Stran 1 od 4
1968 Dodge Coronet 440 - starodobnik
Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:30 pm
Napisal/-a chgotom
Tole je 1968 Dodge Coronet 440, motor je zdaj 318 (5200ccm V8) in bo kmalu na soncni strani Alp!
Zadeve je fenomenalno ohranjena, mogoce "touch here and there", ampak na zunaj deluje kot nov, vse na avtu dela, celo radio (srednji val, haha), gretje itd. Vozi izredno, vzge takoj in glas, glas: prava zadeva za ameriski muscle iz 60-ih. Ima celo orignalna navodila in certifikate prvega lastnika. Prava loterija najt kaj takega in za tako ceno. Slovenskemu lastniku kar malo zavidam, no, videvali ga boste v kratkem.
Se fotke:
http://cardem-enterprises.com/photos/di ... m=33&pos=0
LP iz Chicaga!
Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:04 pm
Napisal/-a cky2k
nisi edini ki mu zavidaš :P drugače pa zgleda zelo ohranjen, pravi lepotec

Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:15 pm
Napisal/-a Barracuda1

MOPAR

Svetovni je. Koliko je bila cena pa še mogoče v katero mesto pride v Slo., da vem če ga bo kej videt tle okol :P
Res je nori. Me zanima koliko pride takle avto npr. da ga imaš tle v Slo. na cesti? Torej, avto+prevoz+davek itd... Mogoče kakšen hint Tom?

Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:22 pm
Napisal/-a cobra11
Pomoje bi se mogla cena vrtet med 15.00 do 20.00€?
Vsaj zdi se mi da bi biu podobne vrednosti

Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:23 pm
Napisal/-a mihaing
Super za pridobitev. Škoda ker ni super bee verzija. Samo tega hudiča v garažo tlačit.
Drugače to ni mopar, ampak ima edelbrockov motor kar ni isto. Cena po moje ni bila višja od 20.000USD se pravi z prevozom in omologacijo okoli 27.000EUR.
Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:29 pm
Napisal/-a Barracuda1
Jaz pa mislim da cena ni bila višja od 15.000$. Pa naj pove Tom, da vidimo kdo je bil bližje. Drugače pa sem šele zdaj pogledal slike do konca, ja. Pa to je vseeno mopar :P
To je drugač chrysler-jeva mašina.
Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:33 pm
Napisal/-a need 4 speed
Uff makina:D
Že od majhnega so mi ful všeč musle carsi.Upam da bom enkrat imel enega v svojih garaži:)(dodge charger ali challenger)
Sej nakup pomojem ni tak problem..samo potem vzdrževanje in predvsem tankanje take zverine.Vrjamem pa ,da se ti odkupi vsakič ,ko zahodiš gas in zrohni :P

Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:37 pm
Napisal/-a chgotom
Barracuda1 je napisal/-a:Jaz pa mislim da cena ni bila višja od 15.000$. Pa naj pove Tom, da vidimo kdo je bil bližje. Drugače pa sem šele zdaj pogledal slike do konca, ja. Pa to je vseeno mopar :P
To je drugač chrysler-jeva mašina.
Ja, ste kar blizu fantje... avto bo tam $15K, ko pride v SLO (s prevozom). Drugace pa glede registracije in ostalega ni problema, to je ja 40-letni starodobnik...
LP!
Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:46 pm
Napisal/-a Barracuda1
E, se mi je zdelo, ker nekaj časa spremljam tele zadeve in če ni v nulo top restavriran, kar tale ni (natrgana klop, par kozmetičnih popravkov...), niti ni to tak drag špas, glede na to kaj bi dobil v Slo za tak denar od oldijev...
Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:54 pm
Napisal/-a Kegl
huda stvarca tole, sploh pa barva mu zelo sede

Objavljeno: Po okt 19, 2009 10:11 pm
Napisal/-a lisko
lenivec je napisal/-a:kaj ma zadeva G meter v armaturki al kaj je tisti križec?
Po moje samo znak za prazen prostor....avto pa ni da nima....motor je bolj lep za pogledat kot moj ki je bil popolnoma razstavljen in očiščen....Priznam da sem fauš :P
V kerem mestu v SLO pa se bo tole nahajalo?
Objavljeno: Po okt 19, 2009 11:01 pm
Napisal/-a cruiser1
mihaing je napisal/-a:Drugače to ni mopar, ampak ima edelbrockov motor kar ni isto. Cena po moje ni bila višja od 20.000USD se pravi z prevozom in omologacijo okoli 27.000EUR.
To vsekakor JE! MOPAR! 318 je chryslerjev motor in mopar je samo "ljubkovalno" ime za chryslerje. Edelbrockovi so pa verjetno samo pokrovi in zračni filter.
Barracuda1 je napisal/-a:E, se mi je zdelo, ker nekaj časa spremljam tele zadeve in če ni v nulo top restavriran, kar tale ni (natrgana klop, par kozmetičnih popravkov...), niti ni to tak drag špas, glede na to kaj bi dobil v Slo za tak denar od oldijev...
Cena res ni astronomsko visoka. Ampak na ceno še najmanj vpliva to, da je potreben malih kozmetičnih popravkov. Pri teh avtomobilih je najbolj pomebno kaj je pod pokrovom! Z 440 ali HEMI motorjem so pa že bolj cenjeni neglede na to ali ima raztrgane sedeže in odljepljeno tapeto. Take malenkosti nobenega, ki vsaj malo pozna moparje NE ZANIMA!
Objavljeno: To okt 20, 2009 12:23 am
Napisal/-a chgotom
lisko je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:kaj ma zadeva G meter v armaturki al kaj je tisti križec?
Po moje samo znak za prazen prostor....avto pa ni da nima....motor je bolj lep za pogledat kot moj ki je bil popolnoma razstavljen in očiščen....Priznam da sem fauš :P
V kerem mestu v SLO pa se bo tole nahajalo?
V navodilih pise, da je pri nekaterih modelih tam (opcija) ura, no, tale je nima...
Motor je MOPAR (= Chrysler Division Motor Parts), le pokrov in filter sta Edelbrock. Ta teden gre tudi na dyno, da vidimo, koliko (realnih) konjickov ima kaj zadeva. Mogoce se bo se pred potjo prek luze tukaj naredilo to in ono. Odvisno od slovenskega lastnika, kaj zeli...
LP!
Objavljeno: To okt 20, 2009 8:17 am
Napisal/-a Barracuda1
To sem že jaz zgoraj napisal glede moparja... Za sedeže itd. pa nisem mislil nič slabega. Believe me, tudi mene ne bi motili sedeži če so po šivih malo popokani, ko je pa pod pokrovom taka ropotulja

Hotel sem pa samo omeniti to, da če bi bil interior nov, pa vse v nulo kot novo, bi se mu pa cena takoj podvojila to sem mislil. Pol je že boljše da si sam to počasi rihtaš doma... Tak da se splača kupt ne glede na par pomankljivosti :P
Objavljeno: To okt 20, 2009 8:46 am
Napisal/-a en3rgie
bomba

Objavljeno: To okt 20, 2009 9:53 am
Napisal/-a 8AK
hmm kaj se pa da iztisnit iz tega 318, če recimo predelaš izpuh in rukneš gor six pack al pa 4 barrel frgazr(je)?
Objavljeno: To okt 20, 2009 10:16 am
Napisal/-a Vz_ace
zanimivo srce, toda nezanimiv "rušt".
Objavljeno: To okt 20, 2009 1:23 pm
Napisal/-a cruiser1
Barracuda1 je napisal/-a: Hotel sem pa samo omeniti to, da če bi bil interior nov, pa vse v nulo kot novo, bi se mu pa cena takoj podvojila to sem mislil. Pol je že boljše da si sam to počasi rihtaš doma... Tak da se splača kupt ne glede na par pomankljivosti :P
Pa ravno to sem ti hotel povedat, da pri teh avtomobilih na ceno še najmanj vpliva porihtana notranjost! Važen je predvsem MOTOR in še enkrat MOTOR!! Popolnoma isti avto z 440 motorjem bi imel preeecej višjo ceno za hEMIja pa vsi skupaj ne zberemo!

Pa tudi, če bi bil brez sedežev!!
8AK je napisal/-a:hmm kaj se pa da iztisnit iz tega 318, če recimo predelaš izpuh in rukneš gor six pack al pa 4 barrel frgazr(je)?
Prav veliko ne dobiš iz tega motorja. Nobeni fergazarji, headersi...ti ne pomagajo kaj dosti. Motor je enostavno prešvoh. Saj nekaj moči seveda ima, ampak, ko se ga navadiš je hitro premalo!
Pa, da me ne bo zdaj kdo foušije obtoževal! Zame je tale model eden najlepših Moparjev! Avto je BOMBA in bi ga takoj imel tudi s tem "malim" 318 motorjerm, če bi si ga le lahko privoščil. Razjasnit sem hotel samo, da ni vse zlato kar se sveti, oziroma ni vsak avto MUSCLE, če je MOPAR!
Novemu lastniku pa čestitam za dobro izbiro avtomobila in želim veliko veselja v vožnji z njim.
Objavljeno: To okt 20, 2009 2:12 pm
Napisal/-a snikerson
kolk ma pa to kaj KM?