406 coupe 2.2 HDI +19col
Objavljeno: Če okt 11, 2007 6:06 pm
No imam ga že kar nekaj časa, večini znan z ljubljanskih cest ali pa z drugih forumov.
Avto sem (tako kot prejšnega 3.0) sam uvozil iz Nemčije, ker v črni barvi jih pri nas ni-vsaj prodajali se niso, sem ga kar nekaj časa iskal in čakal. Ima vso možno opremo, ki je bila v teh modelih na voljo, tudi navigacijo vendar za Slovenijo se ne da dobiti CDja.
Se pravi:
-usnjena notranjost
-klima
-el.pomik ogledal, in sedežev,
-memory sedeže, z gretjem
-pot. računalnik,
-tempomat,
-ESP/ASR
-radio CD + veksler 6Cdjev
-navigacija navteq
-......
No letnik je 2004, 1.reg. 30/12/2004, face lift model "ultima edizione", 2.2HDI mlinček s 133konji, danes ima 65.000km prevoženih.
Tak je bil, ko sem ga dobil:
No potem smo naročili in zmontirali Weitech vzmeti -40mm.
In še kupil/uvozil iz UK feltne 19col
tole:
Pač bila je velika ovira oz. težava, ker je feltna na 5vijakov 5x112 Peugeot pa ima 4x108, tako da sem dal narediti iz jekla distančnike 35mm debele. Distančnik je s 3vijaki prišraufan na pesto, feltna s 4vijaki na distančnik, 1vijak pa je "direkt" se pravi je stojni vijak ki gre preko feltne in distančnika na pesto. Lahko bi delali distančnike tudi drugače, ampak sem hotel, da se 1 luknja pokriva oz. da izhajamo iz ene luknje. A tu je bil spet problem, ker je bil vbodni krog na pesti 108 na feltni 112, to pa smo rešili, da smo stojni vijak segreli in 1-2mm zakrivili v S.
Nakako tako zgleda:
No na cesti pa izgleda takole:
več slik še sledi...
modi lahko mal popravijo velikost slik
Avto sem (tako kot prejšnega 3.0) sam uvozil iz Nemčije, ker v črni barvi jih pri nas ni-vsaj prodajali se niso, sem ga kar nekaj časa iskal in čakal. Ima vso možno opremo, ki je bila v teh modelih na voljo, tudi navigacijo vendar za Slovenijo se ne da dobiti CDja.
Se pravi:
-usnjena notranjost
-klima
-el.pomik ogledal, in sedežev,
-memory sedeže, z gretjem
-pot. računalnik,
-tempomat,
-ESP/ASR
-radio CD + veksler 6Cdjev
-navigacija navteq
-......
No letnik je 2004, 1.reg. 30/12/2004, face lift model "ultima edizione", 2.2HDI mlinček s 133konji, danes ima 65.000km prevoženih.
Tak je bil, ko sem ga dobil:



No potem smo naročili in zmontirali Weitech vzmeti -40mm.
In še kupil/uvozil iz UK feltne 19col
tole:

Pač bila je velika ovira oz. težava, ker je feltna na 5vijakov 5x112 Peugeot pa ima 4x108, tako da sem dal narediti iz jekla distančnike 35mm debele. Distančnik je s 3vijaki prišraufan na pesto, feltna s 4vijaki na distančnik, 1vijak pa je "direkt" se pravi je stojni vijak ki gre preko feltne in distančnika na pesto. Lahko bi delali distančnike tudi drugače, ampak sem hotel, da se 1 luknja pokriva oz. da izhajamo iz ene luknje. A tu je bil spet problem, ker je bil vbodni krog na pesti 108 na feltni 112, to pa smo rešili, da smo stojni vijak segreli in 1-2mm zakrivili v S.
Nakako tako zgleda:



No na cesti pa izgleda takole:


več slik še sledi...
modi lahko mal popravijo velikost slik