Stran 1 od 6

MRC tTwingo 1.4 Turbo

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:14 am
Napisal/-a naliM
Naj še jaz predstavim trenutno stanje mojega tTwingota. Avto je na cesti že skoraj dve leti, se pa vsake toliko zgodi kakšna dodelava. Glavnina posegov se je dogajala pri MRC v majhni garaži v objemu gozdov nad Šoštanjem, na pol poti na Koroško. Tam je nastal tudi Fičo turbo, redni gostje pa so kontraverzni Ribičev redči Monstrum S2, Dawetova Fiesta RS Turbo, Juretov Nissan NX100 Turbo, ...

Tule je seznam predelav:

MOTOR in MENJALNIK:
- 1.4 Turbo (C1J G788 od R5 GTT)
- turbina je trenutno serijska Garrett T2, saj je zaradi odzivnosti boljša za avtoslalome. Na avtu je bil nekaj časa hibrid T3/T4 od Coswortha, kateri je dober za avtocesto, saj pri obratih ne zmanjka sape.
- bypass ventil za regulator tlaka, aktivacija iz kabine (še dodatnega 0.4bar tlaka turbine) MRC
- po naročilu izdelano tesnilo glave z ločenimi bakrenimi obroči
- večji intercooler (donator BMW 530d)
- dodatni hladilnik vode turbine z ventilatorjem (donator Kawasaki KLR)
- dodatni hladilnik olja (donator Audi TD)
- blow-off (drži do 2 bara)
- zr. filter - dvojni konus
- keramična sklopka
- menjalnik s krajšim diferencialom
- trdi nosilci motorja MRC
- custom izpušni sistem MRC

ZAVORE, KAROSERIJA, PODVOZJE:
- rumeno KONI sport podvozje - nastavljiva višina (spredaj in zadaj), nastavljiva trdota blažilcev spredaj
- dodatni stabilizator spredaj MRC
- dodatni stabilizator zadaj MRC - čaka vgradnjo
- zavore spredaj hlajene, 238mm (zimska varianta), 260mm (poletna varianta)
- zavore zadaj bobni 203mm
- razširjeni blatniki spredaj in zadaj MRC
- dodatna odprtina na pokrovu za dovod zraka turbini MRC
- razširjen sprednji odbijač (vsi dodatni hladilniki rabijo prostor) MRC
- kolesa 5,5J-13 R5GTT (zimska, 165/65-13), 6.5J-15 Speedline Maracana (RE 720 195/50-15 za tekme), 7J-15 MAK Racing Spirit (Proxes T1R 195/45-15 za vsak dan)
- stojni vijaki za kolesa MRC
- distančniki 25mm

NOTRANJOST:
- Auto Gauge merilniki (obrati, tlak turbine, temperature olja in vode, tlak olja, volt meter, shift-light)
- volan R5 GTT
- OMP školjkasti sedež
- tritočkovni varnostni pas Schrott

Moč je odvisna od tlaka turbine (trenutno med 1.1 in 1.5 bar), po ocenah bi morala biti pri najvišjem tlaku med 170KM in 180KM.
Pospeški po G-tech so 5.5s do 60mph, končna je bila z dolgim menjalnikom, 15'' in veliko trubino še vedno omejena z obrati (bila je višja od tiste, na katero nemci omejujejo svoje najhitrejše avte Twisted Evil ). Trenutno avto zaradi kratkega menjalnika in 15'' koles leti okoli 210km/h.

Verjetno bi se še kaj našlo, a naj bo zaenkrat.
Predelave so homologirane, tako se ni skrbi glede uporabe v prometu.

LP,

Milan

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:17 am
Napisal/-a urbn
Svaka čast :shock: kolk kon ti pa pol tole da vn :?:

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:22 am
Napisal/-a adis
wooohooooooooooooooooooooooooooo tole mora pa trgat!!!!

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:29 am
Napisal/-a DeLux
POCKET ROCKET :)

Jst nameravam na mojga GTija v bližni prihodnosti obesti turbino...

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:31 am
Napisal/-a Tu_Nera
wooooow :woohoo :woohoo kolk si pa kaj € oz. tolarjev vložu v to je pa full hud

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:32 am
Napisal/-a naliM
Sem napisal med podatki, da bi trenutno moralo biti med 170 in 180KM (bilo pa je že več tudi).

(EDIT)
Spomladi sem naredil približen izračun vsega materiala skupaj (brez dela) in cifra se je dvignila preko 7000 EUR.


LP,

Milan

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:34 am
Napisal/-a urbn
Hudo 8) dej kšn filmčk gor da vidmo :D

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:35 am
Napisal/-a im nobody
svaka čaast ;)

Objavljeno: To sep 18, 2007 11:50 am
Napisal/-a naliM
urbn je napisal/-a:Hudo 8) dej kšn filmčk gor da vidmo :D


Tukaj je link do filma (avtor je Dawet), ko je cela ekipa vozila na avtoslalomu na Dunaju. Tam nekje vmes je tudi posnetek tTwingota (na 00:55 in na 03:10) :

http://tv.isg.si/site/ftpaccess/aben/AS ... 4.2007.wmv

LP,

Milan

Objavljeno: To sep 18, 2007 12:08 pm
Napisal/-a r3vo
Opasn twingec!! Felge lepo sedejo :tomidelej:

Objavljeno: To sep 18, 2007 12:49 pm
Napisal/-a mloncar

Objavljeno: To sep 18, 2007 1:00 pm
Napisal/-a naliM
mloncar je napisal/-a:Avtoslalom Gornja Radgona 2006
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=2535655224711386006&hl=en-GB


Auu, tukaj je bil še v 'avtocestni' varianti (VELIKA turbina, dolg menjalnik in 260km/h končne), saj je avto prav potegnil samo na zadnjih par metrih ravnine. :)

Ta vikend bo slalom v Ljubečni, kjer bi moral avto bolje delati.

LP,

Milan

Objavljeno: To sep 18, 2007 1:28 pm
Napisal/-a mloncar
naliM je napisal/-a:Ta vikend bo slalom v Ljubečni, kjer bi moral avto bolje delati.

pol bomo pa tako živo videli kako gre avto :lol:

Objavljeno: To sep 18, 2007 2:44 pm
Napisal/-a B|ind
Ja hudooo :D
Ta Twingec ga pa reže :D

Objavljeno: To sep 18, 2007 3:09 pm
Napisal/-a urbn
260 km/h z twingotam svaka ti čast

Objavljeno: To sep 18, 2007 4:01 pm
Napisal/-a mitja22
tale voz pa ziher cesto trga! 260 km/h noro :twisted: :twisted:

Objavljeno: To sep 18, 2007 6:24 pm
Napisal/-a gregga
pa smo docakali predstavitev....lepo lepo !! :D :D

Objavljeno: To sep 18, 2007 6:35 pm
Napisal/-a =ZiAn=
bravo to pa je projekt :clapclap

Objavljeno: To sep 18, 2007 7:48 pm
Napisal/-a Tomo
LP! Že viden avto večkrat. Res zanimiv in pošten projekt. Vsa čast tebi in takim podobnim ki se lotijo tako velikega projekta! Medo pa je itak freak :) Bo potrebno kdaj ga obiskat da mal svetuje kaj dat v polota. hehehe

Objavljeno: To sep 18, 2007 9:20 pm
Napisal/-a sablač
mene pa sam zanima kontakt do cloveka ki vam je delo dihtnge za glavo.lp in hvala
avtek je pa itak strup :twisted: