AudiBoy je napisal/-a:OK, sevedno ne stekam, kaj je to Activa.. :P
Ekola uradna razlaga Active
Nadzor stabilnostiSistem za nadzor stabilnosti, ki je bil predstavljen na Pariškem avtomobilskem salonu leta 1990, so razvili za delovni prototip Activa II, razkošen, vrhunski kupe kabriolet.
Sistem Activa, nameščen na vozilo Xantia Activa leta 1995, je doprinesel pomembno izboljšanje lege na cesti, varnosti in užitka pri vožnji. Aktivni sistem za nadzor stabilnosti preprečuje nagibanje vozila v zavojih. To domiselno kombinacijo elektronike in hidravlike je leta 1958 za DS prvič uporabil Paul Mages, oče hidravlike pri Citroënu.
Sistem vzmetenja Activa vsebuje dva valja, enega na levi in enega na zadnji desni strani, ki ju napaja vir pod visokim tlakom in nadzira elektronska enota, ki prejema informacije o: hitrosti vozila, kotu volanskega obroča in hitrosti vrtenja volanskega obroča. Valja delujeta simultano s potiskanjem oziroma vlečenjem za desni oziroma levi zavoj in avtomobilu omogočita, da enakomerno
Voith je napisal/-a:ok kako ti je pa to ratal??
cak ce prou vidm ti je amortizer tok zabil v haubo?
a se da na te ksantije dt konvencionalno vzmetenje al se je nujno treba zajebavat s tem oljem?
Čist simpl samo čez eno velko lukno sem zaplejal na glavno cesto in puff hauba v luftu

No tak je narejeno spodaj na košu je rozeta iz pleha in gume ta je preperela velja za vse x1 model pol je okol tega teleskopa še guma ( to je utrgalo) in pol še pokrov le tega in na vrhu še Sfera in pa te cevi za LHM. Komplicirano samo udobno
