Stran 1 od 4
Citroen C4 by B|ind
Objavljeno: Po okt 12, 2009 7:50 pm
Napisal/-a B|ind
Torej gre za C4, letnik 2005 s prevoženimi 41 000km.
Motor je bencinski 1.6 16v s 110konji.
Za začetno predstavitev le dve slikice, pridejo nove, boljše !
Najprej, konec zime pridejo gor feltne. Cilj je da se obdrži avto čimbolj mehak !
Zato nevem kako bi se kaj obnesle 18' ali celo 19' feltne ?
Sem pa razmišljal v tej smeri:
Se pravi črna notranjost in poliran rob.
Če ima kdo še kakšen pameten predlog, je zaželjeno !
Zanima me še ali ima kdo kaj iskušenj z montažo ojačevalca in wooferja na original Citroen radio ? Če je kje kdo naj se prosim javi na PM !
Za enkrat je to to, komentarji, predlogi zaželjeni.
Lp

Objavljeno: Po okt 12, 2009 7:54 pm
Napisal/-a tomaz07
Če ti je cilj, da je avto čimbolj mehak potem ne daj tak velikih platišč gor.
Objavljeno: Po okt 12, 2009 8:37 pm
Napisal/-a acid
Bl|nd čestitke za novo pridobitev in naj ti dolgo služi

In kak to da si se odločo za citroena

sem mislo da bo kak megan pado, drugače pa je tudi ta c4 zelo lep, pa tudi dovolj konjev za vsakdanjo vožnjo. Jaz bi dal 17 na tvojem mestu, če že.
Objavljeno: Po okt 12, 2009 9:08 pm
Napisal/-a error 90
19"

Če ne misliš nižat pol bo ko traktor zgledal.
Za wofer pa ojačevalc poglej če ima radijo izhod za rca signal (činč kabli)Če ne se pa kupi hi low pretvornik in lahko priklopiš na original radijo.
http://caraudioempire.com/hi-low-pretvo ... pr-1146516
Čestitke za nakup

Veliko varnih in srečnih kilometrov ti želim
LP
Objavljeno: Po okt 12, 2009 9:18 pm
Napisal/-a King1
zelo všečen tale c4.
naj ti dolgo služi in veliko varnih kilometrov ti želim.
lp
Objavljeno: To okt 13, 2009 6:20 am
Napisal/-a B|ind
acid je napisal/-a:Bl|nd čestitke za novo pridobitev in naj ti dolgo služi

In kak to da si se odločo za citroena

sem mislo da bo kak megan pado, drugače pa je tudi ta c4 zelo lep, pa tudi dovolj konjev za vsakdanjo vožnjo. Jaz bi dal 17 na tvojem mestu, če že.
Hvala.
Tako je naneslo, sicer tale C4 res ni bil nikol v planu ampak so se starši kar naenkrat odločil da bodo menjal avto za mamo in ker so za tega Citroena ponudili malo denarja (v salonu) avto je pa v piko, smo se odločil da je bolš da ostane doma, tako da sem ga raje vzel jaz.
error 90, sej sm se z dejčem že pogovarjal pa bo vzel vn radio pa pogledal kaj se da naredit. Če ga bom nižal, ga bom s fedri eibach s katerimi menda dosežeš dobro lego in ne izgubiš vsega udobja pri vožnji.
Je pa avto res kar visok

ops:
Objavljeno: To okt 13, 2009 2:19 pm
Napisal/-a scirocco12
Lepo ohranjeno vozilo. Definitivno dober nakup. Srečno vožnjo!
Objavljeno: To okt 13, 2009 2:29 pm
Napisal/-a FLINK
S temi feltnami ne bos naredil nic

Se posebej, ker te poznam in vec kot 17 ne bos dal gor

Objavljeno: To okt 13, 2009 2:29 pm
Napisal/-a gaši
Čestitke, lep avtek

Objavljeno: To okt 13, 2009 2:31 pm
Napisal/-a PIKSNA007
Lep avto, dober nakup in čim več varnih kilometrov z njem
PS: glede litk se pa strinjam z acidom in errorjem da daj 17 col ali max 18 če že, ker čene ne bo izgledalo več lepo

Objavljeno: To okt 13, 2009 2:38 pm
Napisal/-a scirocco12
PIKSNA007 je napisal/-a:Lep avto, dober nakup in čim več varnih kilometrov z njem

PS: glede litk se pa strinjam z acidom in errorjem da daj 17 col ali max 18 če že, ker čene ne bo izgledalo več lepo

Pa kakšen cm dol, potem bo

. Ampak potem izgubiš udobje, po katerem so še posebno znani citroeni!

Objavljeno: To okt 13, 2009 3:29 pm
Napisal/-a B|ind
FLINK, ni problem dat gor, magar 20' !
Stvar je v tem da mi je dopizdlo se vozit kot z vozom, vse trdo. Zato bom probal nekak najdt nek kompromis med solidnim izgledom pa vseeno s tem ohrant usaj nekaj konforta.
Razmišljam o eibcah vzemeteh - o katerih sem bral da znižajo avto pa vseeno se obdrži nekaj udobja. Ima kdo iskušnje s temi vzmetmi ? Ali mogoče s kakšnimi drugimi ?
A sicer feltne mislite da so dobra izbira ? Ima še kdo kak predlog mogoče ?

Objavljeno: To okt 13, 2009 3:39 pm
Napisal/-a FLINK
Pomoje so te feltne tema v naprimer max 17 velikosti na tem avtu.....
opticno manjse, odprte....
sicer bos itaq ti fural....
Daj nekaj feltn, naj ti v shopu gor dajo-in to dejansko velikost pa bos vidu
Objavljeno: To okt 13, 2009 3:53 pm
Napisal/-a sašo5
ta "dotz" je lepa feltna, pravijo da tudi kvaliteta ni vprašljiva, tvoji novi pridobitvi bi lepo pasala,vendar jaz nebi pretiraval z velikostjo; max 18 (225/40) in nekako bo še treba izničit "luknjo" med blatnikom in gumo....2-3 cm bo moral "dol"....drugače je brez veze in na uč bo grdo "ko hudič"....
Objavljeno: To okt 13, 2009 3:55 pm
Napisal/-a rožlek
Ja moj oče ima na Toyoti Corolli verso eibach vzmeti, isto je hotel nek kompromis med udobjem in izgledom. In moram rečt da je avto trši mogoče za 5-10%, in oče je zelo zadovoljen. Tudi lega na cesti je drugačna, spuščen pa je 35mm. Priporočam eibach

Objavljeno: To okt 13, 2009 3:58 pm
Napisal/-a scirocco12
rožlek je napisal/-a:Ja moj oče ima na Toyoti Corolli verso eibach vzmeti, isto je hotel nek kompromis med udobjem in izgledom. In moram rečt da je avto trši mogoče za 5-10%, in oče je zelo zadovoljen. Tudi lega na cesti je drugačna, spuščen pa je 35mm. Priporočam eibach

Se strinjam s temle!
Objavljeno: To okt 13, 2009 4:09 pm
Napisal/-a B|ind
Bom moral še malo pri prodajalcih vprašat, katere vzmeti bodo priporočili.
Katera dimenzija gum je sicer najbolj pogosta na 18'' platiščih ?
Objavljeno: To okt 13, 2009 4:14 pm
Napisal/-a sašo5
B|ind je napisal/-a:Bom moral še malo pri prodajalcih vprašat, katere vzmeti bodo priporočili.
Katera dimenzija gum je sicer najbolj pogosta na 18'' platiščih ?
ne sprašuj naokoli_vse ti piše v zgornjih dveh postih; oni so Dr. na tem področju
http://www.amortizer.si/
malo si posplošeno vprašal za mero; pri mani je 245/40/18 pri tebi bo 225/40/18 (mogoče celo 215/45/18 - samo je verjetno redka in draga guma)...skratka 225
Objavljeno: To okt 13, 2009 4:16 pm
Napisal/-a rožlek
Prodajalca lahko vprašaš, ampak njemu se gre da zadevo proda. Tukaj pa to govorimo iz lastnih izkušenj tako da upam da nas boš upošteval.

Objavljeno: To okt 13, 2009 4:18 pm
Napisal/-a B|ind
sašo5, predvsem me zanima kako je glede preseka gume. Kr spet, nižji kot je presek, bolj se občuti na konfortu.
S širino 225 nimam težav. Mislim pa da bi bila primerna 225/45.