline direktno v odbijač in filter namestil na njen konec....LMM pusti na enakem mestu za ostale cevke ki pa so pritrjene na sesalni vod pa pač naredi posebne priključke na to cev...glede dežja naj te ne skrbi sal voda kljub temu da jo bo nekaj prišlo na filter ne bo mogla po cevi gor...to vsi vemo kam voda teče....za cev uporabi aluminijasto ali rostfrai....ker boš dobil lep kovinski zvok na filtru...plastična oz rebrasta cev pa ni primerna ker skoraj popolnoma ubije zvok....to pa pol nis nič naredu....
Objavljeno: Sr jun 01, 2005 12:44 pm
Napisal/-a Neon
Ali se mora ustvarjati pravi podtlak pri luftmeserju, da pravilno deluje, ker namreč podtlak pri športnemu filtru je manjši kot pa pri originalnem filtru?
Ja tisti EM ventil je priklopljen na dve žici iz njega grejo pa 3-je šlaufki. Priklopljeni so bli pa tudi na filter (nisem siguren če pred filter ali za njem pred luftmeserjem).
Kaj pol s tem naredit?
Thanx...
Objavljeno: Sr jun 01, 2005 1:59 pm
Napisal/-a modriDIRKAC
ne lmm meri samo pretok ....podtlak nima veze.... uno drugo zadevo si pa težko predstavljam k ne poznam tok japonskih mašin...dej prlep kšno fotko da vidm kva to v resnic je za ena zadeva....
Objavljeno: Pe jun 03, 2005 5:18 am
Napisal/-a Neon
Evo fotkice
Pri zadevici X1 pride šlaufek iz rezervoarja pa gre na karburator naprej
Pri zadevici X2 so pa 3je šlaufki pa ne vem kam naj bi bili priklopljeni oz kaj bi ta stvarca delala. Kovinski priključek je priklopljen na zgornji del originalnega airboxa, ne vem pa kaj naj bi šla ona dva.
Objavljeno: Po jun 06, 2005 9:05 am
Napisal/-a Mare9mm
Kaj pa če bi šel na uradni servis uprašat, ker vedno tam serviseraš svoje Celice?
OFF-T: A zdej maš obe?

Objavljeno: Po jun 06, 2005 7:33 pm
Napisal/-a Neon
Naročiti bi se mogu v LJ, pa ne morem vedet če bom ravno tisti dan sploh frej, tko da bo očitno še mal počakalo če ne bom kaj koristnega prej zvedu.
Sej dokler gre, se nikol ne mudi :P
OFF-T: ne prodal sem jo v fužine.
Objavljeno: Po jun 06, 2005 7:49 pm
Napisal/-a monster_d
probaj pogledat v manuals

Objavljeno: Po jun 06, 2005 8:33 pm
Napisal/-a Drey #24
X1 = VSV, vacuum-switching valve

Objavljeno: Po jun 06, 2005 8:36 pm
Napisal/-a Mare9mm
Neon je napisal/-a:OFF-T: ne prodal sem jo v fužine.
Sam zdej upam, da me ornk za**bavaš. K če jo bom vsak dan vidu, se bom enkrat sam zraven parkiru, pa začel jokat, zakaj ni moja.

ops:
Objavljeno: To jun 07, 2005 7:14 am
Napisal/-a dgrejtest
eh, mare.... stara j***a... midva bova tud enkrat mela za 23-ko...
lp!
pero
PS: ko že smetimo temo, dej mal napiš kako pa kaj je s to celico... kaj ti je všeč, kaj ti ni,... kaj dobiš v .de, predvsem, a so te ta cenejše vse zbite,... no, mal prostega spisa o T23...

Objavljeno: To jun 07, 2005 9:08 am
Napisal/-a Neon
Potem pa naj moderator prestavi to temo v ......
Ja, ....., jaz sem jo tudi sam preko pripelal iz Berlina. Načeloma je tako, da tiste full ohranjene so lahko dosti dražje kot pri nas, res pa je da so pri nas skoraj vse uvožene, zato sem šel raje sam gor in tako prišparal 200 - 300k sit, za ta dnar pa raje naročil feltne

. Če je mel avto razbit kak blatnik še ni konc sveta, pa če je zato cenejši za kakih 2000EUR še toliko bolje. Če je avto dobr popravljen je v končni fazi na zunej tak kot vsi ostali.
Tak avto sem že dolgo hotu met, zato zdej nimam izbire ali mi je všeč ali ne, mora mi bit....... :P , mal heca. Filter moram samo prestaviti spodaj v odbijač, ker mi sedaj pobira vroč zrak iz motornega prostora.
Naj mi nekdo pove, koliko se pozna če avto vleče vroč zrak ali pa svežega iz odbijača naprimer.
Razlika od prejšnje je zelo velika, avto gre tiho, je bolj udoben, zaenkrat še...... 105kW

,....... .
Avto je letnik 2000, ima vso opremo + usnje (usnje rules

).
Mare 9mm
Ka ti si iz Fužin? Žalim slučaj, saj veš dolgo sem jo prodajal...
Drey #24
Mogoče veš kaj točno dela ta ventil, pa zakaj ma na rezervar cevko. Baje da neke hlape vleče iz rezervarja.
Objavljeno: To jun 07, 2005 10:09 am
Napisal/-a dgrejtest
tale topel zrak se ful pozna... zakaj bi sicer tlačli intercoolerje v avte? med hladnim in ogretim zrakom maš ti ene 60 stopinj razlike - to je pa že kar nekaj...!
Le porihtaj CAI...
Enkrat bi lahko prišel na GTT sestanek (vsak drugi četrtek), pa da ti jo z maretom malo posliniva...
Kakšne feltne si pa naročil? 18"? Bodykit pride? Turbo?
:d
lp!
pero
Objavljeno: To jun 07, 2005 11:09 am
Napisal/-a Neon
dgrejtest je napisal/-a:tale topel zrak se ful pozna... zakaj bi sicer tlačli intercoolerje v avte? med hladnim in ogretim zrakom maš ti ene 60 stopinj razlike - to je pa že kar nekaj...!
Le porihtaj CAI...
Enkrat bi lahko prišel na GTT sestanek (vsak drugi četrtek), pa da ti jo z maretom malo posliniva...

Kakšne feltne si pa naročil? 18"? Bodykit pride? Turbo?
:d
lp!
pero
Ja 18¨ black chrom 10 šprikl.
Upam da Ebay ne bo zatajil, ker naj bi jih te dni že dobil. Gume že čakajo. Dunlop FM901.
Vzmeti FK - 4cm
Bodykit bi mel od Ustyle-a in sicer Bomex, sam je to mislim da prehudo zame. Še zmer je najlepše v originalnem stanju, feltne, znižan, temne šipe, pa kakšen detail še.
Samih predelav motorja ne bom delal, zaenkrat mam dost, samo ta CAI bom porihtal.
Upam da kaj kmalu tudi kak Lambo ne uide
Tale mi je precej ušečna pa ni nč kj predelana.

Objavljeno: To jun 07, 2005 11:17 am
Napisal/-a rok46
takih celic je zlo mal pr nas in men osebno je to ful hud avto...a na to bojo tud lambo dors pršle?
Lp
Objavljeno: To jun 07, 2005 11:19 am
Napisal/-a rok46
še neki me je vedno zanimal pa sm pozabu prašat...amm,kako se sedi uzadi? dost placa ? za 3 pomoje ni glih ne

? več placa k u rx-8? zato k jst sm velik 189 pa sm u rx-8 kr kul sedeu,sicr ne čist pokonc,ampk kdo pa sedi čist pokonc...to me res zanima
Lp
Objavljeno: To jun 07, 2005 11:25 am
Napisal/-a Neon
Ja jaz sem velik 184 pa če hočem lahko sedim zadaj normalno. Drugače je ta avto za 4, vendar zadaj ni za pričakovati kakšnega posebnega udobja al pa kakšne nege obraza.

Objavljeno: To jun 07, 2005 11:45 am
Napisal/-a dgrejtest
ja, fajn to...
Bomex je tako tako... sem videl že lepše (varis?), posebej za to ceno...
ko pa pridejo feltne, pa hitro slikce..
lp!
pero
Objavljeno: To jun 07, 2005 12:01 pm
Napisal/-a Neon
dgrejtest je napisal/-a:ja, fajn to...
Bomex je tako tako... sem videl že lepše (varis?), posebej za to ceno...
ko pa pridejo feltne, pa hitro slikce..

lp!
pero
Kolk cajta preteče od takrat, ko plačaš za robo na Ebay-u in predenj jo dobiš?
Objavljeno: To jun 07, 2005 12:20 pm
Napisal/-a croma_man
če si s swift/iban plačal traja okrog 14 dni - 3-4 dni traja da on dobi dnar, 3-4 dni traja da roba pride do tebe, vmes so vikendi pa še kej in prideš na 14 dni.