Stran 1 od 2

VW GOLF IN JETA GT

Objavljeno: To apr 25, 2006 6:24 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Podjetje B&B-Tuning je za volkswagen golf in jetto pripravilo vrsto predelav za povečanje motorne moči za 1,4-litrski twinturbo TSI bencinski motor. Pozabili niso niti na ljubitelje dizlov.

Le nekaj mesecev se v golfu in predvsem preko luže priljubljeni jetti vrti nov 1.4 TSI motor. S pomočjo kompresorja in turbopolnilnika ponuja za prostornino motorja zavidljivih 170 KM in 240 Nm navora. Tuner B&B ponuja tri nivoje predelave.

Prva predelava za 998 eurov poveča moč motorja za 30 KM in 60 Nm navora. Spremenjena motorna elektronika in za 0,2 bata višji tlak polnilnika sta dovolj, da za tako opremljeni golf v sedmih sekundah doseže 100 km/h in zdrvi do največ 230 km/h.

Nivo 2, kot mu pravijo pri B&B, vsebuje poleg omenjenega še optimizacijo vbrizga goriva. Moč: 210 KM ali kar 150 KM na liter prostornine. Pospešek do 100 km/h je še dve desetinki boljši, poraba pa le za 0,3 litra višja kot pri serijskem modelu. Stroški predelave: 1.498 evrov.

Najmočnejša različica ponuja kar 240 KM in 360 Nm navora. Zato so morali zamenjati turbopolnilnik, hladilnik stisnjenega zraka, celotni vbrizg, nova je tudi motorna elektronika in dodan je športni izpušni sistem.

Objavljeno: To apr 25, 2006 6:25 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
SAM TAKEGA SE PA NEBI BRANU!

Objavljeno: To apr 25, 2006 6:31 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
zakon :twisted:

Objavljeno: To apr 25, 2006 6:32 pm
Napisal/-a Jeaka
[quote="TUNING_BOY"]SAM TAKEGA SE PA NEBI BRANU![/quote]

A res al kaj 1.4T 240KM ja tole bi tut jst meu

Objavljeno: To apr 25, 2006 6:34 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
JA RES JA!!!

Re: VW GOLF IN JETA GT

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:00 pm
Napisal/-a W|zz
TUNING_BOY je napisal/-a:Najmočnejša različica ponuja kar 240 KM in 360 Nm navora.

f00*ish, 170KM na 1 liter prostornine :shock: Mogoče edin mal drago.. 240k sit za 30KM ("nivo 1")..

Re: VW GOLF IN JETA GT

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:14 pm
Napisal/-a Mate
TUNING_BOY je napisal/-a:1,4-litrski twinturbo TSI bencinski motor.


Motor ima le eno turbino, poleg tega ima pa še kompresor ki "nadomešča" turbino pri nizkih obratih.

Ne bi se branil nobenega od zgoraj omenjenih :)

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:26 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
hvala za pojasnilo! Sej vem js to samo js sm to skopiral iz neta pa sem prlepu!!! No hvala ko si popravu napako namest mene!!! DRUGAČE PA VSEM: JE KOMBINACIJA TURBINE IN KOMPRESORJA!!!


HVALA ZA RAZUMEVANJE

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:28 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
SEJ DRUGAČE V BESEDILU TUDI TO PIŠE: S pomočjo kompresorja in turbopolnilnika...

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:50 pm
Napisal/-a Pollo
Kako se pa to na dolgi rok obnese ---1.4(240km) :ue

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:59 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
nemci že vejo kaj delajo! Pomoje more bit vredu, itak pa vsak avto crkne če ga skos goniš do konca!

Re: VW GOLF IN JETA GT

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:08 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
W|zz je napisal/-a:
TUNING_BOY je napisal/-a:Najmočnejša različica ponuja kar 240 KM in 360 Nm navora.

f00*ish, 170KM na 1 liter prostornine :shock: Mogoče edin mal drago.. 240k sit za 30KM ("nivo 1")..


c c c ... 120KM na 1 liter :P še zmer zakon ane

Re: VW GOLF IN JETA GT

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:52 pm
Napisal/-a W|zz
2Fast&2Furious je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
TUNING_BOY je napisal/-a:Najmočnejša različica ponuja kar 240 KM in 360 Nm navora.

f00*ish, 170KM na 1 liter prostornine :shock: Mogoče edin mal drago.. 240k sit za 30KM ("nivo 1")..


c c c ... 120KM na 1 liter :P še zmer zakon ane


120KM na liter je pri serijski mašini 170KM. Pri tej naviti (240KM) je pa 170KM na liter :P (240 ÷ 1.4= 171 ali drugače, če razdelimo: 1l=170KM, 0.4l= 68KM (0.4×170), skupaj: 1,4l / 238KM ) (Dons smo mato pisal)
:D

Objavljeno: To apr 25, 2006 9:00 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
matematiko pa obvladaš!!! haha

Objavljeno: To apr 25, 2006 9:00 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
Ah bog se me usmil...vse prebral potem pa newem od kje mel v glavi čipano mašino 2.0 od gti-ja, od tuki men pol 120KM na liter..upsss :noro :pop:

Objavljeno: To apr 25, 2006 9:08 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
sej GTI je tud hud stroj

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 12:49 am
Napisal/-a Mad
TUNING_BOY je napisal/-a:sej GTI je tud hud stroj

Hud hud tam z čipom prideš na 230 km in 310Nm navora ... stisnili pa so tudi že 310 km in 400 Nm navora...

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 9:23 am
Napisal/-a vzigas
ma uno na sliki ni golf GT.
Sej se lepo slisi 170KM sam ta auto je treba terat na obrate da kam gre in takrat ne pije vec 7l/100Km
to je golf GT

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 10:35 am
Napisal/-a TITan
vzigas je napisal/-a:ma uno na sliki ni golf GT.
Sej se lepo slisi 170KM sam ta auto je treba terat na obrate da kam gre in takrat ne pije vec 7l/100Km
to je golf GT


Um, lih tuki je fora uporabe kompressorja pri nizkih obratih. Turbina mora biti tako velika za teh 170km, da bi bila prevelika turbo luknja, zato pa kompressor pomaga da motor že od prostega teka naprej vleče (max navor pri 1750 obratih-nebi ravno rekel da ga je treba do rdečga polja terat da kam gre).

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 12:04 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
vzigas tisto na sliki je GOLF GT sam je pa predelan z B&B-Tuningom. Ta tvoj je pa osnova kak zgleda GOLF GT. Sej vem da tega nisi vedel