Stran 1 od 3

Moj "projektek" : Civic EG6

Objavljeno: Po nov 06, 2006 11:47 am
Napisal/-a Jolly
No tu je projektek ki trenutno poteka v moji garazi :)
Spodaj dodajam spisek delov ki so se ze nabrali, par slikic itd.

Lista modifikacij:

ENGINE:
-Supertech Dual Valvespring Kit(vzmeti ventilov)
-Supertech Race Valves w/ Chrome Coating(ventili)
-Supertech Titanium Retainers(drocniki)
-JDM Civic-R PCT Pistons(bati)
-BLOX intake Manifold(sesalni kolektor)
-DC Sports JDM Integra Type R Race Header 4-1(izpusni kolektor)
-Skunk2 Pro Series Billet Throttle Body 68mm(loputa plina)
-Hasport Axles(polosovine)
-Hasport Billet B16A Replacement Mount Kit(nosilcimotorja/menjalnika)
-H.O.P. Integra Type-R Chrome Oil Cap(pokrovcek olja)
-Mugen Radiator Cap(pokrovcek hladilnika)
-Mugen Reservoir Cover("oblekce" zavorne posode)
-Samco Radiator Hose Kit(cevi hladilnika)
-Vision Oil Catch Can(lovilec oljnih hlapov)
-AEM B-Series High Volume Fuel Rail("tracnica" bencina)
-B&M Fuel Pressure Gauge(stevec pritiska bencina)
-J's Racing B-Series Engine Damper(blazilec motorja)
-Mugen B-Series Fan Switch(stikalo ventilatorja)
-Mugen B-Series Thermostat(termostat)
-NGK B-Series VTEC Spark Plug Wires(kabli sveck)
-Koyo Radiator(hladilnik)
-Reprogrammed P30 OBD1 ECU by ECU.FF-SQUAD(carunalnik)
-H.O.P. Integra / Civic Type-R Valve Cover(pokrov ventilov)

SUSPENSION:
-BEAKS Subframe Reinforcement Kit(ojacitve podvozja)
-BLOX Front Camber Kit
-BLOX Rear Camber Kit
-BLOX Lower Control Arms(spodnje zadnje roke)
-BLOX Rear Sway Bar Kit(zadnji stabilizator)
-Carbing Rear Lower Arm Bar(zadnja spodnji strut)
-Skunk2 Pro Series Coilovers(nastavljivi podvozje (vzmeti, amortizerji))
-Skunk2 Racing Front Strut Tower Bar(sprednji strut)
-Skunk2 Racing Rear Strut Tower Bar(zadnji strut)

DRIVETRAIN:
-ACT Prolite Flywheel(vstrajnik)
-Exedy Hydro Tranny Stage 1 Clutch Kit(sklopka)
-Quaife LSD(zapora diferenciala)

WHEELS/TIRES:
-Rota Circuit 8 (bronze) 15x6.5 Rims(platisca)
-Toyo R888 195/55-15(gume)

EXTERIOR:
-H.O.P. JDM EG Civic SIR Lip(prednji podaljsek)
-H.O.P. US EG Corner Lights(prednji smerniki)
-Skunk2 Racing decal(nalepka)

INTERIOR:
-Sport Steering Wheel Limitid Edition SRM (volan)
-FMAX Oil pressure gauge(stevec pritiska olja)
-FMAX Oil temp. gauge (stevec temperature olja)

In se malo fotomaterjala:

Whore:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

In se Stuff:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Vsega ni poslikanega ker je enostavno prevec... :D

Ta tedn bo predvidoma, cela skoljka sla na brusenje, tako da ga bomo lahko tekom meseca dokoncno pripravili na novo barvanje, cel projekt bo pa predvidoma zakljucen nekje v zacetku prihodnjega leta, ker trenutno se cakamo Tanabe Concept G izpusni sistem, T1R racing converter in se par "drobnarij" :-P
Planirane so tudi se stage2 odmicne vendar se se vedno nism uspel odlociti katere hocm :oops:

Upam da vam je vsec
L.P. Jolly ;)

Objavljeno: Po nov 06, 2006 11:57 am
Napisal/-a leoCar
Super stari, tako se dela :tomidelej:
Ti lepo vse dukomentiraj s slikami in nas lepo obveščaj, kako napreduješ, drugače pa si si izbral en zelo dober projekt , te honde imajo veliko tuning potenciala 8)

Objavljeno: Po nov 06, 2006 11:57 am
Napisal/-a immortal
:shock: :shock: :shock: Še en profesionalno izveden projekt na avtomobilizmu.com.
Svaka čast. Z veseljem bom spremljal ta projekt. :o

Objavljeno: Po nov 06, 2006 12:53 pm
Napisal/-a rok46
na kok HP se cilja? 300 ?

Objavljeno: Po nov 06, 2006 12:55 pm
Napisal/-a Slicker
ne vem zakaj, ampak prec ko sm začeu brat se mi je zdelo da je honda :)

lep projekt, sam večje felge bi mu pasale.

Objavljeno: Po nov 06, 2006 1:01 pm
Napisal/-a Jolly
300? :shock: To bo pa malo tezka z 1.6 atmosfericnega motorja, tukaj ni nobene trubine v igri, tako da 220 nekje max, ce zelim da je avto se nekako "normalno" vozen. ;)

Vecje feltne= sminka+vecja teza, tako da ni varjante da bi sle gor, razn ce se kdaj odlocim za "prevelike" zavorne celjusti in ne bo prostora pod 15kami ;)

Objavljeno: Po nov 06, 2006 1:06 pm
Napisal/-a leoCar
Zgleda da turbince nebo, kako boš pa kaj obdelal glavo sesalni kolektor, boš kaj poliral kanale razen tega da boš dal drugo dušilno loputo :?: Do koliko RPM pa pričakuješ da se bo zavrtel :?:

Objavljeno: Po nov 06, 2006 1:08 pm
Napisal/-a CupraR
Jolly je napisal/-a:300? :shock: To bo pa malo tezka z 1.6 atmosfericnega motorja, tukaj ni nobene trubine v igri, tako da 220 nekje max, ce zelim da je avto se nekako "normalno" vozen. ;)

Vecje feltne= sminka+vecja teza, tako da ni varjante da bi sle gor, razn ce se kdaj odlocim za "prevelike" zavorne celjusti in ne bo prostora pod 15kami ;)


Kr ostan na 15 :D pa od ITR zavore :P :P :P
Drgač pa lepa, morm enkat v živo vidt 8) 8) 8) 8)
Ker ne sledim preveč, nova barva?? Bo bela???

Objavljeno: Po nov 06, 2006 1:13 pm
Napisal/-a rok46
Jolly je napisal/-a:300? :shock: To bo pa malo tezka z 1.6 atmosfericnega motorja, tukaj ni nobene trubine v igri, tako da 220 nekje max, ce zelim da je avto se nekako "normalno" vozen. ;)

Vecje feltne= sminka+vecja teza, tako da ni varjante da bi sle gor, razn ce se kdaj odlocim za "prevelike" zavorne celjusti in ne bo prostora pod 15kami ;)


aia,non turbo bo,nism vedu...sej tud 220 je uredu :D

Objavljeno: Po nov 06, 2006 1:14 pm
Napisal/-a Jolly
leoCar je napisal/-a:Zgleda da turbince nebo, kako boš pa kaj obdelal glavo sesalni kolektor, boš kaj poliral kanale razen tega da boš dal drugo dušilno loputo :?: Do koliko RPM pa pričakuješ da se bo zavrtel :?:
Glava bo le malenkost nizana, obdelalo se bo lezisca ventilov in sesalni del ;)
Sesalni kolektor je tako drug, ki ze ima vecjo odprtino, vendar jo bom vseeno povecal se za 2mm, dodatno ga pa nebom poliral, ker ke ze tako veliko bolje obdelan kot serijski ;)
Blokado bomo pa prestavili na 9500rpm, kolikor se dopuscajo serijske ojnice, vec je ze prevec riskantno.

CupraR: Barva sigurno nebo bela, kaksna tocno se vedno nism odlocen, definitivno pa nobena od stock moznih na 5g :P

Objavljeno: Po nov 06, 2006 1:30 pm
Napisal/-a leoCar
Kaj pa menjalnik ostane serijski ali bo kaj krajši, sklopko vidim da boš zamenjal, kar je tudi nuja pri takem projektu, zanima me če boš menjal tudi odmične ali bodo ostale serijske :?:

Objavljeno: Po nov 06, 2006 1:50 pm
Napisal/-a Jolly
leoCar je napisal/-a:Kaj pa menjalnik ostane serijski ali bo kaj krajši, sklopko vidim da boš zamenjal, kar je tudi nuja pri takem projektu, zanima me če boš menjal tudi odmične ali bodo ostale serijske :?:
Menjalnik bo vsaj v startu serijski (ce izvzamemo, sklopko, zaporo dif. in vstrajnik), ce bo pa prilika bom pa menjal final drive za integrinega 4.7 ;)
Za odmicne pa pise ze nakoncu prvega posta, bojo po vsej verjetnosti stage2, vendar se neodlocen katere tocno ;)

Objavljeno: Po nov 06, 2006 2:04 pm
Napisal/-a rover416
huda bo tale crna mackica.slicker milim da ti ze slikca v avatarju pove da je honda JDM :D

Objavljeno: Po nov 06, 2006 2:13 pm
Napisal/-a ShineR
Jolly, just keep up the good work 8)


p.s. a je postla zdej že kej višja zaradi robe k jo maš spodi? :P

Objavljeno: Po nov 06, 2006 2:44 pm
Napisal/-a Pugi
Jolly, še ene kayaba naroč za postlo :twisted: Luškana qrbica bo tole ja. Sleeper...

Objavljeno: Po nov 06, 2006 3:41 pm
Napisal/-a Dol3nC
..to pa je tuning....

..keep up!

Objavljeno: Po nov 06, 2006 3:47 pm
Napisal/-a tuning 4 ever
zakon :clapclap :tomidelej: :vrum :bow

Objavljeno: Po nov 06, 2006 4:34 pm
Napisal/-a samekk
sleeper?? i think not :P
lepa zadevščina 8) 8)

Objavljeno: Po nov 06, 2006 4:51 pm
Napisal/-a TurboMan
kaj bo to track car al daily driver? :shock:

Objavljeno: Po nov 06, 2006 5:11 pm
Napisal/-a FRANCIVW
:shock: Huda tale Hondica :clapclap