Moj nov kupe
Objavljeno: Ne jun 12, 2005 7:55 pm
Kar piše v tem okvirju je le zgodba o mojem nakupu in ne beri, če se ti ne da ...(( Eh prejšnjo nedeljo sem se ničhudegasluteč peljal v službo nakar sem imel nesrečo z manjšo gmotno škodo. Krivda ni bila moja (namig: če si na prednostni, še ne pomeni, da te bo tisti iz stranske oz. ki obrača na cesti opazil in se ustavil
) in ker je avto že zelo star je bil ocenjen za ek. totalko.
Se ga kao ne splača popravljat. Jaz sem tako ali tako že ful dolgo časa iskal kakšen pameten avto in nato je bila kar naenkrat potrebna hitra odločitev (v zbitem avtu se že ne bom vozil, kaj si bodo pa sosedi mislili :P ). Iskal sem po celi LJ, po netu, Salamoncu.... Gledal sem raznorazne avte. Balenotov 1.6 HB kot zanalašč ni bilo, vsaj ne pravih letnikov. Civici so bili za svoj letnik predragi (ja vem, da so kvalitetni ampak jaz ne mislim dat 800.000 SIT za avto letnik 92
). Potem Almere (trivratne, ki jih je tut premalo... In pa mazde 323. In sem jo našel.))
Mazda 323 C 1.5 16V DOHC (OK ni ravno močna ampak ko sem izračunal koliko bo polna registracija avgusta sem si kar hvaležen) l.97 z 140.000km
Oprema: Električna stekla, električna in ogrevana ogledala, centralno zaklepanje (upam, da bo enkrat še daljinsko- če kdo ve za kakšno zbiti Mazdo se priporočam), Servo volan el. šibedah, športni sedeži (voznikov je nastavljiv še po višini) 2x airbag.
Skratka čisto dovolj opreme še celo za nov avto.
Link: http://www.avtomobilizem.com/modules/carshow/car_detail.php?car_id=1471
Vem, da je 5 vratna še lepša (vsaj meni) ampak so dražje pa še z manj opreme. Sicer pa ne rabim velikega avtomobila čeprav je tale kar prostoren (OK to razmišljam tudi, ker sem imel prej P 106). Gre za silo
ops: čeprav ni tako bistvene razlike z 106ko (ki je res imela 60 konjev ampak tudi 760kg, tale pa blizu 90 konjev in tono) je pa končna višja. Ni pa še testirana (gume so čisto zjebane in stre, pa še necentrirane dovolj).
Načrti: feltne in gume (računam na 15ke 195 širine- Toyo ker imam dobre izkušnje). Če ga bom spustil še nisem 100% saj je terenc na naših cestah kar priročen.
Hude bi bila tudi lambo dors ampak to so že previsoke želje (ko bo Neon začel tole serisko delat
Morda bom dal kakšen CAI ali pa športen avspuh (katalizator+ lonec), da bo avto lepše zapel (zvok zna biti kar super saj z navadnim filtrom že zdaj lepo brenči tale DOHC. Pa do 3.000 obratov ne stegne dovolj.
Škoda je tudi, da je blokada že pri 6.600 obratov (Naš Sunny 1.4 se zvrti do 7.200). Je pa menjalnik dovolj dolg (prva cca 60, druga 95...) in se da lepo peljati v peti ali pa v tretji. Lega je kar trdna ampak kot sem napisal zaenkrat so kritične predvsem gume in ga ni za srat. No sem se kar malo preveč razpisal in ne vem, če je kdo vse prebral ampak vseeno.
Vsakršni komentarji zaželjeni. Pa predlogi za nadaljni styling/tuning.



Mazda 323 C 1.5 16V DOHC (OK ni ravno močna ampak ko sem izračunal koliko bo polna registracija avgusta sem si kar hvaležen) l.97 z 140.000km
Oprema: Električna stekla, električna in ogrevana ogledala, centralno zaklepanje (upam, da bo enkrat še daljinsko- če kdo ve za kakšno zbiti Mazdo se priporočam), Servo volan el. šibedah, športni sedeži (voznikov je nastavljiv še po višini) 2x airbag.
Skratka čisto dovolj opreme še celo za nov avto.
Link: http://www.avtomobilizem.com/modules/carshow/car_detail.php?car_id=1471
Vem, da je 5 vratna še lepša (vsaj meni) ampak so dražje pa še z manj opreme. Sicer pa ne rabim velikega avtomobila čeprav je tale kar prostoren (OK to razmišljam tudi, ker sem imel prej P 106). Gre za silo

Načrti: feltne in gume (računam na 15ke 195 širine- Toyo ker imam dobre izkušnje). Če ga bom spustil še nisem 100% saj je terenc na naših cestah kar priročen.



Vsakršni komentarji zaželjeni. Pa predlogi za nadaljni styling/tuning.