Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: golf V

Napisal/-a el_diablo So jan 12, 2013 6:04 pm

zaenkrat še. mau sumljivo mi je že to,da se nč ne kvari. da ne bo pol pa vse naenkrat,hehe
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: golf V

Napisal/-a el_diablo To jan 15, 2013 5:48 pm

tretja štop luč,60 eu-wtf? iščem kako cenejšo varjanto :?
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: golf V

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 15, 2013 6:00 pm

Po besedah enega cenilca določene zavarovalnice, lahko dobesedno rečeš, da si jo sam razbil in ti še vedno krijejo novo, lahko ti pa tudi kak kamenček prileti direkt v njo. :D Seveda če imaš zavarovana stekla in luči.

Drugače pa poišči razbite Golfe in pokliči koliko hočejo, možno da je kdo proda za "male pare".

Kaj je pa narobe?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: golf V

Napisal/-a el_diablo Pe feb 08, 2013 10:24 am

jeroncic9 s teamvw,hvala za idejo .german krojc že na haubi.pa ko sm biu glih že v fazi limanja,sm še neko alternativo za grb najdu,hehe ;)
Slika
Zadnjič spremenil el_diablo, dne Pe feb 08, 2013 12:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: golf V

Napisal/-a Patrik_A3 Pe feb 08, 2013 11:04 am

Kaj te maš to neki Hitlerjev križ čez haubo? :shock:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: golf V

Napisal/-a buhti Pe feb 08, 2013 11:20 am

~toMmy~ je napisal/-a:Tehnični razlog je večja zagonska moč in večja kapaciteta. :mrgreen: Ok v praksi tako po kmečko lažji zagon, ko avto recimo stoji par dni na minusu in pa večja "brezbrižnost", ko pozimi (na kratke relacije) uporabljaš Comming/Leaving Home, in posebno 1000W el. grelec od klime (če nimaš na ECON), gretje zadnje šipe in ogledal, namesto da drgneš avto ali pa gledaš čez 10x10 cm kvadratek na cesto. To vse skupaj je že huda obremenitev in raje imam malo več "zaloge", če je že predviden prostor za večjega in tudi po katalogu paše. ;)

Sam nekaj. Vse tole kar si opisal. Vse tole oskrbuje alternator in ne akumulator... razen comming/leaving home

Drgač pa glede zagona in zime, je pa čist pametno, da imaš močnejši aku. (več zaloge) ;)

Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: golf V

Napisal/-a el_diablo Pe feb 08, 2013 12:12 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:Kaj te maš to neki Hitlerjev križ čez haubo? :shock:

vidu pr enmu,pa se mi je dopadlu.vizualno.švaba križ na švaba auto,hehe
drgač pa vprašanje kulk cajta bo gor,kr precej menjam nalepke.recimo temu zdej zimski setup :)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: golf V

Napisal/-a gasolinedream Pe feb 08, 2013 1:42 pm

el_diablo je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:Kaj te maš to neki Hitlerjev križ čez haubo? :shock:

vidu pr enmu,pa se mi je dopadlu.vizualno.švaba križ na švaba auto,hehe
drgač pa vprašanje kulk cajta bo gor,kr precej menjam nalepke.recimo temu zdej zimski setup :)


The Iron Cross has been popular with many bikers, hot rodders, skinheads and others, using German iconic militaria to promote a tough-guy image.

Je pa ta križ(t.i. Iron Cross) kot ikona že zelo star, nikoli pa ni pomenil nekaj dobrega. Dobro premisli kaj imaš nalepljeno na avtu. Za nekatere je to podobno kot če bi imel rdečo zvezdo, srp in kladivo, ali pa svastiko.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: golf V

Napisal/-a el_diablo Pe feb 08, 2013 2:04 pm

če ti po pravici povem,se mi j**e kaj drugi mislijo. vsak vidi v vsem,kar hoče vidt. iron cross npr. še vedno uporablja bundeswehr (nemška vojska),sam ne vidm v njem nič spornega. pač nalepka se mi dopade,ko se je naveličam,bo šla dol.

Čeprav je železni križec še vedno pogosto tesno povezan s predstavo nacistične Nemčije, je križec take oblike (ne pa odlikovanje samo) še vedno simbol nemških oboroženih sil (Bundeswehr). ;)
http://sl.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni_kri%C5%BEec
Zadnjič spremenil el_diablo, dne Pe feb 08, 2013 2:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: golf V

Napisal/-a ven0m Pe feb 08, 2013 2:05 pm

buhti je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Tehnični razlog je večja zagonska moč in večja kapaciteta. :mrgreen: Ok v praksi tako po kmečko lažji zagon, ko avto recimo stoji par dni na minusu in pa večja "brezbrižnost", ko pozimi (na kratke relacije) uporabljaš Comming/Leaving Home, in posebno 1000W el. grelec od klime (če nimaš na ECON), gretje zadnje šipe in ogledal, namesto da drgneš avto ali pa gledaš čez 10x10 cm kvadratek na cesto. To vse skupaj je že huda obremenitev in raje imam malo več "zaloge", če je že predviden prostor za večjega in tudi po katalogu paše. ;)

Sam nekaj. Vse tole kar si opisal. Vse tole oskrbuje alternator in ne akumulator... razen comming/leaving home

Drgač pa glede zagona in zime, je pa čist pametno, da imaš močnejši aku. (več zaloge) ;)

Lp


Od kod štarter "črpa" el. tok, ko obrneš ključ in je še alternator na miru? :roll:
Zadnjič spremenil ven0m, dne Pe feb 08, 2013 2:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: golf V

Napisal/-a buhti Pe feb 08, 2013 2:43 pm

ven0m je napisal/-a:
buhti je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Tehnični razlog je večja zagonska moč in večja kapaciteta. :mrgreen: Ok v praksi tako po kmečko lažji zagon, ko avto recimo stoji par dni na minusu in pa večja "brezbrižnost", ko pozimi (na kratke relacije) uporabljaš Comming/Leaving Home, in posebno 1000W el. grelec od klime (če nimaš na ECON), gretje zadnje šipe in ogledal, namesto da drgneš avto ali pa gledaš čez 10x10 cm kvadratek na cesto. To vse skupaj je že huda obremenitev in raje imam malo več "zaloge", če je že predviden prostor za večjega in tudi po katalogu paše. ;)

Sam nekaj. Vse tole kar si opisal. Vse tole oskrbuje alternator in ne akumulator... razen comming/leaving home

Drgač pa glede zagona in zime, je pa čist pametno, da imaš močnejši aku. (več zaloge) ;)

Lp


Od kod štarter črpa el. tok, ko obrneš ključ in je še alternator na miru? :roll:


Kaj pa tebi ni jasno? Saj sem napisal na koncu, da je pametno imeti močnejši aku, za zagon samga avta! (kar je tudi njegova ključna fukncija!) :roll:

Vse ostale funkcije pa opravlja alternator, tako da nevem v čem je problem. Nauči se mal brati ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: golf V

Napisal/-a ven0m Pe feb 08, 2013 2:52 pm

buhti je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:
buhti je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Tehnični razlog je večja zagonska moč in večja kapaciteta. :mrgreen: Ok v praksi tako po kmečko lažji zagon, ko avto recimo stoji par dni na minusu in pa večja "brezbrižnost", ko pozimi (na kratke relacije) uporabljaš Comming/Leaving Home, in posebno 1000W el. grelec od klime (če nimaš na ECON), gretje zadnje šipe in ogledal, namesto da drgneš avto ali pa gledaš čez 10x10 cm kvadratek na cesto. To vse skupaj je že huda obremenitev in raje imam malo več "zaloge", če je že predviden prostor za večjega in tudi po katalogu paše. ;)

Sam nekaj. Vse tole kar si opisal. Vse tole oskrbuje alternator in ne akumulator... razen comming/leaving home

Drgač pa glede zagona in zime, je pa čist pametno, da imaš močnejši aku. (več zaloge) ;)

Lp


Od kod štarter črpa el. tok, ko obrneš ključ in je še alternator na miru? :roll:


Kaj pa tebi ni jasno? Saj sem napisal na koncu, da je pametno imeti močnejši aku, za zagon samga avta! (kar je tudi njegova ključna fukncija!) :roll:

Vse ostale funkcije pa opravlja alternator, tako da nevem v čem je problem. Nauči se mal brati ;)


1. ne bodi buthurt, ko ti človek poda argument za razmislek, ki ni bil mišljen kot žaljenje ali napad
2. če se bom jaz učil brat, se boš pa ti učil računat 1kW grelec (1000W/12V = 83.33A), temu še dodaš par ostalih elemtov in si takoj na 100A in zdaj mi povej kako serijski wv alternator dovaja 100A vsem uporabnikom brez, da bi se breme porazdelilo tudi na akumulator, aja nemore :roll:
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: golf V

Napisal/-a buhti Pe feb 08, 2013 3:17 pm

Sploh se nisem obremenjeval koliko je močn grelec. Prebral sem samo grelec, gretje šip, itd. Nisem šel dejansko računat ;). Si povedal svoje in imaš tudi prav, tako da v tem primeru, se pa seveda porazdeli še na akumulator.

PS: eno vprašanje zate. Če ima tale grelec v originalu, potem nekako pričakuješ, da bo imel serijsko močnejši alternator, al? To me čist tako zanima...

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: golf V

Napisal/-a ven0m Pe feb 08, 2013 3:41 pm

buhti je napisal/-a:Sploh se nisem obremenjeval koliko je močn grelec. Prebral sem samo grelec, gretje šip, itd. Nisem šel dejansko računat ;). Si povedal svoje in imaš tudi prav, tako da v tem primeru, se pa seveda porazdeli še na akumulator.

PS: eno vprašanje zate. Če ima tale grelec v originalu, potem nekako pričakuješ, da bo imel serijsko močnejši alternator, al? To me čist tako zanima...

lp


No torej poučevanje glede branja velja tudi zate ;) (no offence meant or taken)
Glede alternatorja predvidevam, da je standardni boschov 90A, kot ga ima večina VAG dizlov.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: golf V

Napisal/-a buhti Pe feb 08, 2013 3:52 pm

Seveda tudi zame ;)

To vem da so po večinoma 90A, ampak to pričakuješ, če ima tak grelec. In če se celo zimo voziš s tem grelcem, potem dejansko celo zimo nimaš nikol do konca nafilanga akumulatorja. Se konstantno fila. Imam prav? Posledično, pride huda zima -20 stopin, avto stoji 2 dni in tebi ne vžge avto, ker se aku. nikol ne nafila do konca. To je seveda v primeru, če je grelec skos na max...
Slika
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: golf V

Napisal/-a ven0m Pe feb 08, 2013 3:55 pm

buhti je napisal/-a:Seveda tudi zame ;)

To vem da so po večinoma 90A, ampak to pričakuješ, če ima tak grelec. In če se celo zimo voziš s tem grelcem, potem dejansko celo zimo nimaš nikol do konca nafilanga akumulatorja. Se konstantno fila. Imam prav? Posledično, pride huda zima -20 stopin, avto stoji 2 dni in tebi ne vžge avto, ker se aku. nikol ne nafila do konca. To je seveda v primeru, če je grelec skos na max...


In akumulator počasi dotraja in kupiš novega za 100e od boscha :D
Seveda, ker tudi alternator deluje obremenjeno (zadostovanje porabnikom in istočasno polnjenje aku-ta) tudi ta po letih dotraja in je potrebno nabavit novega za 200e od boscha :D

Opaziš mušter potrošniške družbe?
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: golf V

Napisal/-a uros11 Pe feb 08, 2013 4:09 pm

Zanimivo tole z grelcem - po moje grelec ne dela vedno. Pri svojem opazim, da kdaj se vklopi, kdaj pa ne (opazim po tem, da začne dokaj hitro pihati toplo + določen vonj je zraven). Ker imam kratke vožnje, verjetno aku ni nafilan do konca in ga ne uporabi za grelec vedno. Domnevam bolj kot ne.
 
vezuv
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: To nov 16, 2010 1:57 pm

Re: golf V

Napisal/-a vezuv Pe feb 08, 2013 4:42 pm

Lp.
Brez zamere,tale kriz ni niti prepovedan niti ne pomeni nic slabega.Meni je vsec in ga imam skoraj na vseh mojih avtih.Dal skozi veliko drzav evrope in balkana,pa nism nikjer imel problemov zaradi tega.Meni se zdi,da ta kriz dela probleme samo ljudem,ki ne poznajo zgodovine oz. so narobe pouceni o takih stvareh. Lepi kriz in prav je tako,ker to res pase samo na nemske avte in nikamor drugam(hondam,citroenom......)Lp Andrej.
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: golf V

Napisal/-a buhti Pe feb 08, 2013 5:20 pm

ven0m je napisal/-a:
In akumulator počasi dotraja in kupiš novega za 100e od boscha :D
Seveda, ker tudi alternator deluje obremenjeno (zadostovanje porabnikom in istočasno polnjenje aku-ta) tudi ta po letih dotraja in je potrebno nabavit novega za 200e od boscha :D

Opaziš mušter potrošniške družbe?

Hehe, sej vem. Tako pač more biti. Nemci so že svoje pogruntal :mrgreen:
Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: golf V

Napisal/-a ~toMmy~ Pe feb 08, 2013 5:32 pm

buhti je napisal/-a:Seveda tudi zame ;)

To vem da so po večinoma 90A, ampak to pričakuješ, če ima tak grelec. In če se celo zimo voziš s tem grelcem, potem dejansko celo zimo nimaš nikol do konca nafilanga akumulatorja. Se konstantno fila. Imam prav? Posledično, pride huda zima -20 stopin, avto stoji 2 dni in tebi ne vžge avto, ker se aku. nikol ne nafila do konca. To je seveda v primeru, če je grelec skos na max...


Ta grelec dela samo, če ni vklopljena ECON tipka, če ne mora celo malo višja temperatura bit nastavljena, dela samo dokler se motor ne segreje (dovolj) in glede na to, da vse deluje preko računalnika (lahko naštimaš koliko % svetijo npr. dnevne luči, lučke pri nogah, pri rikvercanju se zapre dotok zunanjega zraka itd.), je sigurno pogoj za delovanje tudi dovolj nafilan akumulator. ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov