DrMr je napisal/-a:... samo 70 z 25 vzdrži res samo 5o km, eno dirko... vse se da...
jest sm mel dirkalno predelan skuter (gilera runner) za na cesto, sicer sem mel celinder ki je 70cc in 21-22hp, pa mi je brez problema zdržal 2500km oz. sem pri 2500km delal prvi servis (valčki, jermen, svečka, fedri v sklopki in povratna vzmet)

in ne bos vrjel, batni obročki se menjajo pri 3500km, bat se menja pri 7000km

pa tut pri skuterjih, ki so namenjeni dirkam je celinder manj obrmenjen, kot je bil moj za vsakdanji prevoz v solo itd.

je pa hud feeling ko maš pospeške okoli 8-9sek do 100km/h končno hitrost pa blizu 140km/h in to še celo za vsak dan, sploh če gres po glavni cesti, te vsi gledajo ko non-stop prehtevaš za šalo vse avtomobile

skuter pa se vrti na 14.500rpm in se dere ko p*****a
no jest letos začnem dirkat s skuterji, tko da mam doma že dirkaln skutr s tovarniškim malossi mhr team celindrom, ki ima dodatno odprte kanale itd. , ki proizvede 25hp+ na gredi

skuter pa težek okoli 60kg

in te mašine so presenetljivo vzdržljive pa še letijo da ne morš vrjet ... na sezono če 1x menjaš bat, ostalo je potrošni material
no tok o 2-stroke mašincah, njihovi brutalnosti in vzdržljivosti
Lp, Boris