Stran 1 od 4
1997 Mitsubishi Lancer ... orange rims - str.3
Objavljeno: Pe mar 13, 2009 8:09 pm
Napisal/-a the_red
Ker na temu forumu še nisem predstavil svojega avtiča, ga bom zdaj. Je Mitsubishi Lancer letnik 1997, moj prvi avto. Kot zaprisežen mickar sem hotel točno ta avto in nobenega drugega. Za moje pojme ena najlepših oblik poleg Galanta za svoj letnik. Žal je bila v Evropi v prvem planu Carisma in je Lancer bil na voljo le z 1.3 motorčkom. 75 konj samo, a zadeva leti da je kar veselje, sploh ko sem popravil nekaj manjših napakic. Baje naj bi imeli na valjih ti motorji 84 konjev). Po ravnem sem se največ peljal okrog 190 z zimskimi gumami. Je zelo lahek, samo 950 kg in s športnimi fedri ga je pravo veselje vozit čez ovinke. Predelal sem že par stvari kot so 14'' OZ superturismo (večje niso za moj okus in za 75 konjev), Eibachovo vzmetenje, par stvari oblekel s črno folijo, nek poceni nastavek za izpušno cev in števec z obratomerom. Karoserijsko je identičen evotu 4ki -> razen plastik... in je sama predelava na evota dokaj enostavna. Poleg delov od evota bi rabil samo drug tank za bencin

Motorizacija bo skoraj sigurno močnejša čez nekaj časa, ker se pri tako poceni avtu to že splača

Najbolj me mika 1.8 16V iz Carisme (ne GDi), ki ima 116 konjev. To je že nekako zadovoljivo

Prvo pa bodo prišle gor večje bremze, ker so te VELIKO premajhne (236 mm.... hilarijozno) No, pa še nekaj slikic:






Objavljeno: Pe mar 13, 2009 8:20 pm
Napisal/-a gaši
Lep avto..samo vseeno bi lahko namesto 14col dal 15col se nebi tak poznalo, če že več nočeš..fajn rihtaj naprej

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 8:20 pm
Napisal/-a Fiatfan
prou ušečen avtek..kolk je pa poraba? pa kvaliteta plastike v notranjosti?
Objavljeno: So mar 14, 2009 7:31 pm
Napisal/-a the_red
Poraba je z lahko nogo okrog 6 litra, sicer pa okoli7. Pač to je v bistvu star motor s staro zasnovo in bi bilo utopično pričakovati 4-5 litrov. Se pa večina vozim čez črnivec, kar sigurno doda vsaj pol litra ( poln avto študentov ter prtljage :P ) Je osnovni model z osnovno opremo in je relativno glasen, plastike niso nevem kaj. Armaturka je identična evotu 4-6. Plastike v notranjosti so pač take kot v poceni avtih. A če jih primerjam recimo s kakim drugim avtom podobne cene so kar v redu. Avto sam je odlična osnova za predelavo, a zaenkrat še ni denarja za to. Ga pa verjetno sploh ne bom prodal in bo verjetno tudi dočakal sebi primerno motorizacijo.

Objavljeno: So mar 14, 2009 7:35 pm
Napisal/-a pugi405
Odličen avto! Kot študent nisem imel tako dobrega.

Objavljeno: So mar 14, 2009 7:35 pm
Napisal/-a Fiatfan
no sj moj bravo je tud l.97 pa že ma 16v tko da čudn da japonci niso to že mel prej. ja čez črnivec men zihr kuri 10l, fiat pač

Objavljeno: So mar 14, 2009 7:38 pm
Napisal/-a yugo tuner
Fiatfan je napisal/-a:no sj moj bravo je tud l.97 pa že ma 16v tko da čudn da japonci niso to že mel prej. ja čez črnivec men zihr kuri 10l, fiat pač

a se midva poznama?
Rok, midva sva se pa mal prej srečala, mal pod hotelom na črnivcu :P ti pržgau, js pržgau

Objavljeno: So mar 14, 2009 7:51 pm
Napisal/-a the_red
Moj je 12 ventilc. Zvok ima pa carski, to je pa treba rečt

. Drugače je veliko Mitsubishijevih motorjev 16V. Od bolj ljudskih samo 1.3 in 1.5 nista. 16 ventilski 4G13 je le v space staru in coltu 2001-2004. Jp žan, mater a ti luči svetjo hehe

Prejle sm se čis počas peljal k je bla težka noč prej

Objavljeno: To jun 23, 2009 7:16 pm
Napisal/-a the_red
Ena slika iz japmeeta. Da je vsaj ena lepa hehe

Objavljeno: To mar 23, 2010 11:50 pm
Napisal/-a the_red
14" sem prodal, zdaj pa že vneto kupujem rabljene 16". Za probo sem preizkusil prijateljeve 17", a se mi zdijo prevelike. Če kdo slučajno prodaja 16ke v merah 4x100 7J z gumami 195(ali205)45/16 se toplo priporočam.
Nekako me najbolj mikajo OZ Hydra, take Enzo H na sliki ali pa OZ Ultraleggera.
Objavljeno: Sr mar 24, 2010 12:01 am
Napisal/-a error 90
Meni pa kar sedejo tele 17" sm kar je dizajn felten mal mimo.
Objavljeno: Sr mar 24, 2010 12:08 am
Napisal/-a the_red
Objavljeno: Sr mar 24, 2010 8:08 am
Napisal/-a BoneS
lustn avto..je kr podoben carismam
kako pa kej okvarje? Al pa bom tako vprasu-si sploh imel kaksno? Ker kolko sm slisal, so zelo trpezni in hvalezni tile avti.
Nj ti dobr sluz.
Objavljeno: Sr mar 24, 2010 7:26 pm
Napisal/-a the_red
okvare... nobene

edino podgana mi je enkrat vžigalne kable pregrizla. Drugače pa hvaležen avto. Res je da je podoben Carismi, a je povsem drug avto, druga platforma, narejen na japonskem ,...
Objavljeno: Sr mar 24, 2010 7:53 pm
Napisal/-a Matey_
Lep je lep
Čestitam
Tudi meni osebno, bi blo 16'' nekak najbol ... če ne zarad druzga zarad švoh motorja.
Pa dej še kako fotko notranjosti naredi
LP
Matej
Objavljeno: Sr mar 24, 2010 8:05 pm
Napisal/-a BoneS
the_red je napisal/-a:okvare... nobene

edino podgana mi je enkrat vžigalne kable pregrizla. Drugače pa hvaležen avto. Res je da je podoben Carismi, a je povsem drug avto, druga platforma, narejen na japonskem ,...
tocn ja, karizmaticniki so bli iz NL.
ceprou morm rect da mi dobr zgledajo 17" gor na avtu

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 11:31 pm
Napisal/-a the_red
Nizka cena mi je nekoliko zamenjala okus in tako sem kupil tole:
Lancer evo V je imel ta tip platišč serijsko. Mislim, da bodo kar dobro izgledale na avtu. Mere so 7Jx16" ET37, naročene imam tudi že gume Kumho Ecsta SPT 195/45/16

So pa golomazne v primerjavi s 14"

Nekje drugi teden bodo na avtu, takrat bom prilepil več slik

Objavljeno: Po mar 29, 2010 11:50 am
Napisal/-a ovniek
Lepe felgice, bojo dobr pasale
Objavljeno: Po mar 29, 2010 4:49 pm
Napisal/-a the_red
No, evo ima 5x114,3

hehe

tele so 4x100 in 4x108, so pa isti model OZ F-1. V petek dobim gume, se pravi bodo v soboto gor

to be continued

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 11:09 am
Napisal/-a the_red
ena na hitrco
več slik bo ko ga operem in dobim v roke taprav fotoaparat
